Σταϊκούρας: H Ελλάδα θα διεκδικήσει ευρωπαϊκούς πόρους για να ενδυναμώσει το σιδηροδρομικό της δίκτυο

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Σταϊκούρας: H Ελλάδα θα διεκδικήσει ευρωπαϊκούς πόρους για να ενδυναμώσει το σιδηροδρομικό της δίκτυο
Στη διεκδίκηση ευρωπαϊκών πόρων για τη βελτίωση του σιδηροδρομικού δικτύου της Ελλάδας αναφέρθηκε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας κατά την παρουσία του στις εργασίες του Συμβουλίου Υπουργών Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται στις Βρυξέλλες.

Στη διεκδίκηση ευρωπαϊκών πόρων για τη βελτίωση του σιδηροδρομικού δικτύου της Ελλάδας αναφέρθηκε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας κατά την παρουσία του στις εργασίες του Συμβουλίου Υπουργών Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται στις Βρυξέλλες, υπό την Ισπανική Προεδρία.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Σταϊκούρας:

«H ολοκλήρωση του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών είναι θεμελιώδους σημασίας για την επίτευξη μίας πραγματικά ενοποιημένης και αποτελεσματικής αγοράς.

Η πανδημία, η ρωσική επίθεση στην Ουκρανία και οι φυσικές καταστροφές κατέδειξαν τη σπουδαιότητας της συνδεσιμότητας στις μεταφορές και της ανθεκτικότητας στις υποδομές.

Κυρίως, στο σιδηροδρομικό δίκτυο, που παραμένει κατακερματισμένο, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Σε αυτή την κατεύθυνση, η Ελλάδα, το προσεχές διάστημα, θα διεκδικήσει πόρους από τον υφιστάμενο και τον επόμενο Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility), για να ανατάξει και ενδυναμώσει το σιδηροδρομικό της δίκτυο, να ενισχύσει τις διασυνοριακές μεταφορές και να συνδέσει τον σιδηρόδρομό της με λιμάνια της χώρας.

Εργαζόμαστε, μεθοδικά και συγκροτημένα για να πετύχουμε αυτούς τους στόχους».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Νέα παράταση για την ολοκλήρωση των επενδυτικών σχεδίων των Αναπτυξιακών νόμων του 2004, 2011 και 2016

Τα 6 προϊόντα στο «Καλάθι των Χριστουγέννων» - Σκρέκας: Προσιτές τιμές για όλους

Χατζηδάκης για ν/σ: Δεν επιβαρύνονται τρομερά οι επαγγελματίες - Γιατί δεν μειώνεται ο ΕΦΚ στα καύσιμα

gazzetta
gazzetta readerinsiderinsider