Derek Yu: «Στόχος η B2B αγορά, νιώθουμε σιγουριά για την τεχνολογία και τη συνέπειά μας»

Newsroom
Μοιράσου το
Derek Yu: «Στόχος η B2B αγορά, νιώθουμε σιγουριά για την τεχνολογία και τη συνέπειά μας»
Ο πρόεδρος του Huawei Consumer Business Group Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης, Σκανδιναβίας και Καναδά, Derek Yu, έστειλε μίλησε για τους στόχους της εταιρείας από την Κωνσταντινούπολη, όπου και λανσαρίστηκαν τα νέα προϊόντα της HUAWEI.

Ο πρόεδρος του Huawei Consumer Business Group Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης, Σκανδιναβίας και Καναδά, Derek Yu, μίλησε για τους στόχους της εταιρείας από την Κωνσταντινούπολη, όπου και λανσαρίστηκαν τα νέα προϊόντα της HUAWEI.

Η HUAWEI έκανε ένα πολύ δυνατό comeback στην αγορά, αφού παρουσίασε σε ένα εντυπωσιακό launch event στην Κωνσταντινούπολη, όχι μία, ούτε δύο, αλλά έξι νέα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.

Ο λόγος για το νέο αναδιπλούμενο smartphone HUAWEI Mate Xs 2, τo HUAWEI MateBook D 16, το πρώτο tablet HUAWEI MatePad Paper με οθόνη e-ink, τα νέα smartphone HUAWEI nova Y70 και HUAWEI nova Y90 και τα ασύρματα ακουστικά HUAWEI FreeBuds Pro 2.

Με την ολοκλήρωση του event, ο πρόεδρος του Huawei Consumer Business Group Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης, Σκανδιναβίας και Καναδά, Derek Yu, παραχώρησε συνέντευξη Τύπου σε επιλεγμένα media του εξωτερικού και μεταξύ αυτών ήταν και το insider.gr.

Ο Derek Yu υποστήριξε αρχικά πως «πέρυσι περάσαμε μια δοκιμασία (αναφερόμενος και στο ban από τις ΗΠΑ και την αδυναμία συνεργασίας με την Google). Φέτος, έχουμε εστιάσει στα smartphones και στα PCs. Ειδικά οι κατηγορίες των smartphones και των έξυπνων συσκευών συνεχίζουν να αναπτύσσονται ταχύτατα. Για εμάς είναι πρόκληση η κατηγορία των laptops και κάθε φορά ξεπερνά κάθε προσδοκία, όπως και τα smartwatches».

Για το HMS (HUAWEI Mobile Service) λογισμικό της εταιρείας τόνισε ότι «θα το διατηρήσουμε, είμαστε σταθεροί και συνεπείς σε αυτό. Μετά από δύο χρόνια, μπορούμε να πούμε ότι είμαστε περήφανοι που παρέχουμε αυτή την εμπειρία στους καταναλωτές», δείχνοντας πως δεν υπάρχει πρόθεση επιστροφής στα Google services.

Ο ίδιος έκανε ειδική μνεία στο B2B (Business-to-Business) πλάνο της εταιρείας, τονίζοντας πως επιδιώκει τη συνεργασία με κυβερνητικούς φορείς σε διάφορες χώρες, ενώ όσον αφορά την Ελλάδα, υποστήριξε ότι «ήμουν στην Αθήνα στις αρχές Μαΐου κι έκανα πολλά meetings με τοπικούς φορείς και πελάτες. Η ελληνική αγορά είναι πολύ καλή και μεγάλη για εμάς, έχει 10 εκατομμύρια πληθυσμό. Το πλάνο B2B άρχισε ήδη από πέρυσι, είναι κάτι που αναπτύσσεται γρήγορα κι εστιάζουμε σε αυτό. Επίσης, επικεντρωνόμαστε σε κάποια προϊόντα, όπως τα laptops, desktops, wearables, monitors, tablets και άλλες συσκευές. Yπάρχουν πολλές προοπτικές ανάπτυξης σε όλες τις κατηγορίες και ειδικά κατόπιν συνεργασίας με κυβερνητικούς οργανισμούς».

