Ξεπέρασαν τις προσδοκίες οι πωλήσεις που ανακοίνωσε η Unilever για το δεύτερο τρίμηνο, λόγω της ισχυρής ζήτησης στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,8% στο τρίμηνο έως τις 30 Ιουνίου, έναντι της πρόβλεψης 3,6% σε δημοσκόπηση που συγκέντρωσε η εταιρεία.
Η Unilever διατήρησε τις ετήσιες προβλέψεις της για αύξηση πωλήσεων 3% έως 5%, ωστόσο η μείωση κατά 50% των ελεύθερων ταμειακών ροών από πέρυσι σε 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ στο πρώτο εξάμηνο εγείρει ανησυχίες σχετικά με την οικονομική πίεση που προκαλείται από τις αλλαγές στην εφοδιαστική αλυσίδα, τις αβεβαιότητες στους δασμούς και το κόστος που σχετίζεται με την απόσχιση του τμήματος παγωτού, όπως αναφέρει το Reuters.
Η εταιρεία ανέφερε επίσης λειτουργικά κέρδη 5,8 δισεκατομμυρίων ευρώ (6,6 δισεκατομμύρια δολάρια) για το πρώτο εξάμηνο, ελαφρώς υψηλότερα από τις προβλέψεις των 5,7 δισεκατομμυρίων.
Η Unilever έχει πραγματοποιήσει αρκετές οργανωτικές και λειτουργικές αλλαγές τον τελευταίο χρόνο για να αντιμετωπίσει την υποαπόδοση και να ενισχύσει τα περιθώρια κέρδους, συμπεριλαμβανομένης της προγραμματισμένης απόσχισης της επιχείρησης παγωτού, η οποία παράγει τα Ben & Jerry's και Magnum, των περικοπών θέσεων εργασίας και της απομάκρυνσης του πρώην διευθύνοντος συμβούλου Hein Schumacher τον Φεβρουάριο.