Αμερική, Βραζιλία και Ιαπωνία είναι μερικές μόνο, από τις χώρες στις οποίες μπορεί να βρει κανείς τα ελληνικά φυσικά καλλυντικά Apivita και Korres

Οι δύο ελληνικές εταιρίες, οι οποίες τα τελευταία χρόνια έχουν αποκτήσει ηγετική θέση όχι μόνο στην ελληνική αγορά αλλά και διεθνώς, βάζουν πλώρη για νέες αγορές, μέσω της δημιουργίας νέων καταστημάτων. Στόχος τους η διάθεση και πώληση των προϊόντων από όλες τις μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορικής.

Η Apivita στην παρούσα φάση, βαδίζει ολοταχώς προς Λευκωσία (Κύπρος) και Αμστερνταμ (Ολλανδία), με το άνοιγμα νέων αυτόνομων καταστημάτων στις δύο πόλεις. Μέχρι το τέλος του έτους η ελληνική εταιρεία θα εγκαινιάσει τρία καταστήματα, στο Κίεβο, το Βουκουρέστι και το Ζάγκρεμπ. 

Ήδη η πορεία των εξαγωγών της βαίνει αυξανόμενη (αντιπροσωπεύουν άνω του 30% του συνολικού κύκλου εργασιών) με θετικές επιδόσεις σε διάφορα σημεία - πλην Ιαπωνίας, όπου οι επενδύσεις της δεν έχουν ακόμη ωριμάσει. 

Θετική κρίνεται και η δραστηριότητα στις ΗΠΑ, ενώ υπάρχουν σκέψεις για νέα επένδυση μαζί με συνεργάτη με σκοπό τη δημιουργία ενός αυτόνομου καταστήματος. Σημειώνεται ότι έως σήμερα, η εταιρία εκπροσωπείται εμπορικά στις ΗΠΑ, μέσω e-shop αλλά και ειδικών σημείων στα πολυκαταστήματα Village. Παρά τις θετικές ενδείξεις όσον αφορά τις προοπτικές της, η ρευστότητα και η χρηματοδότηση των επεκτάσεων της παραμένει ένα ζήτημα δυσεπίλυτο, δεδομένης της συγκυρίας που βιώνει η ελληνική οικονομία.

Σ' αυτό το πλαίσιο, η διοίκηση της Apivita εξετάζει τις δυνατότητες σύμπραξης με στρατηγικούς επενδυτές, δηλώνοντας διατεθειμένη να παραχωρήσει μειοψηφικό ποσοστό των μετοχών της.

Μεγάλο το στοίχημα των ΗΠΑ για την Κορρές 

Έμφαση στις ξένες αγορές από τις οποίες προσδοκά διψήφιο ρυθμό αύξησης πωλήσεων και το 2016 δίνει η διοίκηση της Κορρές, στηρίζοντας παράλληλα την παρουσία της στην εσωτερική αγορά.

Στόχος είναι το επόμενο διάστημα οι διεθνείς πωλήσεις να υπερβαίνουν το 50% των συνολικών πωλήσεων από περίπου 40% που είναι σήμερα.

Συγκεκριμένα, στην Αμερική, τη 2η μεγαλύτερη αγορά για την Κορρές εκτός Ελλάδος, ο Όμιλος αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της μάρκας στα βασικά δίκτυα πώλησης, όπως είναι το on line κανάλι HSN και τα καταστήματα Sephora.

Στην Ευρώπη, με τη Γερμανία, την Αγγλία, την Ισπανία, τη Γαλλία και τις Σκανδιναβικές χώρες να παρουσιάζουν σημαντικές προοπτικές, ο Όμιλος θα επικεντρωθεί στην οργανική ανάπτυξη των υφιστάμενων σημείων πώλησης, στηρίζοντάς τα με νέα λανσαρίσματα και προωθητικές ενέργειες στις στρατηγικές κατηγορίες του προσώπου και του σώματος.

Πέραν των ΗΠΑ, προσδοκίες διατηρεί η εταιρεία μετά την ενεργοποίηση της συμφωνίας με την Avon στη Βραζιλία, όπου ήδη εδώ λίγο διάστημα λανσάρονται τα προϊόντα της  μέσω 8.000 τοπικών συνεργατών. 

Επίσης ιδιαίτερα έμφαση αναμένεται να δώσει στο προσεχές διάστημα στις αγορές της Γερμανίας, της Βρετανίας, της Γαλλίας αλλά και των σκανδιναβικών χωρών. Όσο αφορά την ελληνική αγορά, η εταιρεία αναμένεται να συνεχίσει και το 2016 την πολιτική των προσφορών που ακολούθησε και το 2015 μέσω των φαρμακείων, μία κίνηση που κατάφερε να της ενισχύσει το μεριδίο αγοράς της κατά 2%, τη στιγμή που η συνολική εγχώρια αγορά καλλυντικών, υποχωρεί με διψήφιους αριθμούς.