Derek Yu: «Στόχος η B2B αγορά, νιώθουμε σιγουριά για την τεχνολογία και τη συνέπειά μας»

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Derek Yu: «Στόχος η B2B αγορά, νιώθουμε σιγουριά για την τεχνολογία και τη συνέπειά μας»
Ο πρόεδρος του Huawei Consumer Business Group Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης, Σκανδιναβίας και Καναδά, Derek Yu, έστειλε μίλησε για τους στόχους της εταιρείας από την Κωνσταντινούπολη, όπου και λανσαρίστηκαν τα νέα προϊόντα της HUAWEI.

Ο πρόεδρος του Huawei Consumer Business Group Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης, Σκανδιναβίας και Καναδά, Derek Yu, μίλησε για τους στόχους της εταιρείας από την Κωνσταντινούπολη, όπου και λανσαρίστηκαν τα νέα προϊόντα της HUAWEI.

Η HUAWEI έκανε ένα πολύ δυνατό comeback στην αγορά, αφού παρουσίασε σε ένα εντυπωσιακό launch event στην Κωνσταντινούπολη, όχι μία, ούτε δύο, αλλά έξι νέα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.

Ο λόγος για το νέο αναδιπλούμενο smartphone HUAWEI Mate Xs 2, τo HUAWEI MateBook D 16, το πρώτο tablet HUAWEI MatePad Paper με οθόνη e-ink, τα νέα smartphone HUAWEI nova Y70 και HUAWEI nova Y90 και τα ασύρματα ακουστικά HUAWEI FreeBuds Pro 2.

Με την ολοκλήρωση του event, ο πρόεδρος του Huawei Consumer Business Group Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης, Σκανδιναβίας και Καναδά, Derek Yu, παραχώρησε συνέντευξη Τύπου σε επιλεγμένα media του εξωτερικού και μεταξύ αυτών ήταν και το insider.gr.

Ο Derek Yu υποστήριξε αρχικά πως «πέρυσι περάσαμε μια δοκιμασία (αναφερόμενος και στο ban από τις ΗΠΑ και την αδυναμία συνεργασίας με την Google). Φέτος, έχουμε εστιάσει στα smartphones και στα PCs. Ειδικά οι κατηγορίες των smartphones και των έξυπνων συσκευών συνεχίζουν να αναπτύσσονται ταχύτατα. Για εμάς είναι πρόκληση η κατηγορία των laptops και κάθε φορά ξεπερνά κάθε προσδοκία, όπως και τα smartwatches».

Για το HMS (HUAWEI Mobile Service) λογισμικό της εταιρείας τόνισε ότι «θα το διατηρήσουμε, είμαστε σταθεροί και συνεπείς σε αυτό. Μετά από δύο χρόνια, μπορούμε να πούμε ότι είμαστε περήφανοι που παρέχουμε αυτή την εμπειρία στους καταναλωτές», δείχνοντας πως δεν υπάρχει πρόθεση επιστροφής στα Google services.

Ο ίδιος έκανε ειδική μνεία στο B2B (Business-to-Business) πλάνο της εταιρείας, τονίζοντας πως επιδιώκει τη συνεργασία με κυβερνητικούς φορείς σε διάφορες χώρες, ενώ όσον αφορά την Ελλάδα, υποστήριξε ότι «ήμουν στην Αθήνα στις αρχές Μαΐου κι έκανα πολλά meetings με τοπικούς φορείς και πελάτες. Η ελληνική αγορά είναι πολύ καλή και μεγάλη για εμάς, έχει 10 εκατομμύρια πληθυσμό. Το πλάνο B2B άρχισε ήδη από πέρυσι, είναι κάτι που αναπτύσσεται γρήγορα κι εστιάζουμε σε αυτό. Επίσης, επικεντρωνόμαστε σε κάποια προϊόντα, όπως τα laptops, desktops, wearables, monitors, tablets και άλλες συσκευές. Yπάρχουν πολλές προοπτικές ανάπτυξης σε όλες τις κατηγορίες και ειδικά κατόπιν συνεργασίας με κυβερνητικούς οργανισμούς».

