Μιχαηλίδου: Σε 3 μήνες απορροφήθηκε το 40% του προγράμματος «Σπίτι μου ΙΙ»

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Μιχαηλίδου: Σε 3 μήνες απορροφήθηκε το 40% του προγράμματος «Σπίτι μου ΙΙ»
Στις θετικές προοπτικές του στεγαστικού προγράμματος «Σπίτι μου ΙΙ», αναφέρθηκε η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, μιλώντας σήμερα στο OPEN TV, ενώ τόνισε και τη σημασία της γραμμής εξυπηρέτησης για την έκδοση της ψηφιακής κάρτας αναπηρίας.

Στις θετικές προοπτικές του στεγαστικού προγράμματος «Σπίτι μου ΙΙ», αναφέρθηκε η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, μιλώντας σήμερα στο OPEN TV, ενώ τόνισε και τη σημασία της γραμμής εξυπηρέτησης για την έκδοση της ψηφιακής κάρτας αναπηρίας.

Σχετικά με το «Σπίτι μου ΙΙ», που αποτελεί μία βελτιωμένη εκδοχή του ήδη πετυχημένου πρώτου προγράμματος, η κ. Μιχαηλίδου υπογράμμισε ότι «το πρόγραμμα έχει ήδη απορροφήσει το 40% του συνολικού του προϋπολογισμού, μέσα σε μόλις τρεις μήνες. Αυτό σημαίνει ότι 6.500 οικογένειες όχι μόνο έχουν πάρει έγκριση δανείου για συγκεκριμένο ακίνητο που επέλεξαν, αλλά και βρήκαν το ακίνητο που ήθελαν». Για να συμπληρώσει: «Συνεπώς, δεν μιλάμε απλώς για αιτήσεις, μιλάμε για πραγματικά βήματα προς την ιδιοκατοίκηση».

Πρόσθεσε δε ότι «μια οικογένεια με ένα παιδί και εισόδημα 32.000 ευρώ μπαίνει στο πρόγραμμα και αγοράζει σπίτι με δόση δανείου πολύ χαμηλότερη από το ενοίκιο που θα πλήρωνε. Είναι η πρώτη φορά που η στεγαστική πολιτική έχει τέτοιο αντίκτυπο στην καθημερινότητα».

Αναφερόμενη στην επίδραση του προγράμματος στην αγορά, η υπουργός τόνισε ότι «η γρήγορη απορρόφηση του "Σπίτι μου ΙΙ", οφείλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στο ότι μέχρι πρότινος κλειστά ακίνητα, έχουν πλέον μπει στην αγορά.»

Παράλληλα, η Δόμνα Μιχαηλίδου, στάθηκε ιδιαίτερα στη νέα τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης (help desk) για την Ψηφιακή Κάρτα Αναπηρίας, η οποία παρέχει άμεση βοήθεια για οποιοδήποτε τεχνικό ή διαδικαστικό ζήτημα που σχετίζεται με την έκδοση και τη χρήση της κάρτας. Οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται απευθείας στο help desk, καλώντας στο 210 300 7606, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00–17:00.

Αναφορικά με το help desk για την Ψηφιακή Κάρτα Αναπηρίας, η υπουργός επισήμανε ότι «μέχρι πρόσφατα, τα άτομα με αναπηρία ήταν υποχρεωμένα να αποδεικνύουν την αναπηρία τους κάθε φορά που επιθυμούσαν πρόσβαση σε δημόσιες υπηρεσίες, πολιτιστικούς χώρους ή μέσα μεταφοράς. Η διαδικασία αυτή, ήταν προσβλητική απέναντι στα δικαιώματα και την ιδιωτικότητα τόσο του ατόμου με αναπηρία όσο και του συνοδού του».

«Οι άνθρωποι με αναπηρία δεν είναι αόρατοι. Όπως θεσπίσαμε τον Προσωπικό Βοηθό και προχωρήσαμε στην Πρώιμη Παρέμβαση για το φάσμα του αυτισμού, έτσι συνεχίζουμε ώστε η ισότητα στην καθημερινότητά τους να είναι αυτονόητη. Χωρίς γραφειοκρατία και χωρίς εμπόδια», ανέφερε η Δόμνα Μιχαηλίδου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Μητσοτάκης από Ημέρες Καριέρας: Η ΔΥΠΑ έχει αλλάξει πίστα - Είναι μια «γιορτή» της αγοράς εργασίας

Κεραμέως: Περίπου 2 στους 3 Έλληνες που δούλεψαν στο εξωτερικό γύρισαν στη χώρα

ΟΟΣΑ: Σε 10 επαγγέλματα περιορίζονται οι προτιμήσεις των μαθητών παγκοσμίως - Ποια είναι

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider