Διυλιστήριο πετρελαίου και σταθμοί άντλησης επλήγησαν από ουκρανικές επιθέσεις στην περιοχή της Μόσχας

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Διυλιστήριο πετρελαίου και σταθμοί άντλησης επλήγησαν από ουκρανικές επιθέσεις στην περιοχή της Μόσχας
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι δήλωσε, ότι οι επιθέσεις ήταν «απόλυτα δικαιολογημένες».

Οι ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις έπληξαν ένα διυλιστήριο πετρελαίου και δύο σταθμούς άντλησης πετρελαίου στην περιοχή της Μόσχας στη Ρωσία, ανέφερε σήμερα η υπηρεσία ασφάλειας της Ουκρανίας (SBU).

“ Τα πλήγματα κατά υποδομών της αμυντικής βιομηχανίας, στρατιωτικών υποδομών και εγκαταστάσεων διαχείρισης πετρελαίου μειώνουν την ικανότητα του εχθρού να συνεχίσει τον πόλεμο κατά της Ουκρανίας. Οι επιθέσεις αυτές δείχνουν ότι ακόμη και η ισχυρά προστατευόμενη περιοχή της Μόσχας δεν είναι ασφαλής”, ανέφερε η SBU στην πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων Telegram.

Ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι δήλωσε νωρίτερα σήμερα, ότι οι επιθέσεις ήταν “ απόλυτα δικαιολογημένες”.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Στον «αέρα» η νέα πλατφόρμα PosoKanei - Πώς θα γίνεται η σύγκριση τιμών

Νέα ευκαιρία σε 1,5 εκατ. οφειλέτες - Ποιοι μπαίνουν στις 72 δόσεις

AWS: Ανοίγει τον Ιούλιο το Local Zone - Εξετάζει νέες επενδύσεις στη χώρα

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider