Ποιο οδικό τμήμα δημοπρατείται στο πέταλο του Μαλιακού

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ποιο οδικό τμήμα δημοπρατείται στο πέταλο του Μαλιακού
Στην προώθηση ενός μικρότερου σε μέγεθος αλλά σημαντικού σε οφέλη και σημασία για την περιοχή οδικού έργου προχωρά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ο νέος τετρασκελής κυκλικός κόμβος.

Στην προώθηση ενός μικρότερου σε μέγεθος αλλά σημαντικού σε οφέλη και σημασία για την περιοχή οδικού έργου προχωρά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στο περίφημο πέταλο του Μαλιακού και ιδίως στο μέτωπο της βελτίωσης - συμπλήρωσης και του παράπλευρου δικτύου. Ειδικότερα, προχώρησε στην έγκριση διενέργειας ανοικτού διαγωνισμού, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής, για τη σύναψη δημόσιας σύμβασης του έργου «Ανακατασκευή της παραλιακής οδού Αγ. Κωνσταντίνου (Ν.Ε.Ο.1) από Ι.Κ. με οδό της Κ.Δ. 45 έως Ι.Κ. με κλάδο 1 Α.Κ. Λατομείου και του Ισόπεδου Κόμβου της Ανατολικής εισόδου Καμμένων Βούρλων», προϋπολογισμού 15.640.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%), με τετρασκελή κυκλικό κόμβο (roundabout).

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η κατασκευή του έργου κρίνεται απολύτως αναγκαία γιατί με την ολοκλήρωση του φυσικού αντικειμένου θα επιτευχθεί η αναβάθμιση των χαρακτηριστικών της υφιστάμενης οδικής υποδομής, η οποία θα συμβάλλει ουσιαστικά στη σημαντική βελτίωση της κυκλοφοριακής λειτουργίας, της Οδικής Ασφάλειας και του επιπέδου εξυπηρέτησης του Παράπλευρου Αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ.

Ελαχιστοποιώντας, παράλληλα, τις κυκλοφοριακές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις στους γειτνιάζοντες οικισμούς, στην αντιπλημμυρική προστασία του οικισμού του Αγ. Κωνσταντίνου και στην αύξηση της προσβασιμότητας στο Λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου καθώς και η αναδιαμόρφωση του υφιστάμενου τρισκελή κόμβου της ανατολικής εισόδου των Καμένων Βούρλων σε τετρασκελή κυκλικό κόμβο (roundabout). Επιπρόσθετα, θα συνδράμει στην αντιπλημμυρική προστασία του οικισμού του Αγ. Κωνσταντίνου και στην αύξηση της προσβασιμότητας στο Λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου.

Να σημειωθεί ότι προ ετών, το 2026, είχε γίνει η δημοπράτηση του οδικού έργου «Παράπλευρο Δίκτυο Αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ - Ανακατασκευή Παραλιακής Οδού Αγ. Κωνσταντίνου (Ν.Ε.Ο. 1)», στο οποίο είχε επικρατήσει η ΙΝΤΕΡΚΑΤ με έκπτωση 57,46% αλλά, όπως αναφέρεται σε σχετικό έγγραφο του υπουργείου, αν και υπεγράφη η σύμβαση το 2017, καταλήξαμε στην «με αριθ. πρωτ. Γ/ΦΚΛΜΣΑ2/ΟΔ/ΣΥ/136546/21.12.2020 Απόφαση διάλυσης της σύμβασης «Παράπλευρο Δίκτυο Αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ - Ανακατασκευή Παραλιακής Οδού Αγ. Κωνσταντίνου (Ν.Ε.Ο. 1)», μετά και την εκπνοή της οριακής προθεσμίας εκτέλεσης του έργου, λόγω θεμάτων διαχείρισης που αφορούσαν κυρίως τον επανακαθορισμό οριογραμμής αιγιαλού, τη σύνταξη – έγκριση μελετών, τη διαχείριση μετατόπισης δικτύων Ο.Κ.Ω., καθώς και θέματα αρχαιολογίας».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Υποδομές: Οι προκλήσεις και οι προτεραιότητες του υπουργείου – Ο χρόνος, η χρηματοδότηση, οι θεσμικές αλλαγές, το ανεκτέλεστο

Μετρό: Τον Ιούνιο 2029 έτοιμη η «Γραμμή 4» της Αθήνας – «Έξυπνο» το Μετρό Θεσσαλονίκης

Ποια είναι η αλήθεια για το ΤΧΣ - Η σαρωτική αντεπίθεση του ΟΤΕ - Το Μετρό και τα Εξάρχεια

gazzetta
gazzetta reader insider insider