Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

22:52

Στο 1/5 των ασθενών με καρδιακή ανεπάρκεια κρύβεται η άνοια

22:24

Οι ΗΠΑ εκδίδουν NOTAM για τις πτήσεις προς και από τη Βενεζουέλα

21:56

Σε επαγρύπνηση τα συστήματα υγείας για την πρόωρη άνοδο της γρίπης

21:28

Βιετνάμ: Βιβλικές καταστροφές λόγω καταρρακτωδών βροχοπτώσεων – Τουλάχιστον 55 νεκροί

21:14

Βραζιλία: Υπό προσωρινή κράτηση ως ύποπτος φυγής ο Μπολσονάρου

21:00

Τουρισμός: Δυναμικό ξεκίνημα κάνει η χειμερινή σεζόν

20:47

Μπόρις Τζόνσον: «Ασυνάρτητη» η έρευνα για την COVID-19

20:35

Βανς για Ουκρανία: Αποκύημα φαντασίας η «νίκη με περισσότερα όπλα»

20:23

Stress test για το μέλλον της Wall Street η πορεία του Bitcoin

20:09

Προαστιακός: Συρμός με 300 επιβάτες ακινητοποιήθηκε στον Ασπρόπυργο λόγω βλάβης

19:55

Ευρωπαϊκή αντιπρόταση στο σχέδιο ειρήνης για Ουκρανία: Ανοιχτός ο Τραμπ - Τα σημεία «τριβής»

19:42

Ρεκόρ για τη Φρίντα Κάλο - Αυτοπροσωπογραφία της πωλήθηκε για 54,7 εκατ. δολάρια

19:30

Συνελήφθη μεθυσμένος οδηγός που έτρεχε με 230 χλμ στην Αθηνών - Λαμίας

19:17

COP30: Εγκρίθηκε συμφωνία χωρίς δέσμευση για μείωση ορυκτών καυσίμων

19:05

Κολμάρ: Απόδραση στην παραμυθένια πόλη της Αλσατίας

18:52

Πάνω από 400 χιλιοστά βροχής στα ορεινά της Ηπείρου

18:40

Στεφάν Μπουζνά (CEO Euronext): Σημαντική η εξαγορά της ΕΧΑΕ

18:28

Επικοινωνία Μερτς - Τραμπ: Σαφής η δέσμευση της Ευρώπης στην Ουκρανία

18:15

Διστακτική σε νέα μείωση επιτοκίων η Κόλινς (Fed)

18:03

Στη Γενεύη ο υπ. Στρατού των ΗΠΑ - Συναντήσεις για το ειρηνευτικό σχέδιο Τραμπ

17:50

«Σωσίβιο» 150 εκατ. ευρώ στην Le Parisien από LVMH

17:38

Γάζα: 21 νεκροί από τις ισραηλινές επιθέσεις

17:25

Επενδύσεις 1 δισ. δολαρίων για ΑΙ σε όλη την Αφρική από ΗΑΕ

17:12

Έκκληση της G20 για «δίκαιη και διαρκή ειρήνη»

17:00

Τιμολόγια ρεύματος: Στα «μπλε» 1,38 εκατ. νοικοκυριά – Υποχώρηση 15% των «πράσινων» το 2025

16:50

Χατζής (ΠΟΞ): Ο τουρισμός είναι ο σημαντικότερος πυλώνας της οικονομίας μας

16:40

Ολλανδία: Ο στρατός άνοιξε πυρ σε drones πάνω από βάση της Πολεμικής Αεροπορίας

16:28

Βασιλικός (ΞΕΕ): Η φιλοξενία στηρίζει οικονομία και κοινωνία - Ανεβάζει ψηλά την Ελλάδα

16:14

Ζελένσκι: Η αληθινή ειρήνη βασίζεται πάντα στην εγγυημένη ασφάλεια και δικαιοσύνη

16:00

Κοινή δήλωση ΕΕ, Καναδά, Ιαπωνίας για Ουκρανία: Το σχέδιο Τραμπ θέλει περισσότερη δουλειά

gazzetta
gazzetta reader insider insider