Βγήκε από τη ΜΕΘ o Γιώργος Μυλωνάκης - To νέο ιατρικό ανακοινωθέν

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Βγήκε από τη ΜΕΘ o Γιώργος Μυλωνάκης - To νέο ιατρικό ανακοινωθέν
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Η κλινική κατάσταση του υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ παρουσιάζει βελτίωση και κρίνεται σκόπιμη η μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης.

Εξήλθε της ΜΕΘ του «Ευαγγελισμός» ο Γιώργος Μυλωνάκης.

Όπως αναφέρει το ιατρικό ανακοινωθέν, η κλινική κατάσταση του υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ παρουσιάζει βελτίωση και κρίνεται σκόπιμη η μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης.

Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Μυλωνάκης κατέρρευσε κατά τη διάρκεια πρωινής σύσκεψης της Τετάρτης (15/4) στο Μέγαρο Μαξίμου καθώς υπέστη ρήξη ανευρύσματος εγκεφάλου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ακίνητα: Πρόστιμα έως 1.000 ευρώ φέρνει το ΜΙΔΑ σε ιδιοκτήτες και ενοικιαστές

Το όνομα «Αβραμόπουλος» έκανε φτερά - Το κόμμα Καρυστιανού φυλλοροεί - Η ισότητα στην αμοιβή

Έρχονται μεγάλες επενδύσεις - Θα αλλάξει χέρια - Το παλμαρέ των ισχυρών

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider