Η βιώσιμη κερδοφορία είναι η βασικός πυλώνας της στρατηγικής της Seat μέχρι το 2025, όπως ανέφεραν σε σχετική εκδήλωση ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, Dr. Francisco Javier Garcia Sanz, και ο νέος πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Seat, Luca de Meo.
Οι τρεις τομείς στους οποίους θα επικεντρωθεί η στρατηγική της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι η παραγωγή μοντέλων που απευθύνονται σε αναπτυσσόμενες εμπορικά κατηγορίες με αυξημένα περιθώρια κέρδους, η προτεραιότητα στην ικανοποίηση του πελάτη και η ανάδειξη της εταιρείας ως ο καλύτερος εργοδότης στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία.
Πάντως όσον αφορά στα νέα προϊόντα που προτίθεται να λανσάρει η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία, αυτά δείχνουν να έχουν «παγώσει» και είναι άγνωστο πότε θα βγουν στην αγορά.