Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:58

Κεντρική Μακεδονία: Αστυνομικοί βεβαίωσαν 678 παραβάσεις του ΚΟΚ από το απόγευμα του Σαββάτου

23:27

Χονγκ Κονγκ: Στους 146 νεκροί από την πυρκαγιά σε συγκρότημα πολυκατοικιών

23:16

Χαρακόπουλος: Ορθόδοξοι και Καθολικοί να προτάξουμε αυτά που μας ενώνουν

22:48

Τασούλας: Θα δεχθεί τη Δευτέρα τον πρόεδρο της Δημοκρατίας της Αρμενίας

22:17

Πάτρα: Δύο συλλήψεις για πώληση αλκοολούχων ποτών σε πέντε ανήλικους

21:47

ΥΠΠΟ: Πρόσκληση υποβολής προτάσεων για συμμετοχή στο πρόγραμμα «Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός 2026»

21:18

Ινδονησία: Ο απολογισμός των πλημμυρών έφθασε τους 442 νεκρούς

20:59

Λιθουανία: Το αεροδρόμιο του Βίλνιους έκλεισε ξανά λόγω ύποπτων μπαλονιών στον εναέριο χώρο του

20:52

Κεραμέως: Ενημερώνει Συμβούλιο Υπουργών Εργασίας της ΕΕ για τη σύναψη της Κοινωνικής Συμφωνίας

20:45

Φωτιά σε διαμέρισμα στη Δυτική Θεσσαλονίκη

20:36

Γκιλφόιλ: Η Ελλάδα αναδεικνύεται σε δυναμικό κέντρο για την ενέργεια, την τεχνολογία και την καινοτομία

20:15

Επίσκεψη του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ στην Άγκυρα

20:00

Δένδιας: Μεταβαίνει στις Βρυξέλλες για το Συμβούλιο Εξωτερικών Υποθέσεων της ΕΕ

19:48

Πάπας Λέων: Καλεί τους Λιβανέζους να μείνουν στη χώρα τους

19:32

Καζακστάν: Καλεί το Κίεβο να σταματήσει τις επιθέσεις στον τερματικό σταθμό της CPC στη Μαύρη Θάλασσα

19:16

Πιερρακάκης: Αλλάζουμε την οικονομία με τεχνολογία, ταλέντο και σταθερότητα

19:00

Ξενοδοχεία: Ικανοποιητική η πορεία του 2025 - Τα 3 «αγκάθια» για την συνέχεια

18:52

ΟΠΕΚ: Αμετάβλητα τα επίπεδα παραγωγής πετρελαίου για το πρώτο τρίμηνο του 2026

18:32

Κικίλιας: Νέο αναπτυξιακό μοντέλο για τα λιμάνια της χώρας

18:20

Τι σημαίνει μια πιθανή νίκη Πιερρακάκη στις εκλογές του Eurogroup

18:13

ΗΠΑ: Σε εξέλιξη οι ειρηνευτικές συνομιλίες ΗΠΑ - Ουκρανίας στη Φλόριντα

17:40

Τουρκία: Συνάντηση Οικουμενικού Πατριάρχη με τον πρέσβη των ΗΠΑ παρουσία του Αρχιεπισκόπου Αμερικής

17:08

Ελβετία: Απορρίφθηκε στο δημοψήφισμα η πρόταση για φορολόγηση των πολύ πλούσιων

17:00

«Άνοιγμα» στους πολυχώρους κάνουν τα σούπερ μάρκετ

16:21

Δήμας: Ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος ενισχύει καθοριστικά το επίπεδο οδικής ασφάλειας στην περιοχή

16:08

Αυστραλία: Σε ανοδική πορεία οι τιμές των ακινήτων

15:52

Τσουκαλάς: Αποτυχία της κυβέρνησης να ανταποκριθεί στην πληρωμή του 70% των βασικών ενισχύσεων στους αγρότες

15:20

Παπασταύρου: Την Παρασκευή κατατέθηκε στο Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση της Chevron-HelleniqEnergy

15:16

Συνελήφθη 27χρονος που παρέσυρε επίτηδες με το όχημα του έναν 22χρονο στο Κολωνό

14:59

«Το κορίτσι της Ναπάλμ»: Ποιος πραγματικά τράβηξε τη συνταρακτική φωτογραφία στον πολέμο στο Βιετνάμ

gazzetta
gazzetta reader insider insider