Μπροστά σε μια διπλή πρόκληση θα βρεθούν οι διεθνείς αερομεταφορές καθώς η οικονομία θα αρχίσει σταδιακά να ανακάμπτει μετά από τους μαζικούς εμβολιασμούς και τη σταδιακή (ευκταία) εξασθένιση της πανδημίας. 

O Διευθύνων Σύμβουλος της United Airlines Scott Kirby μιλώντας τη Δευτέρα στο CERAWeek που διοργάνωσε η IHS Markit εκτίμησε ότι τα διεθνή επαγγελματικά ταξίδια, τα οποία αποτελούν ένα νευραλγικό τομέα στον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών, δεν θα παραμείνουν για πάντα "παγωμένα" και θα ανακάμψουν αν και με βραδύτερους ρυθμούς σε σχέση με τα ταξίδια αναψυχής.

Οι φόβοι ότι τα επαγγελματικά ταξίδια δεν θα ανακάμψουν ποτέ είναι αβάσιμοι, δήλωσε ο Kirby κατά τη διάρκεια του συνεδρίου υποστηρίζοντας ότι ενώ ορισμένες εταιρείες ενδέχεται να προσπαθήσουν να μειώσουν τα επαγγελματικά ταξίδια για να μειώσουν το κόστος θα βρεθούν τελικά αντιμέτωπες με τον ανταγωνισμό.  

«Την πρώτη φορά που θα χάσουν μια πώληση από έναν ανταγωνιστή ο οποίος εμφανίστηκε αυτοπροσώπως ενώ οι ίδιοι προσπάθησαν να κάνουν πωλήσεις μέσω του Zoom, αυτή θα είναι και η τελευταία που θα το έχουν προσπαθήσει αυτό», δήλωσε ο Kirby.

Οι όγκοι για τα καύσιμα αεριωθούμενων, «πιθανότατα θα επανέλθουν σχεδόν στο φυσιολογικό έως το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους», δήλωσε επίσης ο Ben Van Beurden, Διευθύνων Σύμβουλος της Royal Dutch Shell.

Και οι δύο διευθύνοντες σύμβουλοι μίλησαν επίσης για το ρόλο των βιώσιμων καυσίμων στη μείωση των εκπομπών ώστε να επιτύχουν μηδενικές εκπομπές άνθρακα μέχρι το 2050, κάτι που ήταν και το κεντρικό θέμα της φετινής διάσκεψης πετρελαίου και φυσικού αερίου στο CERAWeek.

Η μείωση των εκπομπών «αποτελεί ηθική επιταγή για μια εταιρεία που θέλει να παραμείνει στην καλή πλευρά της ιστορίας», και επίσης παρέχει μια επιχειρηματική ευκαιρία, δήλωσε ο Van Beurden, προσθέτοντας ότι αναμένει ότι η Shell θα είναι σημαντικός παράγοντας στον κλάδο των βιοκαυσίμων.  

Πηγή: Reuters