Επιχειρήσεις
20-04-2021 | 19:02

Motor Oil: Στα 331 εκατ. ευρώ τα προσαρμοσμένα EBITDA του 2020 - Μη διανομή μερίσματος

Newsroom
Μοιράσου το
Motor Oil: Στα 331 εκατ. ευρώ τα προσαρμοσμένα EBITDA του 2020 - Μη διανομή μερίσματος
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Στα 6,12 δισ. ευρώ έναντι 9,37 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Motor Oil το 2020, παρουσιάζοντας μείωση κατά 34,70% έναντι του 2019.

To EBITDA του oμίλου διαμορφώθηκε το 2020 σε 86.386 χιλ. από 473.952 χιλ. ευρώ το 2019 (μείωση 81,77%) και της εταιρίας σε 3.115 χιλ. ευρώ το 2020 από 359.607 χιλ. ευρώ το 2019 (μείωση 99,18 %).

Οι ζημιές μετά από φόρους του ομίλου διαμορφώθηκαν τη χρήση 2020 σε 112.324 χιλ. έναντι κερδών 224.234 χιλ. τη χρήση 2019.

Παράλληλα, η δοίκηση της εταιρίας θα προτείνει στην ερχόµενη Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση τη µη διανοµή µερίσµατος για τη χρήση 2020.

Το καθαρό χρέος του ομίλου ανέρχεται σε 921 εκατ. ευρώ, ενώ σε επίπεδο όγκων το 2020 ο όμιλος διύλισε 11,9 εκατ. τόνους, ενώ οι πωλήσεις του διυλιστηρίου ανήλθαν σε 12,6 εκατ. τόνους. 

Για τη χρήση 2020 ο όμιλος είχε έσοδα από παροχή υπηρεσιών το μεγαλύτερο μέρος των οποίων αφορούσε δραστηριότητες της NRG Α.Ε και το υπόλοιπο δραστηριότητες της OFC ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ A.E καθώς και αποθήκευτρα και σχετιζόμενες υπηρεσίες. Από την ανάλυση των στοιχείων όγκου των πωλήσεων προκύπτει ο έντονα εξαγωγικός χαρακτήρας του Ομίλου αφού οι πωλήσεις εξωτερικού και Ναυτιλίας ανήλθαν σε 76,65% επί του συνολικού όγκου των πωλήσεων το 2020 έναντι 77,67 % το 2019 καθώς και η σημαντική συμμετοχή της βιομηχανικής δραστηριότητας (διαμορφώθηκε σε 82,62% επί του συνολικού όγκου των πωλήσεων το 2020 έναντι 80,28% το 2019).

insider

Από την ανάλυση των στοιχείων όγκου των πωλήσεων προκύπτει ο έντονα εξαγωγικός χαρακτήρας του Ομίλου αφού οι πωλήσεις εξωτερικού και Ναυτιλίας ανήλθαν σε 76,65% επί του συνολικού όγκου των πωλήσεων το 2020 έναντι 77,67% το 2019 καθώς και η σημαντική συμμετοχή της βιομηχανικής δραστηριότητας (διαμορφώθηκε σε 82,62% επί του συνολικού όγκου των πωλήσεων το 2020 έναντι 80,28% το 2019).

Η σημαντική υστέρηση του όγκου πωλήσεων το 2020 σε σχέση με το 2019 οφείλεται αφενός στην προγραμματισμένη περιοδική συντήρηση του Συγκροτήματος Υδρογονοπυρόλησης (Mild Hydrockracker) του Διυλιστηρίου που πραγματοποιήθηκε το διάστημα Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2020 και αφετέρου στις έκτακτες συνθήκες που επικράτησαν σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο στο πλαίσιο των μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19. Ειδικότερα, τη μεγαλύτερη μείωση παρουσίασαν οι πωλήσεις μαζούτ και αεροπορικού καυσίμου (μείωση κατά 47,29% και 45,85% αντίστοιχα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.