Οι καλύτεροι κινητήρες του 2019 σε όλες τις κατηγορίες

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Οι καλύτεροι κινητήρες του 2019 σε όλες τις κατηγορίες
Ο διαγωνισμός «Εngine of the Year Award» βράβευσε τους καλύτερους κινητήρες για το 2019 σε διάφορες κατηγορίες ανάλογα με την ισχύ και τις επιδόσεις τους.

Mπορεί στη Formula 1 να μην τα πηγαίνει τόσο καλά η Ferrari τα τελευταία χρόνια, όμως στον διεθνή διαγωνισμό Engine of the Year Award είναι ανίκητη και σαρώνει τα βραβεία. Ετσι κατέκτησε ο V8 Biturbo των 3,9 λίτρων, που χρησιμοποιείται μεταξύ άλλων στη Ferrari 488 GTB, για τέταρτη συνεχή χρονιά μετά το 2016, το 2017 και το 2018 το απόλυτο βραβείο του «Διεθνούς Κινητήρα της Χρονιάς για το 2019», αλλά και άλλες σημαντικές διακρίσεις. Μάλιστα, έλαβε 425 βαθμούς και ήταν με διαφορά πρώτος μπροστά από τον ηλεκτροκινητήρα της Jaguar I-Pace με 328 βαθμούς.

Για τα ελληνικά δεδομένα έχει βεβαίως εξίσου μεγάλη σημασία –ίσως και μεγαλύτερη- το βραβείο για τον καλύτερο κινητήρα της χρονιάς για τα μηχανικά σύνολα έως 150 ίππους, το οποίο κέρδισε ο καταπληκτικός τρικύλινδρος EcoBoost του ενός λίτρου με τη σφραγίδα της Ford. Εφέτος άλλαξε ο τρόπος αξιολόγησης των κινητήρων, καθώς δεν κατηγοριοποιούνται πλέον με βάση τον κυβισμό τους, αλλά τις αποδόσεις τους. Η χαμηλότερη κατηγορία είναι έως 150 άλογα και η υψηλότερη άνω των 650 ίππων, ενώ δημιουργήθηκαν ενδιάμεσες κατηγορίες ανά 100 ίππους. Προβλέπονται επίσης δύο αυτόνομες κατηγορίες για τους ηλεκτροκινητήρες και τα υβριδικά σύνολα, ενώ μέχρι πέρυσι «τσουβαλιάζονταν» όλοι μαζί στη λεγόμενη «Πράσινη Κατηγορία».

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε στον ηλεκτροκινητήρα της Jaguar I-Pace, ο οποίος κέρδισε την πρώτη θέση στην κατηγορία των ηλεκτρικών μοτέρ, στην κατηγορία πρωτοεμφανιζόμενου κινητήρα και στην κατηγορία μεταξύ 350 και 450 ίππων!

Ας δούμε όμως τους νικητές σε όλες τις κατηγορίες του διεθνούς διαγωνισμού για τον «Κινητήρα της Χρονιάς για το 2019».

Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2019

Ferrari 3,9 Βiturbo V8 στις Ferrari 488/GTB/Spider/Pista (425 βαθμοί).

Κατηγορία κάτω των 150 ίππων

Ford EcoBoost, τρικύλινδρος 1,0 λίτρου

Κατηγορία 150 - 250 ίππων

Δίλιτρος TFSI της Audi

Kατηγορία 250 – 350 ίππων

Τετρακύλινδρος Turbo 2,5 λίτρων της Porsche

Kατηγορία 350 – 450 ίππων

Ο ηλεκτροκινητήρας της Jaguar I-Pace

Κατηγορία 450 – 550 ίππων

Τετράλιτρος V8 Biturbo της Mercedes – AMG GT

Kατηγορία 550 – 650 ίππων

Ferrari V8 Biturbo 3,9 λίτρων

Κατηγορία άνω των 650 ίππων

Ferrari V8 Biturbo 3,9 λίτρων

Κατηγορία πρωτοεμφανιζόμενου κινητήρα

Ο ηλεκτροκινητήρας της Jaguar I-Pace

Κατηγορία υβριδικών συνόλων

Ο τρικύλινδρος υβριδικός 1,5 λίτρων της BMW i8

Κατηγορία υψηλών επιδόσεων

Ferrari V8 Biturbo 3,9 λίτρων

Κατηγορία ηλεκτροκινητήρων

Ο ηλεκτροκινητήρας της Jaguar I-Pace

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.