Τουρισμός
12-05-2021 | 08:08

Πάνω από 22 εκατ. το 2021 για την τουριστική προβολή της χώρας

Νίκη Παπάζογλου
Μοιράσου το
tourismos santorini ellada
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Το μεγαλύτερο πρόγραμμα προβολής της χώρας μας τα τελευταία δέκα χρόνια πραγματοποιεί φέτος ο ΕΟΤ, σε μια προσπάθεια να αναζωπυρώσει την τουριστική κίνηση και να επεκτείνει την τουριστική σεζόν και μετά τον Σεπτέμβριο για να καλυφθεί όσο το δυνατόν το χαμένο έδαφος.

Για την ακρίβεια και σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης, κατά την διάρκεια της συνέντευξης Τύπου όπου παρουσιάστηκε η νέα διαφημιστική καμπάνια «Sunshine Discount» που πραγματοποιεί μαζί με την Aegean στο εξωτερικό, για την τουριστική προβολή της Ελλάδας θα διατεθούν φέτος πάνω από 22 εκατ. ευρώ. Το 50% αυτών θα κατευθυνθούν σε συνδιαφήμιση της χώρας μας με άλλους τουριστικούς φορείς και το υπόλοιπο 50% στην προβολή της.

Στόχος των δράσεων, όπως διευκρινίστηκε είναι να επικοινωνείται συντονισμένα, το σωστό μήνυμα κάθε φορά, ώστε το ενδιαφέρον που ήδη είναι έκδηλο στις αναζητήσεις να μετουσιωθεί σε κρατήσεις και η Ελλάδα να κερδίσει έδαφος έναντι άλλων προορισμών, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός έχει ήδη ξεκινήσει κι είναι έντονος.

«Προερχόμαστε από μια ισχυρή παρακαταθήκη του 2020 όπου καταφέραμε με τη συνεργασία όλων των φορέων να διασώσουμε ένα 20% του εισοδήματος που προσφέρει ο ελληνικός τουρισμός. Φέτος ρίχνουμε όλα μας τα όπλα σε όλες τις χώρες στόχους σε ΕΕ και της Αμερικής. Έχουμε ήδη τις πρώτες θετικές ενδείξεις, τις τελευταίες δύο εβδομάδες καταγράφεται μια θετική μεταβολή στις κρατήσεις που είναι ενθαρρυντική. Υπάρχει καλή ροή και πιστεύουμε ότι θα συνεχίσει και θα αυξηθεί» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Φραγκάκης.

Σε κάθε περίπτωση βέβαια, τόσο ο κ. Φραγκάκης όσο και η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN κ. Μαρίνα Σπυριδάκη επεσήμαναν ότι η φετινή χρονιά θα βασιστεί στις last minute κρατήσεις. Γι' αυτό άλλωστε και η συγκεκριμένη καμπάνια συνδιαφήμισης, η οποία στοχεύει σε 10 χώρες του εξωτερικού (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία) κι αναμένεται να κρατήσει 10 περίπου μήνες, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να στοχεύει ανάλογα με τις συνθήκες και την ζήτηση.

Να σημειωθεί ότι η καμπάνια Sunshine Discount, συγκρίνει την θερμοκρασία της πόλης των ταξιδιωτών με κάποιον ελληνικό προορισμό που επιθυμούν να επισκεφτούν και η διαφορά που προκύπτει μετατρέπεται σε έκπτωση στους ναύλους της Aegean. Με τη χρήση της τεχνολογίας, προσαρμόζεται δυναμικά στις διαφορετικές αγορές και τα διαφορετικά κοινά και εντοπίζοντας όσους αναζητούν τις επόμενες διακοπές τους στην Ελλάδα ή και σε ανταγωνιστικούς προορισμούς, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να κερδίσει τον επισκέπτη.

Σύμφωνα μάλιστα με την Σπυριδάκη, η καμπάνια τρέχει ήδη δύο εβδομάδες και τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά. Οι πρώτοι που έχουν αντιδράσει θετικά είναι οι τουρίστες από Γερμανία, Γαλλία και Αγγλία, ωστόσο φαίνεται ότι σταδιακά ανταποκρίνονται και οι υπόλοιπες χώρες στις οποίες κατευθύνεται, κάτι που νομίζω δυνητικά θα αποτυπωθεί και στις κρατήσεις» επεσήμανε η κ. Σπυριδάκη. Άλλωστε, όπως επεσήμανε η Aegean έχει ήδη επενδύσει στη δημιουργία των κατάλληλων προϋποθέσεων για την επανεκκίνηση του τουρισμού. «Για να χτίσουμε την φετινή χρονιά έχουμε κάνει πολύ νωρίς προσαρμογές στο δίκτυό μας ώστε να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες των ταξιδιωτών και να τους μεταφέρει απευθείας στον επιθυμητό προορισμό». Να θυμίσουμε ότι η αεροπορική έχει ανακοινώσει ήδη από τις αρχές της χρονιάς τη δημιουργία τριών νέων περιφερειακών βάσεων σε Κέρκυρα, Μύκονο και Σαντορίνη και σχεδιάζει 17 έως 20 αεροσκάφη της  να επιχειρούν απευθείας και αποκλειστικά από τις 7 περιφερειακές της βάσεις, σε συνολικά 65 δημοφιλή δρομολόγια του εξωτερικού με τακτικές πτήσεις.

Παράλληλα, με ενίσχυση του αριθμού αεροσκαφών για ναυλωμένες πτήσεις, αναμένεται να προσθέσει 50 επιπλέον δρομολόγια, αυξάνοντας τον αριθμό αυτών που θα εξυπηρετούνται απευθείας από την περιφέρεια, σε περισσότερα από 100. Τέλος, ο ελληνικός αερομεταφορέας δρομολογεί και κίνητρα για τον εσωτερικό τουρισμό, όπως επεσήμανε η κα Σπυριδάκη. «Στην επανεκκίνηση του τουρισμού είναι σημαντικό να μπορέσουμε, όλοι μαζί και συντονισμένα να επικοινωνήσουμε ένα δυνατό και ενιαίο μήνυμα που θα κερδίσει τον επισκέπτη και με υπευθυνότητα θα τον φέρει στη χώρα μας. Μαζί με τον ΕΟΤ, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών». 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Τουρισμός 2021: Το στοίχημα της Ελλάδας και οι ανταγωνιστές

Α. Βασιλικός: Για την «επόμενη ημέρα» χρειαζόμαστε βιώσιμες λύσεις με άμεση απόδοση στην ανάκαμψη

Βίκυ Λοΐζου: Σε πρώτο πλάνο η αναβάθμιση και ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος