ΑΑΔΕ: Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης των φορολογούμενων με πιο «φιλικές» υπηρεσίες

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ΑΑΔΕ: Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης των φορολογούμενων με πιο «φιλικές» υπηρεσίες
Στόχος η μείωση της γραφειοκρατίας και οι πιο εύχρηστες και αποτελεσματικές διαδικασίες.

«Αλλάζει πίστα» η ΑΑΔΕ στην εξυπηρέτηση των φορολογούμενων σχεδιάζοντας ένα πιο σύγχρονο, αποτελεσματικό και φιλικό προς τον πολίτη φορολογικό περιβάλλον, αναβαθμίζοντας τόσο τις υποδομές όσο και την ποιότητα των υπηρεσιών της.

Με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατίας και την εξυπηρέτηση των πολιτών με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα δημιουργούνται νέες πρότυπες υπηρεσίες φορολογικής εξυπηρέτησης. Όπως ανέφερε ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, μιλώντας στο 13ο Tax Forum, η στρατηγική της ΑΑΔΕ έχει δύο άξονες: Ο πρώτος είναι η ύπαρξη ψηφιακών εργαλείων για τα πάντα και ο δεύτερος η ύπαρξη καναλιών φυσικής εξυπηρέτησης για όσους δεν έχουν εύκολη πρόσβαση σε αυτά τα εργαλεία. Επίσης σημείωσε ότι «χτίζονται» ειδικοί χώροι, με έμφαση σε Αττική και Θεσσαλονίκη και με πρόσβαση σε κοινόχρηστους υπολογιστές, για την παροχή πληροφοριών και εξηγήσεων στους πολίτες, ενώ ταυτόχρονα εξετάζεται σειρά παρεμβάσεων για ειδικά κοινά όπως για παράδειγμα οι πολίτες με κωφαλαλία.

Με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Νίκου Παπαθανάση, το έργο «Σχεδιασμός Νέων Πρότυπων Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ» εντάσσεται στο Ταμείο Ανάκαμψης, σηματοδοτώντας μια συνολική αναμόρφωση της εμπειρίας των πολιτών στη σχέση τους με τη φορολογική διοίκηση.

Τα οφέλη

Σύμφωνα με την απόφαση τα οφέλη για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις από την αναβάθμιση των υποδομών, την αισθητική ανανέωση και την εισαγωγή σύγχρονων εργαλείων εξυπηρέτησης είναι μεταξύ άλλων τα εξής:

- Απλοποίηση και επιτάχυνση των διαδικασιών, με λιγότερες ουρές και ταχύτερη διεκπεραίωση υποθέσεων.

- Αναβαθμισμένο εργασιακό περιβάλλον για το προσωπικό, που ενισχύει την αποδοτικότητα και την ικανοποίησή του.

- Ψηφιακή επιτάχυνση στις συναλλαγές, καλύπτοντας τις σύγχρονες απαιτήσεις πολιτών και επιχειρήσεων.

- Βελτίωση της εικόνας της δημόσιας διοίκησης, με φροντισμένους χώρους και καλύτερη οργάνωση.

- Πιο εύχρηστες υπηρεσίες για πολίτες και επιχειρήσεις.

- Σημαντική ενίσχυση της εμπιστοσύνης προς τη δημόσια διοίκηση.

- Διευκόλυνση των διαδικασιών επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με τις φορολογικές αρχές, επιτρέποντάς τους να εκπληρώνουν τις φορολογικές τους υποχρεώσεις με λιγότερη γραφειοκρατία και να νιώσουν πιο ασφαλείς και να αποκτήσουν κίνητρα για να επενδύσουν στην ανάπτυξή τους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Το ευρώ ισχυροποιείται - Ξεκίνησαν τα μερίσματα - Στο τραπέζι η μονιμότητα

Τουρισμός: Αμφίσημα τα μηνύματα του πρώτου τριμήνου

ΟΟΣΑ: Σε 10 επαγγέλματα περιορίζονται οι προτιμήσεις των μαθητών παγκοσμίως - Ποια είναι

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider