Tesco: «Άλμα» 7,4% στις πωλήσεις το 2023 - Αναβαθμίζεται το guidance για το 2024

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Tesco: «Άλμα» 7,4% στις πωλήσεις το 2023 - Αναβαθμίζεται το guidance για το 2024
Η Tesco, η μεγαλύτερη εταιρεία καταστημάτων σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο, εκτιμά ότι τα κέρδη της θα συνεχίσουν να αυξάνονται και το τρέχον οικονομικό έτος βασιζόμενη στην αυξημένη ζήτηση αλλά και τους νέους πελάτες που προσέλκυσε το 2023 - 2024 που ώθησαν τα κέρδη της σε άλμα 11%.

Η Tesco, η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο, εκτιμά ότι τα κέρδη της θα συνεχίσουν να αυξάνονται και το τρέχον οικονομικό έτος βασιζόμενη στην αυξημένη ζήτηση αλλά και τους νέους πελάτες που προσέλκυσε το προηγούμενο έτος, γεγονός που ώθησε τα κέρδη της εταιρείας σε άλμα 11%.

Οι πωλήσεις του Ομίλου, εξαιρουμένου του φόρου επί των πωλήσεων και των καυσίμων, αυξήθηκαν 7,4% στα 61,5 δισ. λίρες, με τις πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο να αυξάνονται κατά 7,7%.

Παράλληλα, η Tesco αναβάθμισε τις προσδοκίες για τα προσαρμοσμένα λειτουργικά της κέρδη του έτους 2024 - 2025 σε «τουλάχιστον» 2,8 δισ. λίρες (3,55 δισ. δολάρια).

Ο μεγάλος όμιλος, που κατέχει μερίδιο 27,3% (+4% το 2023 σε σχέση με το 2022)στην αγορά της Βρετανίας, ανέφερε ότι οι πληθωριστικές πιέσεις έχουν «μειωθεί αισθητά» και υπάρχει βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος στη χώρα.

«Οι πελάτες επιλέγουν να ψωνίζουν περισσότερο στην Tesco καθώς ανταποκρίνονται στις βελτιώσεις που έχουμε εφαρμόσει στην αξία και την ποιότητα των προϊόντων μας, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στο αυξανόμενο μερίδιο αγοράς», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesco, Ken Murphy. Τόνισε ακόμα ότι η εταιρεία διαθέτει «ισχυρή δυναμική».

Ο όμιλος, του οποίου οι μετοχές ενισχύθηκαν κατά 9% τον τελευταίο χρόνο στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου, επωφελείται από την εφαρμογή μιας στρατηγικής αντιστοίχισης των τιμών του με το Aldi σε βασικά είδη αλλά και από τη δημοτικότητα του προγράμματος επιβράβευσης Clubcard, το οποίο παρέχει χαμηλότερες τιμές για τα μέλη.

Ακόμα, η Tesco ευνοείται από την αυξανόμενη τάση των καταναλωτών να προτιμούν να μαγειρέψουν στο σπίτι αντί να δειπνήσουν για να εξοικονομήσουν χρήματα, με τις πωλήσεις της σειράς «Finest» να αυξάνονται κατά 15,7% σε ετήσια βάση.

Ο όμιλος δήλωσε τέλος την πρόθεση επαναγοράς μετοχών αξίας 1 δισ. λιρών το επόμενο έτος, ενώ έχει ήδη αγοράσει μετοχές 1,8 δισ. λιρών από τον Οκτώβριο του 2021.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

TSMC: Αύξηση κερδών 34% για το Μάρτιο - Η ταχύτερη ανάπτυξη από Νοέβριο του 2022

Delta Air Lines: Ξεπέρασαν τις προβλέψεις τα κέρδη για το πρώτο τρίμηνο

gazzetta
gazzetta reader insider insider