Παρελθόν αποτελεί πλέον ο «τρόμος» ενός αεροπορικού ταξιδιού δίπλα σε ένα μωρό που φωνάζει ή κλαίει, για τους επιβάτες της Japan Airlines (JAL).
Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ότι εισάγει ένα νέο στοιχείο στο διαδικτυακό της σύστημα κράτησης θέσεων που δείχνει που θα κάθονται μικρά παιδιά, ώστε να μπορέσει να τα... αποφύγει, όποιος ενδιαφέρεται.
Συγκεκριμένα, ένα εικονίδιο παιδιού θα εμφανίζεται αυτόματα στο διάγραμμα θέσεων του συστήματός της κρατήσεων για να ενημερώνει τους επιβάτες που έχει γίνει κράτηση για ένα παιδί ηλικίας από 8 ημερών έως δύο ετών.
Στον ιστότοπό της η Japan Airlines αναφέρει ότι το εικονίδιο «επιτρέπει στους άλλους επιβάτες να γνωρίζουν ότι ένα παιδί μπορεί να κάθεται εκεί».
Ωστόσο η ιαπωνική αεροπορική εταιρεία προειδοποίησε ότι το εργαλείο αυτό δεν είναι αλάνθαστο, καθώς μπορεί το εικονίδιο να μην εμφανιστεί, αν έχει γίνει κράτηση εισιτηρίων μέσω τρίτου ή αν την τελευταία στιγμή γίνει αλλαγή στο αεροπλάνο που θα πραγματοποιήσει την πτήση.
Η κίνηση αυτή της JAL έλαβε τον έπαινο ορισμένων χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο άλλοι στηλίτευσαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την έλλειψη ανεκτικότητας από κάποιους επιβάτες προς τους συνεπιβάτες τους, ενώ άλλοι έγραψαν ότι το πρόβλημα αυτό λύνεται εύκολα με ακουστικά ακύρωσης θορύβου.