Να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά της Ασίας θέλει η μεγαλύτερη παραγωγός μπύρας στον κόσμο, Anheuser-Busch InBev, η «μητέρα» της Budweiser.

Το «άνοιγμα» έρχεται μετά την εισαγωγή της Budweiser APAC στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, την προηγούμενη εβδομάδα, όμως μπορεί να αποδειχθεί «πρόκληση» καθώς στην αγορά της Ασίας κυριαρχούν οι τοπικοί παραγωγή μπύρας.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του CNBC, η AB InBev ενδιαφέρεται να ενδυναμώσει την παρουσία της στην Κίνα, τη Νότια Κορέα, την Ινδία και το Βιετνάμ.

Οι τοπικές μπύρες κυριαρχούν στην αγορά

Η Κίνα είναι η μεγαλύτερη παραγωγός χώρα – σε πωλήσεις – κάτι που λειτουργεί ως πρόσκληση / πρόκληση για τους «γίγαντες» του αλκοολούχου ποτού σε διεθνές επίπεδο. Όμως οι εταιρείας που έρχονται από άλλες χώρες βρίσκουν δύσκολο το ανταγωνιστικό περιβάλλον με τους τοπικούς παραγωγούς.

Συγκεκριμένα, στην Κίνα η AB InBev βρίσκεται στην τρίτη θέση της αγοράς, με μερίδιο μόλις 16%, ενώ στην νοτιοανατολική Ασία, η εταιρεία δεν βρίσκεται ούτε καν στις 10 κορυφαίες.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, τα τελευταία χρόνια, οι μεγάλοι παραγωγοί μπύρας κάνουν την είσοδο τους στην Ασία εξαγοράζοντας μικρότερες τοπικές εταιρείες. Ένα παράδειγμα που ίσως ακολουθήσει και η AB InBev.