Για την ύπαρξη του φυσικού καταστήματος της HUAWEI στη χώρα μας, αλλά και τη συνεργασία με αυτή, δήλωσε «η συνεργασία είναι το πιο σημαντικό και όλοι βασιζόμαστε σε αυτή. Το ηλεκτρονικό εμπόριο και το e-shop είναι πολύ σημαντικά για αυτή την αγορά. Κάθε φορά που κάνουμε ένα νέο λανσάρισμα, προσφέρουμε την απόλυτη εμπειρία στον καταναλωτή, όπως και μια μεγάλη γκάμα συσκευών στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Δίνουμε βάση στο pre-sales, για να προσεγγίσουμε τον καταναλωτή και να τον κάνουμε να αγοράσει μία νέα συσκευή. Όλα είναι ένας συνδυασμός και η Ελλάδα είναι ένας από τους βασικούς μας συνεργάτες».

Σε συνέχεια του B2B πλάνου, πρόσθεσε ακόμα ότι «μπαίνουμε δυναμικά στο B2B και από τεχνικής άποψης είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε τη συνέπειά μας. Εμείς είμαστε ανοιχτοί σε αυτές τις ευκαιρίες. Το πρόβλημα είναι ότι ίσως κάποιες κυβερνήσεις δεν μας προτιμήσουν, αλλά εμείς από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε και να στοχεύουμε στην B2B αγορά».

Όσον αφορά τους βασικούς ανταγωνιστές της HUAWEI, ο Derek Yu «έχρισε» τις «Apple και Samsung», δηλώνοντας πως κύρια πλεονεκτήματα της HUAWEI είναι «ότι έχουμε συνέπεια. Νιώθουμε σιγουριά για την καινοτομία και την τεχνολογία μας. Έχουμε πολύ καλά smartphones, που διαθέτουν το HMS και στο μέλλον μπορούμε να παρέχουμε ακόμα καλύτερη εμπειρία στους χρήστες, ενώ μπαίνουμε σε μια νέο κομμάτι, αυτό του b2b και βρίσκουμε νέες ευκαιρίες».

Σχετικά με τις τιμές των νέων προϊόντων που παρουσιάστηκαν στην "Volkswagen Arena", με επίκεντρο το νέο αναδιπλούμενο smartphone HUAWEI Mate Xs 2, του οποίου η τιμή φτάνει τα €1.999, ο ίδιος τόνισε πως έπρεπε να υπάρχει ένα premium προϊόν, στάθηκε στο γεγονός ότι «δεν σπάει, είναι αξιόπιστο και μοναδικό» και επισήμανε ότι «η foldable κατηγορία αναπτύσσεται συνεχώς και γρήγορα. Πέρυσι παρουσίασε αύξηση 148% σε παγκόσμιο επίπεδο, κάτι που δείχνει την ταχύτατη ανάπτυξή της. Θεωρώ ότι η τιμή του είναι λογική, με βάση όσα συμβαίνουν και προσφέρει».

Πάντως, δεν απέκλεισε το γεγονός να δούμε στο μέλλον ένα foldable smartphone, σε πιο λογική τιμή (π.χ. στα 400 ευρώ), αναφέροντας ότι «όσο η αγορά ανεβαίνει σε μερίδια, οι τιμές θα πέφτουν. Ίσως του χρόνου μπορούμε να δούμε κάτι τέτοιο».

Τέλος, φρόντισε να τονίσει ότι «στη HUAWEI όλοι είμαστε έτοιμοι να παρέχουμε τα καλύτερα προϊόντα και τις καλύτερες υπηρεσίες σε όλους τους καταναλωτές», ενώ από τα best-selling προϊόντα της εταιρείας ξεχώρισε με σειρά τα smartwatches, τα smartphones και τα laptops.

