Deloitte: Ποια ελληνική επιχείρηση βρίσκεται στη λίστα με τους 250 top λιανεμπόρους παγκοσμίως

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Deloitte: Ποια ελληνική επιχείρηση βρίσκεται στη λίστα με τους 250 top λιανεμπόρους παγκοσμίως
Στις τελευταίες τάσεις στο λιανεμπόριο που διαμορφώνουν το «κατάστημα του μέλλοντος» αναφέρεται η ετήσια έκθεση της Deloitte «Global Powers of Retailing 2023» εστιάζοντας στις αλλαγές που διαδραματίζονται στον τομέα, μέσα από νέες τεχνολογίες, πολιτικές βιωσιμότητας και ανθρωποκεντρικές καινοτομίες.

Στις τελευταίες τάσεις στο λιανεμπόριο που διαμορφώνουν το «κατάστημα του μέλλοντος» αναφέρεται η ετήσια έκθεση της Deloitte «Global Powers of Retailing 2023» εστιάζοντας στις αλλαγές που διαδραματίζονται στον τομέα, μέσα από νέες τεχνολογίες, πολιτικές βιωσιμότητας και ανθρωποκεντρικές καινοτομίες.

Η έκθεση αναλύει και κατατάσσει τις 250 μεγαλύτερες εταιρείες λιανικού εμπορίου σε όλο τον κόσμο. Η έκθεση είναι βασισμένη στα δημόσια διαθέσιμα δεδομένα για το οικονομικό έτος 2021, αξιολογεί τις εταιρείες που παρουσιάζουν την ταχύτερη ανάπτυξη και αναλύει την απόδοσή τους σε γεωγραφικές περιοχές δραστηριοποίησης και κατηγορίες προϊόντων. Επιπρόσθετα, παρέχει μια εκτίμηση για τις σημαντικότερες οικονομικές εξελίξεις το 2023, διερευνά τις επίκαιρες τάσεις του λιανικού εμπορίου ως προς τη βιωσιμότητα και το μέλλον του φυσικού καταστήματος και παραθέτει αναφορές ηγετικών στελεχών του κλάδου για τις σχετικές δράσεις των εταιρειών τους.

Ίσως η πιο σημαντική επισήμανση που ξεχωρίζει μέσα στην έκθεση είναι ο ρυθμός ανάπτυξης της τάξης του 8,5% που παρουσίασαν οι 250 κορυφαίοι λιανέμποροι, με τους 10 επικεφαλής του κλάδου να αυξάνουν τις πωλήσεις τους κατά 8%. Πρωτοπόρος της σχετικής λίστας είναι για ακόμα μια χρονιά η Walmart, η οποία μαζί με την Amazon, ως εταιρείες ψηφιακού λιανικού εμπορίου, ωφελήθηκαν από τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και την αυξημένη χρήση των ψηφιακών καταστημάτων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και μετά από αυτή. Στην πλειονότητά τους, οι 10 κορυφαίοι λιανέμποροι ενίσχυσαν τις ψηφιακές τους δυνατότητες, μέσω της κεφαλαιοποίησης σύγχρονων τεχνολογικών λύσεων, τόσο εντός του καταστήματος όσο και για την ανάπτυξη και βελτίωση των εναλλακτικών καναλιών διεπαφής (Omni-channel) με την πελατειακή τους βάση.