Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:55

Ισπανία: Περίπου 400 πελαργοί βρέθηκαν νεκροί κοντά στη Μαδρίτη, θύματα της γρίπης των πτηνών

23:45

Capital Link Forum: Η Ελλάδα στο κέντρο της περιφερειακής ανάπτυξης και επενδυτικής εμπιστοσύνης

23:35

Ουκρανία: Το μισό Κίεβο αντιμετωπίζει διακοπές ρεύματος μετά τις ρωσικές επιθέσεις

23:26

Σουδανοί στρατιώτες πέρασαν στο Νότιο Σουδάν και κατέθεσαν τα όπλα τους

23:17

Wall Street: Σε αναζήτηση κατεύθυνσης οι δείκτες - Όλη η προσοχή στη Fed

23:05

Αγρότες: Παραμένουν στην αποκεντρωμένη διοίκηση στο Ηράκλειο Κρήτης - Τα μπλόκα σε όλη τη χώρα

22:55

Κακλαμάνης: Η Δημοκρατία είναι ζωντανός οργανισμός που εξελίσσεται μέσα στον χρόνο

22:41

Πτώση «2x2» για το πετρέλαιο με το βλέμμα σε Ουκρανία και Fed

22:32

Δήμας: Χρειαζόμαστε ένα νέο μοντέλο σχεδιασμού στις κατασκευές

22:25

Συρία: Οβίδες άγνωστης προέλευσης έπεσαν κοντά στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Μεζά

22:15

Ισραήλ-Βολιβία: Αποκαθιστούν τις διπλωματικές τους σχέσεις δύο χρόνια μετά τη διακοπή τους

21:57

Άνοδος για τον χρυσό ενόψει της απόφασης της Fed - Νέο ιστορικό υψηλό για το ασήμι

21:52

Exxon Mobil: Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που εισήλθαμε στο θαλάσσιο Οικόπεδο 2 της Ελλάδας - Πιθανές γεωτρήσεις το 2027

21:47

Ουκρανία: «Δύσκολη» η κατάσταση στο Ποκρόφσκ, ορισμένες μονάδες διατάχθηκαν να αποχωρήσουν

21:45

Γερμανία: Καγκελάριος Μερτς για το πρόστιμο στην πλατφόρμα Χ: Συμμορφωθείτε με τους νόμους μας

21:40

Στα 374.900 ευρώ η μέση περιουσία των Γάλλων

21:28

Μπιλ Γκέιτς: Γιατί η τεχνητή νοημοσύνη θα γίνει υπέρ-ανταγωνιστική

21:23

Στρατηγική συνεργασία Ford και Renault Group

21:08

Φιντάν: Η Τουρκία υπέρ της δίκαιης κατανομής στην Ανατολική Μεσόγειο

20:52

Υπογραφή μνημονίου μεταξύ ΕΛΑΣ και ΕΟΔΑΣΑΑΜ για διερεύνηση ατυχημάτων

20:45

Μπλόκα αγροτών: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Πατρών – Πύργου

20:39

ΗΠΑ σε Ζελένσκι: «Έχεις διορία μερικών ημερών να απαντήσεις» - «Έτοιμος για εκλογές» ο Ουκρανός πρόεδρος

20:31

Υπ. Δικαιοσύνης: Επεκτείνεται η δυνατότητα να δημοσιεύονται διαθήκες και να κηρύσσονται κυρίες

20:27

Ουκρανία: Περιορισμοί στην κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος μετά τις ρωσικές επιθέσεις

20:16

ΥΠΑΑΤ: Υπερκαλύφθηκε κατά 80% ο προϋπολογισμός της παρέμβασης για επενδύσεις σε θερμοκήπια

20:09

Πιερρακάκης: Αποζημιώσεις, ειδικές συντάξεις και διαγραφή οφειλών για Μάτι και Μάνδρα

20:05

Κικίλιας στη συνάντηση με Γκίλφοϊλ: Συνεργασία με ΗΠΑ σε θέματα λιμενικών υποδομών, ναυτιλίας και ασφάλειας

19:56

Η Fed ενόψει «ιστορικής» συνεδρίασης - Τα διλήμματα του Πάουελ και η επόμενη μέρα

19:54

ΕΛΑΣ: Ψευδές ότι αστυνομικοί χρησιμοποίησαν «πλαστικές σφαίρες» κατά αγροτών στην Κρήτη

19:51

Μεξικό: Η πρόεδρος Σεϊνμπάουμ αισιοδοξεί ότι θα καταλήξει σε συμφωνία με τις ΗΠΑ για το νερό

gazzetta
gazzetta reader insider insider