To ηλεκτρικό VW e-Golf πιο φτηνό από το μοντέλο πετρελαίου!

Viber Whatsapp Μοιράσου το
To ηλεκτρικό VW e-Golf πιο φτηνό από το μοντέλο πετρελαίου!
Το ηλεκτρικό VW e-Golf κάνει τη μεγάλη ανατροπή, καθώς στη Γερμανία προσφέρεται πλέον –χάρη και στην κρατική επιδότηση- φτηνότερα από το αντίστοιχο μοντέλο με κινητήρα πετρελαίου!

Μέχρι σήμερα ήταν αυτονόητο, ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κοστίζουν αρκετά έως πολύ ακριβότερα από τα αντίστοιχα μοντέλα συμβατικής τεχνολογίας. Ωστόσο, το Volkswagen e-Golf ανατρέπει αυτά τα δεδομένα, καθώς ο τελικός καταναλωτής μπορεί να το αγοράσει πλέον στη Γερμανία σε φτηνότερη τιμή σε σχέση με την πετρελαιοκίνητη έκδοση παρόμοιας απόδοσης και προδιαγραφών.

Αυτό οφείλεται κατά μεγάλο ποσοστό στο επικείμενο λανσάρισμα του 100% ηλεκτρικού μοντέλου ID.3, που θα αποκαλύψει επίσημα η Volkswagen σε λίγες ημέρες στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Εξαιτίας του συγκεκριμένου λανσαρίσματος, θα διακοπεί στο προσεχές μέλλον η παραγωγή του ηλεκτροκίνητου e-Golf και η Volkswagen το προσφέρει στη Γερμανία με μία έκπτωση της τάξης των 4.000 ευρώ, δηλαδή στην τιμή των 31.900 ευρώ. Επιπρόσθετα, δικαιούνται οι αγοραστές ενός καινούριου VW e-Golf άλλη μία κρατική επιδότηση ύψους 4.000 ευρώ, οπότε κοστίζει το ηλεκτρικό μοντέλο αισθητά φτηνότερα από ένα αντίστοιχης ισχύος ντιζελοκίνητο Golf. Συγκεκριμένα, στη Γερμανία κοστίζει το VW Golf με τον δίλιτρο κινητήρα πετρελαίου TDI των 150 ίππων από 30.625 ευρώ και μάλιστα με ελαφρά χαμηλότερα επίπεδα εξοπλισμού σε σχέση με το ηλεκτρικό αδελφάκι του.

Mε την επιδότηση κοστίζει το ηλεκτρικό Golf λιγότερο από 28.000 ευρώ.

Για λιγότερα από 28.000 ευρώ αποκτά λοιπόν ο καταναλωτής στη Γερμανία ένα πεντάθυρο Golf έβδομης γενιάς με ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και αυτονομία 232 χιλιομέτρων με βάση τις νέες τυποποιημένες μετρήσεις WLTP. Στην πράξη προσφέρει το VW e-Golf μία αυτονομία μεταξύ 170 και 230 χιλιομέτρων, οπότε αρκεί για τον μέσο οδηγό μία φόρτιση ανά τριήμερο, εφόσον δεν κάνει μεγάλες διαδρομές εκτός πόλης. Ο οδηγός του ηλεκτρικού e-Golf δεν πρόκειται να απογοητευθεί από τις επιδόσεις του, αφού το βάρους 1,6 τόνων επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από δέκα δευτερόλεπτα, ενώ παρεμβαίνει ηλεκτρονικός κόφτης και περιορίζει την τελική ταχύτητα στα 150 χλμ./ώρα για να μην γίνεται σπατάλη της ηλεκτρικής ενέργειας.

O πίνακας οργάνων του ηλεκτρικού Golf.

Πλουσιότατος είναι και ο εξοπλισμός του VW e-Golf, καθώς περιλαμβάνει στάνταρ προβολείς τεχνολογίας LED, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, θερμαινόμενο μπροστινό παρμπρίζ, ορθοπεδικά σχεδιασμένα καθίσματα υψηλής άνεσης, δερμάτινο τιμόνι, αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματο κλιματισμό και το προηγμένο δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Discover Pro.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider