Την είσοδό της στην συνδρομητική τηλεόραση επιβεβαίωσε κι επισήμως η Apple, στο  event της 25ης Μαρτίου στο Κουπερτίνο της Καλιφόρνια μετά από τις αμέτρητες φήμες που κυκλοφόρησαν όλο το προηγούμενο διάστημα. Παράλληλα βέβαια όπως είκαζαν αναλυτές και ειδικοί της αγοράς ο τεχνολογικός κολοσσός επιβεβαίωσε και την νέα του στόχευση, η οποία δεν είναι άλλη από τις συνδρομητικές υπηρεσίες. 

Να σημειωθεί ότι εδώ και καιρό η εταιρεία βλέπει τις πωλήσεις των iPhone να συρρικνώνονται, ακολουθώντας την γενικότερη τάση της αγοράς, και προσπαθεί να βρει νέους τρόπους να διατηρήσει στα ιστορικά υψηλά επίπεδα τα έσοδά της.

Apple TV+

Η νέα α λα Netflix υπηρεσία της Apple, θα περιλαμβάνει συνεργασίες με μεγάλους κινηματογραφικούς παραγωγούς, αλλά και πρωτότυπο περιεχόμενο σε συνεργασία με αστέρες του χώρου, όπως ο Στίβεν Σπίλμπεργκ, η Όπρα Ουίνρφρεϊ, η Τζένιφερ Άνιστον και άλλοι.

Η υπηρεσία συνεχούς ροής Apple TV+  θα είναι διαθέσιμη τον Μάιο στην Αμερική για tvOS και macOS, ενώ από τον Σεπτέμβριο θα είναι διαθέσιμη και για MacOs σε περισσότερες από 100 χώρες. Φυσικά θα παίζει και σε όλες τις έξυπνες τηλεοράσεις (Samsung, LG, Sony και άλλες).

Η θέαση θα είναι χωρίς διαφημίσεις, με περιεχόμενο on demand, ενώ οι χρήστες θα μπορούν να την παρακολουθήσουν τόσο online όσο και offline. Επιπλέον οι χρήστες της ίδιας οικογένειας θα μπορούν να μοιραστούν το περιεχόμενο μεταξύ τους. Μέχρι στιγμής βέβαια δεν έχει γίνει γνωστή η τιμή ή και τα είδη της συνδρομής. 

«Το όραμά μας για την τηλεόραση είναι να φέρουμε σε μια πλατφόρμα τις αγαπημένες σειρές, ταινίες, αθλητικές εκπομπές και ειδήσεις και να τις κάνουμε διαθέσιμες για θέαση από όλες τις συσκευές μας» είπε ο Tιμ Κουκ από την σκηνή του αμφιθεάτρου Steve Jobs. «Στόχος να περνάτε λιγότερη ώρα αναζητώντας κάτι και περισσότερη στο να το απολαμβάνετε. Spectrum, DirecTV, Optimum, Hulu, PlayStation Vue, FuboTV,  CBS, Starz, Showtime, HBO, Nickelodeon, Mubi, The History Channel Vault, Comedy Central Now, όλα θα είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής Apple TV», συμπλήρωσε.

Apple News+

apple news

Με εντελώς νέες λειτουργίες και δυνατότητες θα είναι διαθέσιμα και τα Apple news. Με ένα ολιγόλεπτο βίντεο για την αξία και τους σκοπούς της δημοσιογραφίας η Apple ανακοίνωσε συνεργασίες με παγκοσμίου φήμης εκδοτικά προϊόντα, όπως Rolling Stone, Variety, TIME, National Geographic, Vogue, Billboard, Popular Science, The New Yorker, Sports Illustrated, Fortune, Esquire, People, Food & Wine, Car and Driver και άλλα.

Η νέα εφαρμογή των Ειδήσεων Apple news θα έχει σχεδόν τα ίδια tabs, Top Stories, Trending Stories, και For You tab.  Βέβαια θα περιλαμβάνει και μια νέα καρτέλα, την News+ στην οποία θα υπάρχει η κατηγορία My Magazines, και υποκατηγορίες όπως Browse the Catalog, Featured, Business & Finance, and Travel, το περιεχόμενο των οποίων θα επιλέγεται από τους ειδικούς της Apple. 

