Πάνος Σαμπράκος @ImpacTalk.gr: «H διαφήμιση είναι και Τέχνη και Εμπόριο»

Newsroom
Μοιράσου το
Πάνος Σαμπράκος @ImpacTalk.gr: «H διαφήμιση είναι και Τέχνη και Εμπόριο»
Ο Πάνος Σαμπράκος, Διευθυντής Δημιουργικού Τμήματος της διαφημιστικής εταιρείας Ogilvy Greece,  έχει την ευτυχία να κάνει μια δουλειά που συνδυάζει, όσα αγαπούσε από μικρός. Έχει την ευτυχία να κάνει μια δουλειά, που του επιτρέπει να συγκινεί, να διασκεδάζει, να εκπλήσσει, να προκαλεί το ενδιαφέρον και το συναίσθημα του κοινού.

Ο Πάνος Σαμπράκος, Διευθυντής Δημιουργικού Τμήματος της διαφημιστικής εταιρείας Ogilvy Greece, έχει την ευτυχία να κάνει μια δουλειά που συνδυάζει, όσα αγαπούσε από μικρός. Έχει την ευτυχία να κάνει μια δουλειά, που του επιτρέπει να συγκινεί, να διασκεδάζει, να εκπλήσσει, να προκαλεί το ενδιαφέρον και το συναίσθημα του κοινού. Ως επικεφαλής της ομάδας που είναι υπεύθυνη για πολυάριθμες κορυφαίες διαφημιστικές καμπάνιες, ταινίες και διαφημιστικά σποτ που έγιναν viral, έχει την ευτυχία να κάνει μια δουλειά, την οποία θα έκανε ακόμα κι αν δεν πληρωνόταν.

Στο Leaders Talk @ImpacTalk.gr, ο Πάνος Σαμπράκος, ξετυλίγει εμπειρίες από την πολύχρονη περιπέτειά του στο χώρο της διαφήμισης, περιγράφει τα προσόντα που χρειάζεται να έχει ένας διαφημιστής, μιλά για την αγάπη του στο σινεμά, που στάθηκε η πρώτη κινητήριος δύναμη, για την πληροφορία που πάντα βρίσκεται εκεί έξω, για τη σχέση της διαφήμισης και των brands με κοινωνικά ζητήματα και για τη ζητούμενη αρμονική συνύπαρξη τέχνης και εμπορίου σε μια πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια.

Ως ειδικός του branded entertainment, δηλαδή της προσπάθειας των brands να παράξουν περιεχόμενο που ο κόσμος θέλει να δει, ώστε παράλληλα να του περάσουν και το μήνυμα της φιλοσοφίας του κάθε brand, ο Πάνος Σαμπράκος, ξεκαθαρίζει: «Η πιο ουσιαστική λέξη είναι το entertainment. To branded έπεται». Το ζήτημα σε απλά ελληνικά είναι «να μιλήσεις στην καρδιά του θεατή».

Κι όπως πολλές φορές λέει στους πελάτες του, δεν τον αφορά τόσο τι θέλουν αυτοί, αλλά τι θέλουν οι δικοί τους πελάτες και τελικοί αποδέκτες μιας καμπάνιας. Γιατί, όπως εξηγεί, η διαφήμιση, στην καλύτερη περίπτωση δεν είναι μια κόντρα, αλλά μια ευτυχής συνύπαρξη δύο διαφορετικών πόλων: «Και τέχνη και εμπόριο».

Αν θέλεις να παρακολουθήσεις όλα τα μαθήματα ζωής από τον Πάνο Σαμπράκο και να μάθεις από τους καλύτερους, μπες στο impactalk.gr και γίνε συνδρομητής στην πρώτη ελληνική πλατφόρμα εναλλακτικής εκπαίδευσης με επίκεντρο τον άνθρωπο, την αξία της γνώσης και της ίδιας της ζωής.

#BeALeader #TheHellenicInspiration #TheHumanEffect #ImpacTalk #PanosSambrakos

Μάθε από τους καλύτερους, γίνε καλύτερος.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.