Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:45

Ελλάδα στη ΓΣ ΟΗΕ: Σαφής δέσμευση για την καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων

23:28

Ουκρανία: Συμφωνία με το ΔΝΤ για πρόγραμμα οικονομικής βοήθειας 8,2 δισ. δολαρίων

23:14

Τέταρτη ημέρα κερδών στη Wall Street - Ώθηση από τον τεχνολογικό κλάδο

23:01

Ο Καναδάς επιβάλλει νέους δασμούς στον αμερικανικό χάλυβα από 26 Δεκεμβρίου

22:44

Ο Τραμπ αποκλείει τη Νότια Αφρική από τη σύνοδο της G20 το 2026

22:24

Επεισόδιο με πυροβολισμούς κοντά στον Λευκό Οίκο - Νεκροί δύο άνδρες της Εθνοφρουράς

22:14

Κακοκαιρία: Μήνυμα από το 112 σε Κέρκυρα και Αιτωλοακαρνανία

21:58

«Μπεζ Βίβλος» Fed: Ελάχιστες οι μεταβολές της οικονομικής δραστηριότητας τις τελευταίες εβδομάδες

21:49

Χρυσός: Σκαρφάλωσε σε υψηλό μίας εβδομάδας λόγω Fed

21:46

Εθνική Τράπεζα: Αγορά 102.000 ιδίων μετοχών από 18/11 έως 25/11/2025

21:35

Περού: Καταδικάστηκε σε κάθειρξη 14 ετών για διαφθορά ο πρώην πρόεδρος Βισκάρα

21:13

Λούλα: Η Βραζιλία παρέδωσε «μάθημα δημοκρατίας» με τη φυλάκιση του Μπολσονάρου

21:03

Παρατείνεται έως τις 12 Δεκεμβρίου η προθεσμία υποβολής ΑΠΔ οικοδομοτεχνικών έργων του e-ΕΦΚΑ

21:02

Λειψυδρία: Τι πραγματικά ισχύει και πού έχει ήδη κηρυχθεί έκτακτη ανάγκη - Επί τάπητος ο κόκκινος συναγερμός για την Αττική

20:56

Επίσκεψη Μακρόν στην Κίνα από 3 έως 5 Δεκεμβρίου

20:50

Χονγκ Κονγκ: Τουλάχιστον 35 νεκροί από πυρκαγιά σε συγκρότημα κατοικιών

20:30

EXAE: Μηδένισε τη θέση της η Sand Grove Capital - Στο 9,15% η Praude Asset Management

20:26

Οι ΗΠΑ παρατείνουν τις εξαιρέσεις δασμών σε ορισμένα κινεζικά βιομηχανικά και ιατρικά προϊόντα

20:11

Το Πεκίνο προειδοποιεί εκ νέου τους Κινέζους να μην επισκεφθούν την Ιαπωνία

19:56

Blackstone: Κοντά σε megal deal ύψους 4 δισ. δολαρίων με την MacLean Power

19:55

Υπ. Παιδείας: Αναβάθμιση αθλητικού εξοπλισμού σε 4.550 σχολεία

19:49

Τριήμερο πένθος στις Ένοπλες Δυνάμεις για το θάνατο του 19χρονου στρατιώτη στη Ρόδο

19:43

Στρατιωτικό πραξικόπημα στη Γουινέα - Μπισάου: Συνελήφθη ο πρόεδρος

19:42

Handelsblatt: Περιζήτητος σύμβουλος για μεταρρυθμίσεις ο Κυρ. Πιερρακάκης - Πρότυπο η Ελλάδα στην ψηφιοποίηση του Δημοσίου

19:39

Στην Αθήνα την Παρασκευή η πρόεδρος του ΕΚ, Ρομπέρτα Μετσόλα

19:30

Ασανσέρ: Βήμα - βήμα η δήλωση στο Μητρώο Απογραφής - Τα πιθανά λάθη

19:29

Ευρωαγορές: Νέα άνοδος εν μέσω ελπίδων για αύξηση επιτοκίων από την Fed

19:27

Ουκρανία: Έπληξε ρωσικό εργοστάσιο που παράγει εξοπλισμό για πυραύλους

19:23

ΥΠΑΑΤ: Οριστικό τέλος στη «τεχνική λύση» - Νέο πλαίσιο για την κατανομή βοσκότοπων

19:13

Theon: Σύμβαση με τον γερμανικό στρατό για οπλικά εξαρτήματα αξίας άνω των 100 εκατ. ευρώ

gazzetta
gazzetta reader insider insider