Ταυτόχρονα θα έχει και πολύ ιδιαίτερο design με full-screen εικόνες, infographics, και λίστα περιεχομένων για κάθε έντυπο. Η εφαρμογή θα περιλαμβάνει πάνω από 200 περιοδικά ενώ όπως διευκρίνισαν τα στελέχη της εταιρείες εξετάζουν και περαιτέρω διεύρυνση των συνεργασιών τους. 

Πέρα από το περιεχόμενο βέβαια, διευκρινίστηκε ότι η Apple δεν θα επιτρέπει στους διαφημιστές να εντοπίζουν τις προτιμητέες αναγνώσεις σας. «Ό,τι διαβάζετε στο Apple News δεν θα το συναντάτε συνεχώς μπροστά σας στο διαδίκτυο ή σε άλλες εφαρμογές», αναφέρθηκε χαρακτηριστικά. 

Η νέα υπηρεσία της Apple Νews+ θα κοστίζει 9,99 δολάρια το μήνα και ο διαμοιρασμός της υπηρεσίας μεταξύ της οικογένειας θα είναι δωρεάν, μέχρι και 6 άτομα.

Το Apple News θα είναι διαθέσιμο από τις 25 Μαρτίου σε iOs και macOS και ο πρώτος μήνας θα είναι δωρεάν για τους καταναλωτές. Αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμο σε Αμερική και Καναδά ενώ αργότερα μέσα στο χρόνο θα διατεθούν στην Αυστραλία και στην Ευρώπη, ξεκινώντας από την Μεγάλη Βρετανία.

Apple Card : Νέα πιστωτική σε συνεργασία με την Goldman Sachs

apple card

Με στόχο να ξεπεράσει τα 10 δισ. συναλλαγές μέσα στο 2019 η επόμενη μεγάλη ανακοίνωση της εταιρείας ακούει στο όνομα Apple Pay. 

Όπως ανέφερε ο Τιμ Κουκ, το Αpple Pay Θα είναι διαθέσιμο σε πάνω από 40 χώρες και περιοχές μέχρι το τέλος του 2019 όμως ο στόχος είναι οι ψηφιακές πληρωμένες να περάσουν στο επόμενο στάδιο, κι αυτό θα γίνει μέσω της Apple Card.

«Έχουμε μάθει πολλά για τις κάρτες αλλά υπάρχουν ορισμένα στοιχεία τα οποία θα μπορούσαν να είναι τόσο διαφορετικά, όπως οι απλοποιημένες εφαρμογές, η μείωση των χρεώσεων, τα χαμηλότερα επιτόκια, αξιόλογα προγράμματα ανταμοιβών και φυσικά ασφάλεια και ιδιωτικότητα σε ό,τι συναλλαγές πραγματοποιούνται. Mέσω της Apple Card θα παρέχουμε αυτά ακριβώς κι ακόμα περισσότερα, αλλάζοντας συνολικά την εμπειρία πληρωμής με κάρτα» ανέφερε χαρακτηριστικά. 

Όπως εξήγησε η αντιπρόεδρος του Apple Pay, Jennifer Bailey, η Apple card όπως ονομάζεται, εκδίδεται εύκολα  κάνοντας απλά εγγραφή μέσα από το τηλέφωνό σας και χωρίς να περιμένετε μέρες για να λάβετε την φυσική κάρτα. Μπορείτε να την χρησιμοποιείτε παγκοσμίως όπου είναι διαθέσιμο το Apple Pay, σε καταστήματα, σε εφαρμογές, στο διαδίκτυο και φυσικά σε όλες τις υπηρεσίες της Apple. 

Η κάρτα σας αποθηκεύεται στο wallet app και ανά πάσα στιγμή σας δείχνει πόσα χρωστάτε, πόσα και που τα ξοδεύετε καθώς και πότε πρέπει να πληρώσετε την επόμενη δόση. Η Apple Card χρησιμοποιεί τεχνολογία Machine learning για να παρέχει εύκολα αναγνωρίσιμες συναλλαγές. 

Επιπλέον έχει σύστημα ανταμοιβής ώστε κάθε φορά που πληρώνετε με αυτή να σας επιστρέφεται ένα μικρό ποσό πίσω, το λεγόμενο Daily Cash. Το Daily Cash περιλαμβάνει επιστροφή 2% του ποσού όταν χρησιμοποιείτε το Apple Pay, και 3% για αγορές απευθείας από την Apple.

