Τρία νέα καταστήματα στην αγορά της Ρουμανίας μέχρι το τέλος του έτους σχεδιάζει η αλυσίδα ταχείας εστίασης Γρηγόρης, η οποία λειτουργεί ήδη το πρώτο κατάστημα της στο συγκρότημα γραφείων και κατοικιών UpGround στις βόρειες συνοικίες του Βουκουρεστίου.
Στόχος της εταιρείας είναι να λειτουργήσουν 80 καταστήματα Γρηγόρης στην ρουμανική αγορά, η οποία αποτελεί τον πρώτο σταθμό στην στρατηγική που έχει θέσει η διοίκηση της αλυσίδας για επέκταση στην Ανατολική Ευρώπη.
Εκτός από την αγορά της Ρουμανίας, η Γρηγόρης αριθμεί σήμερα περί τα 330 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Μπαχάμες και καταλαμβάνει την 8η θέση στην Ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ εξυπηρετώντας 250.000 επισκέπτες καθημερινά.
Η ιστορία της Γρηγόρης ξεκινά το 1972 όταν ο Γρηγόρης Γεωργάτος άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην Δάφνη.
Η πορεία της αλυσίδας μέσα στα 45 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά, δεν ήταν εύκολη.
Η Γρηγόρης κόντεψε να βρεθεί στα βράχια το 2008 όταν η προσπάθεια εξόδου της από το ταμπλό του χρηματιστηρίου ξεσήκωσε μεγάλες διαμαρτυρίες από τους μετόχους προκαλώντας κλυδωνισμούς στα θεμέλια της επιχείρησης.
Ωστόσο η κρίση κατάφερε να ξεπεραστεί και η αλυσίδα να μετατραπεί παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό, στα «Goody's της τυρόπιτας» την οποία πολλοί την χαρακτήρισαν τότε.
Η ενδυνάμωση και ισχυροποίηση της Γρηγόρης στην ελληνική αγορά επετεύχθη και μέσω μιας σειράς πρωτοπόρων ιδεών, όπως η συνεργασία με τις εταιρείες ΕΚΟ και BP.
Η αλυσίδα σε συνεργασία με τις συγκεκριμένες αλυσίδες καυσίμων, λάνσαρε ένα νέο concept καταστημάτων, το «Γρηγόρης Μικρό», το οποίο έχει εγκατασταθεί σε επιλεγμένα πρατήρια καυσίμων ΕΚΟ και ΒΡ, δίνοντας τη δυνατότητα σε οδηγούς και συνεπιβάτες να εφοδιαστούν με ποικιλία από έτοιμα προϊόντα.
Το 2016 και παρά την σημαντική πτώση που παρουσίασε η κατανάλωση στην ελληνική αγορά, ο τζίρος της αλυσίδας ανήλθε στα 40,4 εκατ. ευρώ από 39,8 εκατ. το 2015.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηµατοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσµάτων και αποσβέσεων (EBITDA) παρουσίασαν οριακή αύξηση στα 8,9 εκατ. ευρώ στη χρήση 2016 από 8,7 εκατ. ευρώ το 2015, ενώ όσον αφορά τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 5,1 εκατ. ευρώ.