Κάτια Πετροπούλου

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας σε μία φαντασμαγορική εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη

Όλες οι ειδήσεις

08:46

Η Ε.Ε. επανεξετάζει το αντιμονοπωλιακό πλαίσιο στις κοινοπραξίες των liners

08:41

Flyway: 10 εκατ. δολάρια σήκωσε η νέα startup του Ν. Δρανδάκη - Τα επόμενα βήματα

08:40

Πολιτική κρίση στο Μαυροβούνιο - Κατέρρευσε ο κυβερνητικός συνασπισμός

08:33

Αέριο: «Γκάζι» από τη ΡΑΕ σε έργα θωράκισης της ενεργειακής ασφάλειας

08:31

Οι δυναμικές επιδόσεις προμηνύουν παράταση της τουριστικής περιόδου

23:54

Ευλογιά των πιθήκων: Ο EMA εγκρίνει νέα τεχνική για τη χορήγηση του εμβολίου

23:36

Πλεύρης: Οι ασθενείς με διαβήτη θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται αδιάλειπτα από τον ΕΟΠΥΥ

23:28

Ινδονησία: Βλαντίμιρ Πούτιν και Σι Τζινπίνγκ θα παραστούν στη σύνοδο της G20 στο Μπαλί

23:18

ΥΠΟΙΚ: Ξεκινάει η υποβολή αιτήσεων πρώτης αρωγής για τους πληγέντες από τις φωτιές στην Αττική

23:07

Wall Street: Κυριάρχησε το αρνητικό πρόσημο - Απώλειες 2,5% για τον Nasdaq

22:43

WTI: Η σημερινή άνοδος περιόρισε στο 1,4% τις εβδομαδιαίες απώλειες

22:31

ΝΑΤΟ: Αντιπροσωπείες της Φινλανδίας, της Σουηδίας και της Τουρκίας θα συναντηθούν στο Ελσίνκι

22:09

Σολτς: «Δεν υπήρχε τίποτα» δήλωσε ο καγκελάριος για το σκάνδαλο Cum-Ex

21:51

Πεντάγωνο: Ανακοίνωσε νέο πακέτο βοήθειας για την Ουκρανία, ύψους 775 εκατ. δολαρίων

21:35

Επιχειρηματικά Πάρκα: Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση το σχέδιο νόμου μέχρι τις 2/9

21:13

Χρυσός: Άγγιξε χαμηλό τριών εβδομάδων - 5η συνεχόμενη ημέρα απωλειών

20:56

Συνολικά 35 δασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο

20:51

Walmart: Επεκτείνει την κάλυψη ταξιδιωτικών εξόδων των εργαζομένων για ιατρικούς λόγους όπως η άμβλωση

20:39

Washington Post: Η FSB έπειθε τη ρωσική ηγεσία ότι η Ουκρανία είναι αδύναμη

20:21

Ισπανία: 14 πτήσεις της Easyjet ακυρώθηκαν λόγω απεργίας των πιλότων

20:07

Attica Bank: Σε πλήρη εξέλιξη η διαδικασία κεφαλαιακής ενίσχυσης

20:05

Σπάει τα φρένα η τιμή του φυσικού αερίου – Υπό αίρεση οι εκτιμήσεις για πληθωρισμό 9% φέτος

19:47

Σερβία: Έπεσε η στάθμη του Δούναβη, έκαναν την εμφάνισή τους γερμανικά πολεμικά πλοία από το 1944

19:39

ΕΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ: Ο Δημήτρης Θεοδωρακάτος νέος Επικεφαλής της Μονάδας Εξυπηρέτησης Μετόχων

19:35

Bloomberg: Η Τράπεζα Κύπρου απέρριψε πρόταση εξαγοράς από την Lone Star Funds έναντι 1,51 ευρώ ανά μετοχή

19:23

Gazprom: Ο Nord Stream 1 θα διακόψει τη λειτουργία του τρεις μέρες στα τέλη Αυγούστου

19:07

Οι αυξημένες τιμές παραγωγού στη Γερμανία «έριξαν» τις ευρωπαϊκές αγορές

19:02

Σουηδία: Πυροβολισμοί σε εμπορικό κέντρο στην πόλη Μάλμε - Δύο τραυματίες

18:57

Φινλανδία: Η Σάνα Μάρι υποβλήθηκε σε τεστ για ναρκωτικά, διαβεβαιώνει ότι ουδέποτε έκανε χρήση

18:44

Ελιζέ: Ο Πούτιν συμφωνεί για αποστολή της ΙΑΕΑ στη Ζαπορίζια - Προειδοποιεί για τον κίνδυνο «καταστροφής»