Η Apple Card δεν έχει μηνιαίες, ετήσιες ή οποιεσδήποτε άλλες χρεώσεις, ενώ προσφέρει και χαμηλότερα επιτόκια σε περίπτωση που χάσετε μια πληρωμή. Η κάρτα δημιουργείται σε συνεργασία με την Goldman Sachs, όπως είχε κυκλοφορήσει εδώ και καιρό, αλλά και με τo παγκόσμιο δίκτυο της Mastercard ώστε να γίνεται δεκτή σε όλο τον κόσμο. 

Όσον αφορά στην ασφάλεια τώρα, όπως διευκρινίστηκε στην παρουσίαση, ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας ανά συσκευή δημιουργείται και αποθηκεύεται με ασφάλεια στο Secure Element, ένα ειδικό τσιπ ασφάλειας που χρησιμοποιείται από το Apple Pay. Κάθε συναλλαγή επιβεβαιώνεται είτε με touch ID είτε με Face ID. Μάλιστα η Apple δεν θα γνωρίζει πόσα ξοδεύετε, πότε, που, κλπ αφού οι συναλλαγές και τα δεδομένα θα αποθηκεύονται στην συσκευή κι όχι στους servers της εταιρείας. «Η Goldman Sachs ποτέ δεν θα μοιραστεί ή θα πουλήσει τα δεδομένα σας για διαφημιστικούς λόγους» αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.

Apple Arcade: To Netflix του gaming

Η επομένη μεγάλη είδηση ακούει στο όνομα gaming. Όπως διευκρίνισε ο Τιμ Κουκ το App Store έχει γίνει η μεγαλύτερη πλατφόρμα gaming παγκομσίως, με 1 δισ. άτομα να έχουν κατεβάσει εφαρμογές παιχνιδιών από την γκάμα των 300 χιλιάδων παιχνιδιών, δωρεάν ή επί πληρωμή που υπάρχουν διαθέσιμα στο App Store. 

Ωστόσο ο Κουκ ανέφερε ότι τα συνδρομητικά παιχνίδια ή τα παιχνίδια με πληρωμή δεν υπήρξαν τόσο δημοφιλή όσο τα δωρεάν, γι αυτό και μια νέα υπηρεσία θα λύσει το συγκεκριμένο πρόβλημα. Ο λόγος για το Apple Arcade, την πρώτη συνδρομητική υπηρεσία gaming για παιχνίδια σε κινητό, laptop ή και σταθερό υπολογιστή. Κάτι δηλαδή σαν το Netflix αλλά με παιχνίδια αντί για σειρές.

Συνεργάτες της Apple σε αυτή την συνδρομητική υπηρεσία θα είναι οι εταιρείες Disney, Sega, Lego, Cartoon Network, Konami, και πολλοί άλλοι. 

Με το Apple Arcade οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση σε 100+ νέα κι αποκλειστικά παιχνίδια, και η πρόσβαση σε αυτό θα γίνεται μέσα από μια ξεχωριστή καρτέλα που θα βρίσκει κανείς στο App Store. Με την εγγραφή τους οι χρήστες θα μπορούν να κατεβάζουν και να παίζουν όποιο από τα συγκεκριμένα παιχνίδια επιθυμούν. 

Η υπηρεσία apple Arcade υποστηρίζει iPhone, iPad, Mac και Apple TV. Κάθε παιχνίδια θα μπορεί να παίζεται και offline χωρίς να χρειάζεται σύνδεση στο internet.

Στα παιχνίδια που θα υπάρχουν διαθέσιμα στην συνδρομητική πλατφόρμα δεν υπάρχουν έξτρα χρεώσεις, τα features, το περιεχόμενο και οι αναβαθμίσεις θα προσφέρονται δωρεάν. Επιπλέον δεν θα υπάρχουν διαφημίσεις.

Όπως ήταν αναμενόμενο και εδώ δεν θα γίνεται συλλογή των δεδομένων των χρηστών, αν οι ίδιοι πρώτα δεν έχουν συναινέσει. 

Το Apple Arcade θα είναι διαθέσιμο το Φθινόπωρο του 2019 σε 150 και πλέον χώρες παγκοσμίως ενώ η τιμή της συνδρομής και περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά θα ανακοινωθούν εν καιρώ.