Xρυσοχοϊδης Χρηματιστηριακή: Στα 18 ευρώ η τιμή στόχος για την Autohellas - Οι 4 ροές εσόδων

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Xρυσοχοϊδης Χρηματιστηριακή: Στα 18 ευρώ η τιμή στόχος για την Autohellas - Οι 4 ροές εσόδων
Περαιτέρω δυναμική γύρω από τη μετοχή της Autohellas αναμένει η Xρυσοχοϊδης Χρηματιστηριακή, θέτοντας τιμή στόχο στα 18 ευρώ, δηλαδή με προοπτική ανόδου 22%.

Περαιτέρω δυναμική γύρω από τη μετοχή της Autohellas αναμένει η Xρυσοχοϊδης Χρηματιστηριακή, θέτοντας τιμή στόχο στα 18 ευρώ, δηλαδή με προοπτική ανόδου 22%.

Οπως σημειώνει, η Autohellas δραστηριοποιείται στον τομέα της διαχείρισης στόλου οχημάτων με το 20% των εσόδων να προέρχεται από τις βραχυχρόνιες ενοικιάσεις αυτοκινήτων υπό το εμπορικό σήμα της Hertz, το 56% των εσόδων να προέρχεται από τη διανομή αυτοκινήτων Ford, Opel, Seat, Cupra, Volvo, SAAB, Alfa Romeo, Jeep, Fiat, Abarth, Lancia, Hyundai, KIA, BMW και Mini, το 14% να προέρχεται από τις μακροχρόνιες μισθώσεις αυτοκινήτων και το 10% από την πώληση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Και οι 4 ροές εσόδων είναι υγιείς και αυξανόμενες:

- Οι βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις αυτοκινήτων συσχετίζονται με τις αφίξεις στις χώρες που δραστηριοποιείται η εταιρεία. Η Ελλάδα συνεχίζει την πειστική αύξηση των αφίξεων του 2022, ενώ η Κροατία και η Πορτογαλία έχουν λίγο ακόμη πρόσθετο περιθώριο για να φτάσουν τα προ της πανδημίας νούμερα.

- Η διανομή νέων οχημάτων που κορυφώθηκε το 2022 αναμένεται να συνεχίσει να ξεπερνά το όριο των 400 εκατ. ευρώ ετήσιων εσόδων, καθώς το ελληνικό ΑΕΠ αυξάνεται. Σε όλες τις εταιρικές παρουσιάσεις, η διοίκηση επισημαίνει ότι οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα έχουν ισορροπήσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα σε σχέση με την κορύφωση του 2008, προ κρίσης (δηλαδή -60%). Στο βασικό σενάριο της η χρηματιστηριακή διατηρεί το ίδιο επίπεδο εσόδων με το 2022, προχωρώντας προς τα εμπρός, το οποίο είναι μια μάλλον χαμηλή και συντηρητική εκτίμηση.

Τα μακροπρόθεσμα ενοίκια είναι ένας επιχειρηματικός κλάδος που θα μπορούσε να αναπτυχθεί με μεσαίο διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης κινούμενος προς τα εμπρός. Το 2023 θα μπορούσε να είναι κάπως δύσκολο, καθώς οι εταιρείες θα πρέπει είτε να αυξήσουν τους προϋπολογισμούς τους είτε να χρησιμοποιήσουν μικρότερα αυτοκίνητα, αλλά η τάση είναι συνεπής και ανοδική. Η Autohellas δεν αποσβένει πλήρως τα αυτοκίνητα πριν τα πουλήσει μεταχειρισμένα. Καθώς η μέση ηλικία του στόλου της Autohellas επιστρέφει στον ιστορικό μέσο όρο των 2,5 ετών, θα μπορούσε κανείς να αναμένει αυξημένες πωλήσεις από αυτόν τον κλάδο δραστηριότητας. Παρ’ όλα αυτά, το βασικό της σενάριο υποθέτει το ίδιο επίπεδο εσόδων από την πώληση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στο προβλέψιμο μέλλον.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Axia για ελληνικές τράπεζες: Συνέχεια στις εντυπωσιακές επιδόσεις - Νέες αυξημένες τιμές στόχοι

Τουρισμός: Οι προϋποθέσεις για νέα ρεκόρ, η βιώσιμη στόχευση και οι αστερίσκοι για την συνέχεια

gazzetta
gazzetta reader insider insider