Σε συνομιλίες με ενδιαφερόμενους για την πώληση περιουσιακών στοιχείων της Honor φαίνεται πως βρίσκεται η Huawei, σύμφωνα τουλάχιστον με αποκλειστικό δημοσίευμα του Reuters, το οποίο επικαλείται πηγές προσκείμενες στις συζητήσεις.

Τα εν λόγω περιουσιακά στοιχεία αφορούν στα smartphones της εταιρείας ενώ δεν αποκλείεται να περιλαμβάνεται και το τμήμα Έρευνας κι Ανάπτυξης της κινεζικής θυγατρικής (R&D), η και ό,τι σχετίζεται με την διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας της.

Στους πιθανούς «μνηστήρες» συγκαταλέγονται η Digital China Group Co Ltd, ένας από τους βασικούς διανομείς της Honor, η TCL ακόμα και ο μεγάλος ανταγωνιστής της Huawei, Xiaomi, η οποία διευρύνει συνεχώς το τελευταίο διάστημα τα μερίδια αγοράς της.

Μια ενδεχόμενη συμφωνία πώλησης μάλιστα θα μπορούσε να ενισχύσει τα ταμεία της κινεζικής εταιρείας ακόμα και με 3,7 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές που μίλησαν στο ειδησεογραφικό πρακτορείο.

Έναυσμα για τις συζητήσεις πώλησης μέρους των περιουσιακών στοιχείων της Honor είναι η «αλλαγή πλεύσης» της μητρικής εταιρείας η οποία αποφασίστηκε μετά και τις κυρώσεις που επέβαλε η κυβέρνηση των ΗΠΑ. Να θυμίσουμε ότι η αμερικανική κυβέρνηση έχει απαγορεύσει στις αμερικανικές εταιρείες να συνεργάζονται με την Huawei, με το επιχείρημα ότι η τελευταία λογοδοτεί στην κινεζική κυβέρνηση. Τους ισχυρισμούς έχει αρνηθεί επανειλημμένα η Huawei. Πλέον, σύμφωνα με το δημοσίευμα του Reuters, η Huawei θα επικεντρωθεί στο δικό της brand και κυρίως στα premium smartphones τα οποία ακολουθούν υψηλή τιμολογιακή πολιτική.

Να θυμίσουμε ότι το brand της Honor έκανε το ντεμπούτο του το 2013 και απευθύνεται κατά κύριο λόγο στους νέους κυκλοφορώντας κινητά μεσαίας και χαμηλής κατηγορίας με εξελιγμένα ωστόσο χαρακτηριστικά και desing εκμεταλλευόμενο κυρίως τα λειτουργικά συστήματα της Huawei και τον συχνό ρυθμό ανανέωσης των κινητών της τελευταίας. Ωστόσο το τελευταίο διάστημα κάνει την είσοδό του και σε νέες προϊοντικές κατηγορίες, από Laptop και smartwatches έως έξυπνες συσκευές για το σπίτι.

Βασικοί ανταγωνιστές της επί κινεζικού εδάφους κι όχι μόνο είναι οι Xiaomi, Oppo και Vivo, που προσφέρουν αντίστοιχα προηγμένες συσκευές σε καλές τιμές.

Να σημειωθεί ότι το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο του έτους, οι πωλήσεις της εταιρείας αποτέλεσαν το 26% των συνολικών συσκευών που διέθεσε η Huawei το ίδιο διάστημα, ένας αριθμός που μεταφράζεται σε 55,8 εκατομμύρια συσκευές. Κάτι που ωθεί διεθνείς αναλυτές να αναφέρουν ότι η πώληση του brand αν γίνει θα είναι συμφέρουσα για όλες τις πλευρές.