Κ. Πιερρακάκης: Τουλάχιστον στο 1% του ΑΕΠ το όφελος από το «ελεύθερο πανεπιστήμιο»

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κ. Πιερρακάκης: Τουλάχιστον στο 1% του ΑΕΠ το όφελος από το «ελεύθερο πανεπιστήμιο»
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Στο OT FORUM πήρε μέρος ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκος Πιερρακάκης.

Στο OT FORUM πήρε μέρος ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκος Πιερρακάκης.

Στην τοποθέτησή του ο κ. Πιερρακάκης έκανε ειδική αναφορά στα μη κρατικά πανεπιστήμια, υπό τον γενικό όρο "ελεύθερο πανεπιστήμιο" και υποστήριξε πως η υιοθέτησή τους θα προσφέρει, πέραν των αδιαμφισβήτητων εκπαιδευτικών οφελημάτων και ισχυρά οικονομικά ανάλογα.

Προσδιόρισε, μάλιστα, το όφελος για την ελληνική οικονομία τουλάχιστον στο 1% του ΑΕΠ.

«Το «ελεύθερο πανεπιστήμιο» θα αναβαθμίσει τα δημόσια ΑΕΙ, θα ανοίξει νέους ορίζοντες σε γνώση και έρευνα, θα αυξήσει τουλάχιστον 1% το ΑΕΠ και θα ενισχύσει την «ήπια ισχύ» της χώρας» ανέφερε ο κ. Πιερρακάκης με ανάρτησή του στο "Χ".

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Φοροδιαφυγή-οικονομικό έγκλημα: Εξπρές έλεγχοι και διώξεις - Στενότερη συνεργασία ΑΑΔΕ με «ελληνικό FBI»

Μπόνους μετεγκατάστασης στην περιφέρεια ύψους 10.000€ και προκαταβολή για τα έξοδα μετακίνησης

Εκτός τα δημοτικά τέλη από τους λογαριασμούς ρεύματος - Εξετάζεται η λύση της ΑΑΔΕ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider