Υγεία
08-12-2021 | 17:11

Συνεχίζεται η εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ψωριασική νόσο από τη Novartis Hellas για δεύτερη συνεχή χρονιά

Newsroom
Μοιράσου το
Συνεχίζεται η εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ψωριασική νόσο από τη Novartis Hellas για δεύτερη συνεχή χρονιά
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Η Novartis Hellas συνεχίζει για δεύτερη συνεχή χρονιά την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ψωριασική νόσο.

H εκστρατεία αποτελεί μέρος της διεθνής πρωτοβουλίας «More than my skin» για την ψωριασική νόσο.

Η ψωριασική νόσος είναι μια χρόνια φλεγμονώδης νόσος, με την ψωρίαση και την ψωριασική αρθρίτιδα να αποτελούν κύριες εκδηλώσεις της1. Η νόσος δύναται να επηρεάσει αρνητικά την ποιότητα ζωής των ασθενών και να περιορίσει σημαντικά τη σωματική λειτουργικότητά τους2,3.

Στην Ελλάδα περίπου 2-3% του πληθυσμού πάσχει σήμερα από ψωρίαση, από τους οποίους έως και 30% των ασθενών μπορεί να εμφανίσουν ψωριασική αρθρίτιδα4,5. Γεγονός με σημαντική επίπτωση στα δημόσια συστήματα υγείας, στην εθνική οικονομία και στην κοινωνία. Η ενημέρωση και η έγκαιρη διάγνωση αποτελούν το «κλειδί» για την καλύτερη ολιστική διαχείριση της νόσου και της ποιότητα ζωής των ασθενών.

Με επίκεντρο τα εμφανή και αφανή συμπτώματα της νόσου, το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας είναι «Αναγνωρίζουμε αυτό που φαίνεται. Φροντίζουμε και για αυτό που δεν φαίνεται».

Το βασικό όχημα επικοινωνίας της εκστρατείας είναι μια ταινία διάρκειας 30 δευτερολέπτων. Με δημιουργικό εύρημα το συμβολικό επάγγελμα της κεραμίστριας, που απαιτεί δύναμη και ευλυγισία των χεριών, η ταινία μεταφέρει με τρόπο απλό και θετικό ένα δυνατό μήνυμα: οι ασθενείς με ψωριασική νόσο μπορούν να συνεχίσουν να είναι ενεργοί, επαγγελματικά, κοινωνικά και να εξασφαλίσουν ποιότητα ζωής, αρκεί να διαγνωστούν έγκαιρα από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες υγείας (ιατροί δερματολόγοι ή/και ρευματολόγοι).

O κος Γρηγόρης Ρομπόπουλος, Iατρικός Διευθυντής της Novartis Hellas δήλωσε: «Η ενημέρωση του κοινού γύρω από την ψωριασική νόσο είναι αναγκαία. Μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια η οποία συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά με συνέπεια, στοχεύουμε στο να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό γύρω από τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και ορθής διαχείρισης, συμβάλλοντας θετικά στην ποιότητα ζωής των ασθενών.»

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.