Άλλο ένα «οικείο» όνομα τοποθετείται στις υψηλότερες βαθμίδες του βιοφαρμακευτικού κολοσσού Pfizer, μετά τον επικεφαλής του Ομίλου, Άλμπερτ Μπουρλά.
Από τις 19 Σεπτεμβρίου, το «τιμόνι» στο Τμήμα Μarketing (CMO) παγκοσμίως αναλαμβάνει ο Ανδρέας Παναγιώτου (Drew Panayotou), ο οποίος θα είναι και ο πρώτος που τοποθετείται σε αυτή τη θέση, που αποτελεί την τρίτη σημαντική προσθήκη στις ανώτερες βαθμίδες της εταιρείας φέτος.
Ο Ανδρέας Παναγιώτου παίρνει «μεταγραφή» από την Verily Life Sciences LLC, (πρώην Google Life Sciences), μια εταιρεία της Alphabet, όπου κατείχε τη θέση του επικεφαλής μάρκετινγκ στο Τμήμα Έρευνας Βιοεπιστημών.
Οι γονείς του κατάγονται από την Κύπρο. Ο ίδιος έχει μεγαλώσει στην Αμερική, αλλά επισκέπτεται συχνά τη Μεγαλόνησο και διατηρεί άριστες σχέσεις με την Ελλάδα.
Έχει αποφοιτήσει με έπαινο από το Κολέγιο της Βοστώνης και έλαβε το MBA του στο μάρκετινγκ και το πτυχίο του στη Διοίκηση Τομέα Υγείας στο Πανεπιστήμιο Duke, όπου ήταν υπότροφος στη σχολή Fuqua.
Διαθέτει εμπειρία 30 χρόνων στο μάρκετινγκ, έχοντας διατελέσει στέλεχος σε εταιρείες κολοσσούς διάφορων τομέων. Στόχος είναι να προσφέρει στην Pfizer καινοτόμα εργαλεία και κανάλια διασύνδεσης με τους ασθενείς, καθώς και ψηφιακές λύσεις σε μια νέα εμπορική δομή.
Όπως έχει γίνει γνωστό, θα αναφέρεται στην Angela Hwang, επικεφαλής της Μονάδας Βιοφαρμακευτικών Προϊόντων της Pfizer. «Οι γνώσεις του Drew θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε τα κανάλια αιχμής και τις δεξιότητες που χρειαζόμαστε για εκπληρώσουμε το σκοπό μας: Να προσφέρουμε καινοτομίες που αλλάζουν τη ζωή των ασθενών», όπως έγραψε η Angela Hwang, ανέφερε η ίδια σε ανάρτηση της στο LinkedIn.
Πριν από την Verily, στην οποία -μεταξύ άλλων- δημιούργησε πλατφόρμες ψηφιακού μάρκετινγκ και εγγραφής ασθενών, ο Ανδρέας Παναγιώτου, έχει επίσης διατελέσει στέλεχος σε εταιρείες όπως η Johnson & Johnson, η Hershey’s, η Coca-Cola, η Best Buy, η Walt Disney και BBDO. Προηγουμένως, ήταν Πρόεδρος της Red Wagon Ventures, εντός της Chick-fil-A, όπου ηγήθηκε της ανάπτυξης νέων ιδεών λιανικής και πλατφορμών ανάπτυξης. Στην καριέρα του βρέθηκε στο επίκεντρο της καινοτομίας, προωθώντας νέες πλατφόρμες, όπως η Disney MagicBand και η Best Buy Media Network.
«Στη Pfizer, εντάσσεται στο δυναμικό μιας εταιρείας της οποίας οι δραστηριότητες υπερτερούν έναντι των περισσότερων άλλων στον φαρμακευτικό τομέα, αφού είδε τα έσοδά της στο πρώτο εξάμηνο να αυξάνονται κατά 60% και βρίσκονται σε καλό δρόμο για να φτάσουν για πρώτη φορά τα περίπου 100 δισεκατομμύρια δολάρια», σχολιάζουν τα διεθνή μέσα.
Ο ίδιος έγραψε σε ανάρτησή του στο Linkedin: «Είχα την ευκαιρία να δουλέψω σε μερικά από τα πιο εμβληματικά brands στον κόσμο και είμαι ενθουσιασμένος που γίνομαι μέλος της ομάδας της Pfizer, που επίσης είναι μια εμβληματική εταιρεία με αποστολή της να καινοτομεί και να βελτιώνει τη ζωή όλων των ανθρώπων! Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι πιο συναρπαστικό».