Έρευνα: Τα αεροπορικά ναύλα στις βασικές εταιρικές διαδρομές θα αυξηθούν 25% το 2023

Newsroom
Μοιράσου το
Έρευνα: Τα αεροπορικά ναύλα στις βασικές εταιρικές διαδρομές θα αυξηθούν 25% το 2023
Μια πτήση από το Τόκιο στο Λονδίνο μπορεί να διαρκέσει 2,5 περισσότερες ώρες και να καταναλώσει έως 20% επιπλέον καύσιμο, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία

Για μεγάλη αύξηση των αεροπορικών ναύλων στα βασικά εταιρικά δρομολόγια των πτήσεων, έως και 25%, εντός του 2023 κάνει λόγο έρευνα της American Express Global Business Travel (Amex GBT).

Σύμφωνα με αυτή, οι μεγαλύτερες αυξήσεις των ναύλων αναμένονται στην οικονομική θέση των πτήσεων μεταξύ Αυστραλίας και Ασίας, στην business class των εγχώριων πτήσεων στην Αυστραλία, στα δρομολόγια της Νέας Ζηλανδίας και στις πτήσεις με οικονομική θέση μεταξύ της Ασίας και της Ευρώπης. Το κόστος για οικονομική θέση στις πτήσεις της Βόρειας Αμερικής αναμένεται να αυξηθεί κατά 3% και το κόστος οικονομικής θέσης για τις πτήσεις στο εσωτερικό της Ευρώπης αναμένεται να ενισχυθεί κατά 5,5%, μετέδωσε το Reuters.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Amex GBT, «μετά από μεγάλη αύξηση των τιμών το 2022, η αύξηση των ναύλων στην ανταγωνιστική αγορά της Βόρειας Αμερικής αναμένεται να παρουσιάσει μικρότερη αύξηση από αυτή σε Ευρώπη και την περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού». Οι πτήσεις από την Ασία στην Ευρώπη αναγκάζονται να ακολουθούν περισσότερο χρονοβόρα δρομολόγια, καθώς οι αεροπορικές εταιρείΕς αποφεύγουν τον εναέριο χώρο της Ρωσίας λόγω του πολέμου με την Ουκρανία.

Είναι χαρακτηριστικό πως μια πτήση από το Τόκιο στο Λονδίνο μπορεί να διαρκέσει 2,5 περισσότερες ώρες και να καταναλώσει έως 20% επιπλέον καύσιμο, «οδηγώντας» σε αύξηση των ναύλων για πτήσεις μεταξύ Ασίας - Ευρώπης (σε οικονομική θέση) κατά 14,5% για το 2023.

Η Amex GBT αναμένει πως η παγκόσμια χωρητικότητα στις αεροπορικές πτήσεις για το 2023 θα φτάσει στο 92% των επιπέδων του 2019, πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας του κορονοϊού.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

IATA: Εφικτή για τις αεροπορικές εταιρίες η επιστροφή στην κερδοφορία το 2023