Διεθνή
29-10-2021 | 10:13

Η Facebook γίνεται Meta - Είναι αυτό που θέλουν οι καταναλωτές;

Newsroom
Μοιράσου το
Η Facebook γίνεται Meta - Είναι αυτό που θέλουν οι καταναλωτές;
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Άρθρο γνώμης, σε επικριτικούς τόνους, για τις αλλαγές στην Facebook και την διαφορετική ονομασία σε Meta που ανακοίνωσε για το μεγαλύτερο social medium του κόσμου ο ιδιοκτήτης του τεχνολογικού ομίλου, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, φιλοξενεί το Bloomberg.

Σε αυτό, ο Τάε Κιμ, αναφέρει πως ο Ζούκερμπεργκ κατά τις χθεσινές ανακοινώσεις του δεν προσέφερε νέες γνώσεις για αλλαγές στο software ή στο hardware του Facebook. 

«Ναι, επιβεβαιώθηκε πως η Facebook δουλεύει για ένα νέο, πιο εξελιγμένο headset εικονικής πραγματικότητας και σε μια συσκευή επαυξημένης πραγματικότητας, αλλά αυτά τα ξέραμε ήδη. Αντίθετα, μείναμε να φανταζόμαστε ένα νέο ψηφιακό σύμπαν, στο οποίο avatar των εαυτών μας, φίλων μας και των συνεργατών μας υποτίθεται πως σμίγουν μαζί χάρη σε μια τεχνολογία που μένει ακόμα να αναπτυχθεί» αναφέρει ο Κιμ.

Συνεχίζοντας, προσθέτει πως «φυσικά, η χρονική στιγμή που έρχεται το rebranding είναι βολική. Μετά την κατάθεση της πληροφοριοδότη Φράνσις Χάουγκεν στο Κογκρέσο για τις πολιτικές της Facebook, υπάρχει μεγαλύτερη ενότητα και ισχυρότερο momentum στο Κογκρέσο για ελέγχους στον τεχνολογικό κολοσσό. Η αλλαγή ονόματος φυσικά θα βοηθήσει ώστε να μείνουν εκτός των τίτλων της επικαιρότητας οι αρνητικές ειδήσεις. Αλλά ως μια τακτική αποπροσανατολισμού, μάλλον δεν θα διαρκέσει για πολύ». 

«Οι υποστηρικτές του Facebook θα παρατηρήσουν πως τα δισ. δολαρίων που θέλει να επενδύσει η εταιρεία αυξάνουν τις πιθανότητες επιτυχίας. Αλλά  ένα τεράστιο ποσό χρημάτων δεν εγγυάται τίποτα στον κλάδο της τεχνολογίας.

Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι πως δεν έχει ξεκαθαρίσει στο κοινό το εάν θέλει η Facebook να κερδίσει το  metaverse, έναν κλασικό όρο επιστημονικής φαντασίας που έχει υιοθετήσει η Facebook για να περιγράψει το όραμά του για εργασία και παιχνίδι σε έναν εικονικό κόσμο.

Τα τελευταία χρόνια, η Facebook έχει αποξενώσει κάποιους χρήστες λόγω σκανδάλων με τη χρήση δεδομένων και αυξανόμενης οργής για αλγόριθμους που ενέχουν επιβλαβές περιεχόμενο. Είναι δύσκολο να πιστέψεις πως οι καταναλωτές, ειδικότερα οι νέοι στους οποίους στοχεύει το Facebook/Meta, θα πειστούν τώρα παραπάνω για το όραμα της εταιρείας» καταλήγει ο Κιμ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Η Facebook αλλάζει όνομα: Meta η νέα ονομασία