Imperial Brands Hellas: Τέσσερις διακρίσεις στον θεσμό Sales Excellence Awards 2025

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Imperial Brands Hellas: Τέσσερις διακρίσεις στον θεσμό Sales Excellence Awards 2025
Με τέσσερα νέα βραβεία διακρίθηκε η Imperial Brands Hellas στα Sales Excellence Awards 2025, συνεχίζοντας τις βραβεύσεις της ανελλιπώς από την έναρξη του θεσμού, ενισχύοντας περαιτέρω τη σταθερή της παρουσία μεταξύ των κορυφαίων εμπορικών οργανισμών στην ελληνική αγορά.

Με τέσσερα νέα βραβεία διακρίθηκε η Imperial Brands Hellas στα Sales Excellence Awards 2025, συνεχίζοντας τις βραβεύσεις της ανελλιπώς από την έναρξη του θεσμού, ενισχύοντας περαιτέρω τη σταθερή της παρουσία μεταξύ των κορυφαίων εμπορικών οργανισμών στην ελληνική αγορά. Ο θεσμός των βραβείων Sales Excellence Awards 2025, που διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος και την Boussias Events, έχει εξελιχθεί σε μια σύγχρονη πλατφόρμα αναγνώρισης επιχειρηματικής υπεροχής, με έμφαση όχι μόνο στις πρακτικές πωλήσεων αλλά και στη συνολική στρατηγική, την καινοτομία και τον ηγετικό ρόλο των ομάδων. Αξιολογώντας εταιρείες από κάθε κλάδο της αγοράς, αναδεικνύει πρωτοβουλίες με ουσιαστικό αντίκτυπο στο επιχειρηματικό οικοσύστημα.

Οι φετινές διακρίσεις επιβεβαιώνουν τη διαχρονική δέσμευση της Imperial Brands Hellas στη βιώσιμη ανάπτυξη, την πελατοκεντρική προσέγγιση και τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Ιδιαίτερη σημασία έχει η κατάκτηση Gold βραβείου στην κατηγορία «Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς/Καπνοβιομηχανία», ως αναγνώριση της συνοχής, της αποδοτικής λειτουργίας και της δυναμικής πορείας της εμπορικής ομάδας, η οποία για 5η φορά διακρίνεται με Χρυσό Βραβείο για την αφοσίωση, τη συνέπεια και τα εξαιρετικά αποτελέσματά της.

Η Imperial Brands Hellas απέσπασε επιπλέον δύο Silver βραβεία, που αντανακλούν τον στρατηγικό της προσανατολισμό στην ψηφιοποίηση και τη βιωσιμότητα. Στην κατηγορία «Πωλήσεις μέσω Internet», η διάκριση επιβραβεύει τη διαρκή επένδυση της εταιρείας στη βελτίωση της online εμπειρίας του ενήλικου καταναλωτή. Παράλληλα, η βράβευση στην κατηγορία «Sales Company of the Year – Sustainability» αναδεικνύει τη συνολική στρατηγική της εταιρείας στον τομέα της υπεύθυνης ανάπτυξης, με το blu να ξεχωρίζει ως ηγέτης στην κ τηγορία των Ηλεκτρονικών Τσιγάρων — συνδυάζοντας καινοτομία, τεχνολογία και περιβαλλοντική συνείδηση.

Η τέταρτη διάκριση αφορά τη πολυβραβευμένη και από το Εθνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών ομάδα του Care, συγκεκριμένα με το Sales Excellence Bronze βραβείο στην κατηγορία «Εξυπηρέτηση – Ικανοποίηση Πελατών», επιβραβεύοντας τη συνέπεια και την προστιθέμενη αξία που προσφέρει η Imperial Brands Hellas στην εμπειρία των ενήλικων καταναλωτών.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Imperial Brands Hellas, κ. Νίκος Νικηφορίδης, δήλωσε σχετικά:

«Οι βραβεύσεις αυτές αποτελούν πολλά παραπάνω από μια αναγνώριση των επιδόσεών μας, αποτελούν την επιβεβαίωση της δέσμευσής μας να εξελισσόμαστε με τόλμη, υπευθυνότητα και συνέπεια. Επενδύουμε στους ανθρώπους μας, στην τεχνολογία και στη βιωσιμότητα, γιατί πιστεύουμε πως έτσι μπορούμε να διαμορφώσουμε ένα πιο υγιές μέλλον για όλους. Σε μια εποχή με αυξημένες ανάγκες και ραγδαίες αλλαγές, είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά και με απόλυτα υπευθυνότητα, στοχεύοντας όλο και πιο ψηλά. Πιστοί στο όραμά μας να Σηματοδοτούμε το αύριο μιας ισχυρής επιχείρησης χαράζοντας τον δρόμο για ένα πιο υγιές μέλλον!»

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ανασφάλιστα οχήματα: Έρχονται «τσουχτερά» ραβασάκια σε ιδιοκτήτες οχημάτων - Πάνω από 300.000 οχήματα στη ψηφιακή «απόχη» της πρώτης μεγάλης διασταύρωσης

Unicredit: Τέσσερα σενάρια μιας «σιωπηλής» χρεοκοπίας των ΗΠΑ

ΠΑΟΚ στο προσκήνιο, λιμάνι στο παρασκήνιο

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider