Έχετε κάποιο πρόβλημα με τον προμηθευτή ρεύματος και φυσικού αερίου ή τον διαχειριστή του δικτύου; Τότε, μπορείτε να υποβάλλετε το παράπονό σας στην πλατφόρμα MyRAE (https://my.rae.gr/) που δημιούργησε η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) για την αναφορά του προβλήματος.
Η πλατφόρμα λαμβάνει το εκάστοτε παράπονο και το προωθεί αυτόματα στον αντίστοιχο αποδέκτη, ενώ παρέχει πλήρη πληροφόρηση στην ΡΑΕ για τα στοιχεία και την εξέλιξη του αιτήματος. Έτσι, η Αρχή μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη της υπόθεσης, μέχρι την πλήρη επίλυσή της.
Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στην πλατφόρμα είτε μέσω του κεντρικού ιστότοπου της Αρχής, ή και απευθείας στο my.rae.gr. Η εγγραφή είναι εύκολη, μέσα από ελάχιστα βήματα, ενώ έχετε επίσης τη δυνατότητα να συνδεθείτε μέσω του λογαριασμού σας στην Google ή το Facebook.
Με την εγγραφή, θα δημιουργήσετε προσωπική σελίδα, μέσω της οποίας θα έχετε πρόσβαση σε διάφορες χρήσιμες υπηρεσίες. Έτσι, μεταξύ άλλων, θα μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα παραπόνων προς τους διαχειριστές δικτύων και τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, και να την αποστείλετε στον σχετικό αποδέκτη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλατφόρμα θα επιτρέψει επίσης στη ΡΑΕ να εποπτεύει καλύτερα τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι πάροχοι και οι διαχειριστές. Έτσι, μέσα από την ανάλυση των στατιστικών που παράγει η εφαρμογή, θα έχει πλήρη εικόνα για τα είδη παραπόνων που καταθέτουν οι καταναλωτές, το βαθμό απόκρισης των εταιριών, το μέσο χρόνο επίλυσης των αιτημάτων από τις εταιρίες, και το βαθμό ικανοποίησης των καταναλωτών από την επίλυση του ζητήματος τους.
Διαβάστε περισσότερα άρθρα της στήλης Tip of the Day
Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.