Ελλάδα
02-03-2021 | 08:21

Οι επενδύσεις 25 εκατ. της Βίκος και η ανάπτυξη στον κλάδο των αναψυκτικών

Ρομίνα Νικηφόρου
Μοιράσου το
Οι επενδύσεις 25 εκατ. της Βίκος και η ανάπτυξη στον κλάδο των αναψυκτικών

Πλάνο επενδύσεων ύψους 25 εκατ. ευρώ ολοκλήρωσε την τελευταία τριετία η εταιρεία Βίκος η οποία μετά την είσοδό της το 2014 στην αγορά των αναψυκτικών, αναπτύσσεται δυναμικά στον συγκεκριμένο κλάδο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου προϊόντος της εταιρείας, της πρώτης ελληνικής cola με μηδέν ζάχαρη και φυσικό μεταλλικό νερό, ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Βίκος, από το 2016 έως και το 2020 το μερίδιο αγοράς της εταιρείας συνολικά στην κατηγορία των αναψυκτικών ανέρχεται σε 5% ενώ στην κατηγορία cola σε 4,2%. Την ίδια περίοδο, η Βίκος παρουσίασε ανάπτυξη σε όγκο 333% στο σύνολο της αγοράς αναψυκτικών και στην κατηγορία cola, 578%.

Συνολικά, η αγορά των αναψυκτικών από το 2016 έως σήμερα παρουσιάζει ανάπτυξη 4,8% ενώ η κατηγορία cola ανάπτυξη 8,4%. Η συγκεκριμένη κατηγορία μάλιστα Zero Sugar, στην οποία μπαίνει πλέον και  η Βίκος με το νέο της προϊόν, έχει αυξηθεί κατά 57% από το 2016 και αυτή τη στιγμή αποτελεί το 30% της κατηγορίας. Αυτό σημαίνει ότι σχεδόν 1 στους 3 καταναλωτές που αγοράζουν Cola, επιλέγουν  πλέον προϊόν Cola Zero Sugar.

Παράλληλα η Βίκος την τελευταία τριετία υλοποίησε επενδύσεις ύψους 25 εκατ. ευρώ που αφορούσαν στην επέκταση της μονάδας εμφιάλωσης νερού και αναψυκτικών στο Καλπάκι Ιωαννίνων, ύψους 10,87 εκατ. ευρώ, αυξάνοντας τη συνολική δυναμικότητα σε 108.000 φιάλες/ώρα, στην επέκταση μονάδας εμφιάλωσης φυσικού μεταλλικού νερού και επιτραπέζιου νερού στην Περίβλεπτο Ιωαννίνων, ύψους 6,59 εκατ. ευρώ, αυξάνοντας τη συνολική δυναμικότητα σε 200.000 φιάλες/ώρα), καθώς και στην επέκταση δυναμικότητας υφιστάμενης μονάδας παραγωγής προπλάσματος πλαστικών φιαλών ΡΕΤ και πωμάτων ΡΕ στη Βιομηχανική Περιοχή των Ιωαννίνων, ύψους 3 εκατ. ευρώ, με συνολική δυναμικότητα 442.269 preform-καπάκια /ώρα).

Όσον αφορά στο 2020 ο κ. Σεπετάς σημείωσε ότι η χρονιά έκλεισε οριακά πτωτικά για τον τζίρο της εταιρείας ενώ στον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού κινήθηκε στα ίδια επίπεδα. Όπως εξήγησε ο ίδιος, οι απώλειες από το κλείσιμο της εστίασης αντισταθμίστηκαν από την δυναμική που παρουσίασε το μη οργανωμένο λιανεμπόριο.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.