Η συνταγή σίγουρα δε είναι δύσκολη. Ο Douglas Bevans, ο εμπνευστής του νερού με γεύση... hot dog (!) έβρασε περίπου 100 οργανικά μοσχαρίσια λουκάνικα, έβαλε το καθένα μέσα σε ένα μπουκάλι νερό και το πούλησε 39,99 δολάρια έκαστο στο πλαίσιο ετήσιας εκδήλωσης για το αυτοκίνητο στο Βανκούβερ.
Τι έκανε το νερό τόσο ιδιαίτερο ώστε να πωλείται σε τιμή σαμπάνιας; Όπως «υποσχόταν» ο Bevans το συγκεκριμένο νερό βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου, συμβάλει στην απώλεια βάρους, προσφέρει νεανική όψη στο δέρμα και χαρίζει μακροζωία.
Φυσικά, πολύς κόσμος γέλασε με αυτά τα ιδιαίτερα «συνθήματα marketing», παρόλα αυτά ο Bevans κατάφερε να πουλήσει 60 λίτρα. Στην πραγματικότητα όμως δεν ήθελε να βγάλει χρήματα, ούτε να λανσάρει το συγκεκριμένο προϊόν.
Και αυτό είναι λογικό εφόσον ο Bevans είναι tour operator και ηθοποιός. Βασικός του στόχος είναι να ωθήσει τους καταναλωτές να αντιμετωπίζουν με πιο κριτική σκέψη τα «τερτίπια» του marketing και τις ψεύτικες υποσχέσεις που δίνουν.
«Νομίζω ότι η τέχνη έχει τον τρόπο της να το επιτυγχάνει αυτό με τρόπο καλύτερο από ό,τι οι δημόσιες υπηρεσίες», σημειώνει σχετικά.