Σειρά μέτρων και πρωτοβουλιών για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση των συνταξιούχων πελατών της έλαβε η Eurobank.

Άμεσα και σε πρώτο χρόνο έγινε μια γενική επικοινωνία για τα μέτρα προστασίας από τον Covid 19 και τη δυνατότητα εξυπηρέτησης και των συνταξιούχων πελατών από τα εναλλακτικά και ψηφιακά κανάλια.

Οι εξειδικευμένες ενέργειες

Κατόπιν δημιουργήθηκαν μια σειρά εξειδικευμένων ενεργειών οι οποίες συνεχίζονται και σήμερα:

1. Ενημέρωση 80.000 συνταξιούχων για την επικείμενη πίστωση της σύνταξης και των δυνατοτήτων που παρέχει η χρήση της κάρτας debit σε ΑΤΜ και POS.

2. Ενημέρωση επιλεγμένων συνταξιούχων για κεντροποιημένη έκδοση Debit και κωδικών e-banking, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα.

3. Ενημέρωση 55.000 συνταξιούχων για τη δυνατότητα οι κινήσεις των λογαριασμών τους και η ενημέρωση για πίστωση σύνταξης μπορεί να γίνει από τα ΑΤΜs, χωρίς να εισέλθουν στο κατάστημα.

4. Δυνατότητα να ανταποκριθούν σε υποχρεώσεις τους προς το Δημόσιο πραγματοποιώντας δωρεάν, χωρίς τη χρήση κωδικών, μια σειρά πληρωμών με χρέωση λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας, μέσω του Europhone Banking (210 - 9555000) 24 ώρες το 24ωρο.

5. Δυνατότητα να συμμετέχουν στα μέτρα στήριξης μέσω της αναστολής δόσεων των καταναλωτικών ή/και στεγαστικών δανείων τους για 3 μήνες.

6. Δημιουργία ενότητας Συνταξιούχων και Ευάλωτων συμπολιτών σε eurobank.gr/ e-banking/ Social Media: Ειδικά για τους μη εξοικειωμένους στη χρήση ψηφιακών μέσων πελάτες, όπως ηλικιωμένοι και ευάλωτοι συμπολίτες μας, δημιουργήθηκαν απλές        οδηγίες στο Eurobank.gr για να βοηθήσει στην ολοκλήρωση των ψηφιακών τους συναλλαγών, βήμα – βήμα. https://www.eurobank.gr/el/covid-19/prostateuoume-ilikiomenous-eualotous-sumpolites

7. Η νέα πρωτοβουλία της Eurobank θα παρέχει από τη Δευτέρα 27 Απριλίου τη δυνατότητα σε επιλεγμένους συνταξιούχους να καθοδηγούνται, μέσω ειδικής τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης, να αποκτήσουν και να ενεργοποιήσουν κωδικούς  e-banking.