Για την ύπαρξη του φυσικού καταστήματος της HUAWEI στη χώρα μας, αλλά και τη συνεργασία με αυτή, δήλωσε «η συνεργασία είναι το πιο σημαντικό και όλοι βασιζόμαστε σε αυτή. Το ηλεκτρονικό εμπόριο και το e-shop είναι πολύ σημαντικά για αυτή την αγορά. Κάθε φορά που κάνουμε ένα νέο λανσάρισμα, προσφέρουμε την απόλυτη εμπειρία στον καταναλωτή, όπως και μια μεγάλη γκάμα συσκευών στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Δίνουμε βάση στο pre-sales, για να προσεγγίσουμε τον καταναλωτή και να τον κάνουμε να αγοράσει μία νέα συσκευή. Όλα είναι ένας συνδυασμός και η Ελλάδα είναι ένας από τους βασικούς μας συνεργάτες».

Σε συνέχεια του B2B πλάνου, πρόσθεσε ακόμα ότι «μπαίνουμε δυναμικά στο B2B και από τεχνικής άποψης είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε τη συνέπειά μας. Εμείς είμαστε ανοιχτοί σε αυτές τις ευκαιρίες. Το πρόβλημα είναι ότι ίσως κάποιες κυβερνήσεις δεν μας προτιμήσουν, αλλά εμείς από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε και να στοχεύουμε στην B2B αγορά».

Όσον αφορά τους βασικούς ανταγωνιστές της HUAWEI, ο Derek Yu «έχρισε» τις «Apple και Samsung», δηλώνοντας πως κύρια πλεονεκτήματα της HUAWEI είναι «ότι έχουμε συνέπεια. Νιώθουμε σιγουριά για την καινοτομία και την τεχνολογία μας. Έχουμε πολύ καλά smartphones, που διαθέτουν το HMS και στο μέλλον μπορούμε να παρέχουμε ακόμα καλύτερη εμπειρία στους χρήστες, ενώ μπαίνουμε σε μια νέο κομμάτι, αυτό του b2b και βρίσκουμε νέες ευκαιρίες».

Σχετικά με τις τιμές των νέων προϊόντων που παρουσιάστηκαν στην "Volkswagen Arena", με επίκεντρο το νέο αναδιπλούμενο smartphone HUAWEI Mate Xs 2, του οποίου η τιμή φτάνει τα €1.999, ο ίδιος τόνισε πως έπρεπε να υπάρχει ένα premium προϊόν, στάθηκε στο γεγονός ότι «δεν σπάει, είναι αξιόπιστο και μοναδικό» και επισήμανε ότι «η foldable κατηγορία αναπτύσσεται συνεχώς και γρήγορα. Πέρυσι παρουσίασε αύξηση 148% σε παγκόσμιο επίπεδο, κάτι που δείχνει την ταχύτατη ανάπτυξή της. Θεωρώ ότι η τιμή του είναι λογική, με βάση όσα συμβαίνουν και προσφέρει».

Πάντως, δεν απέκλεισε το γεγονός να δούμε στο μέλλον ένα foldable smartphone, σε πιο λογική τιμή (π.χ. στα 400 ευρώ), αναφέροντας ότι «όσο η αγορά ανεβαίνει σε μερίδια, οι τιμές θα πέφτουν. Ίσως του χρόνου μπορούμε να δούμε κάτι τέτοιο».

Τέλος, φρόντισε να τονίσει ότι «στη HUAWEI όλοι είμαστε έτοιμοι να παρέχουμε τα καλύτερα προϊόντα και τις καλύτερες υπηρεσίες σε όλους τους καταναλωτές», ενώ από τα best-selling προϊόντα της εταιρείας ξεχώρισε με σειρά τα smartwatches, τα smartphones και τα laptops.

Κάτια Πετροπούλου

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας σε μία φαντασμαγορική εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη

gazzetta
gazzetta reader insider insider