Μία ακόμη περιπετειώδης νύχτα πέρασε για τους εργολαβικούς αλλά και τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΠΑ, Δημήτρη Τζώρτζη,  λίγο πριν το ταξίδι στο Κίρκοβο για τα εγκαίνια του IGB. Ο κ.Τζώρτζης μετέβη στους σταθμούς ανεφοδιασμού στην Ανθούσα και τα Λιόσια προκειμένου να ζητήσει από τους απεργούς να επιτρέψουν τον ανεφοδιασμό των λεωφορείων και να δοθεί ένα τέλος μεταξύ άλλων στην ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού αλλά και να αποτραπεί η απώλεια εσόδων για τον ΟΣΥ.

Η διοίκηση των ΟΣΥ έχει ενημερώσει τη ΔΕΠΑ ότι η ημερήσια απώλεια εσόδων του οργανισμού από τη μη κυκλοφορία 300 και πλέον οχημάτων ανέρχεται σε 250.000 ευρώ ενώ αναζήτησε ευθύνες από την ΔΕΠΑ.

To insider.gr μίλησε μετά το επεισοδιακό βράδυ με τους απεργούς. Ένας από τους εργολαβικούς υπαλλήλους της ΔΕΠΑ αναφέρει ότι: «ζητούμε να μονιμοποιηθούμε. Αυτό ζητήσαμε και από τον διευθύνοντα της ΔΕΠΑ που ήταν εδώ το βράδυ. Μας λέει ότι εξετάζονται όλες οι λύσεις και ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει με διαδικασίες εξπρές. Εμείς δεν ξέρουμε ποιον να πιστέψουμε. Θα συνεχίσουμε την απεργία μέχρι να ικανοποιηθούν τα αιτήματά μας».

Οι εργαζόμενοι κατηγορούν τη διοίκηση Τζώρτζη για ανακολουθία μεταξύ υποσχέσεων και δράσεων αναφορικά με τη μονιμοποίησή τους πριν από τη διάσπαση της εταιρείας σε ΔΕΠΑ Εμπορίας και ΔΕΠΑ Υποδομών και ότι τους είχε υποσχεθεί λύση πριν το Πάσχα. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες του insider.gr, η μονιμοποίηση των εργολαβικών προσκρούει σε θέματα νομιμότητας (απαιτείται διαγωνισμός μέσω ΑΣΕΠ ή σε κάθε περίπτωση αποφάσεις των διοικητικών οργάνων, με προηγούμενες εγκρίσεις μετόχων, οι οποίες είναι αμφίβολο ότι θα δοθούν). 

Όπως αναφέρει πηγή της αγοράς, η οποία παρακολουθεί από κοντά τη διαδικασία, «το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έχει δώσει υποσχέσεις τις οποίες δεν μπορεί να εκπληρώσει. Αγνοεί τις διαδικασίες και πετάει το μπαλάκι στον Τζώρτζη και τις διοικήσεις».  

Επισημαίνεται ότι θεσμικός εργοδότης των εργολαβικών υπαλλήλων είναι οι εργολαβικές επιχειρήσεις και όχι η ΔΕΠΑ.