Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

22:47

Κέρδη άνω του 1% για το πετρέλαιο

22:30

Ρωσία: Απόπειρα δολοφονίας κατά του Σεργκέι Σοϊγκού - Πώς απετράπη

22:18

Τουρκία: Η προμήθεια ρωσικού φυσικού αερίου δεν σταμάτησε λόγω αμερικανικού LNG

22:05

Κλήρωση Τζόκερ: Οι τυχεροί αριθμοί για τα 1,2 εκατ. ευρώ

21:56

Φάκελοι Έπσταϊν: «Πράσινο φως» από τη Βουλή των Αντιπροσώπων για τη δημοσιοποίηση

21:50

Ανέκαμψαν οι τιμές του χρυσού λόγω των αδύναμων στοιχείων για την απασχόληση

21:42

Πιστόριους: Η Βαλτική πεδίο δοκιμών του Πούτιν - Πρέπει να δώσουμε απαντήσεις στις απειλές

21:31

Eurojackpot: Αυτοί είναι οι αριθμοί που κερδίζουν 23 εκατ. ευρώ

21:26

Η Ελλάδα διαθέτει ελάχιστα κέντρα πνευμονικής αποκατάστασης για 800.000 ασθενείς με ΧΑΠ

21:13

Ο Τραμπ ζήτησε την ανάκληση της άδειας μετάδοσης του ABC λόγω ερώτησης για Έπσταϊν

20:59

Meta: Κέρδισε τη δίκη για παραβίαση του αντιμονοπωλιακού νόμου στην εξαγορά των Instagram και Whatsapp

20:45

Περιορισμούς στις εξαγωγές σκραπ αλουμινίου σχεδιάζει η Κομισιόν

20:32

Ουκρανία: Η υπόθεση διαφθοράς προκαλεί αντιπαράθεση στο κοινοβούλιο

20:21

Την Πέμπτη η κηδεία του Αλέκου Φλαμπουράρη - Το ιατρικό ανακοινωθέν για τον θάνατό του

20:10

Υπόσχεση Μπιν Σαλμάν σε Τραμπ για επενδύσεις 1 τρισ. δολαρίων στις ΗΠΑ από Σαουδική Αραβία

20:00

Υπόθεση Έπσταϊν: Η σπάνια ήττα του Τραμπ και το πιθανό πολιτικό κόστος

19:50

Συμφωνία Μερτς - Μακρόν στην ανάγκη η Ευρώπη να απεξαρτηθεί ψηφιακά από ΗΠΑ και Κίνα

19:41

Ορόσημο για e-ΕΦΚΑ: Ολοκληρώθηκε η ψηφιοποίηση άνω των 10 εκατ. καρτελών ενσήμων

19:32

Lamda: Στις 19/11 ξεκινάει η διαπραγμάτευση των 500.000 ομολόγων στο ΧΑ

19:25

Μητσοτάκης για Γλυπτά Παρθενώνα: Πρέπει να γυρίσουν στο μουσείο της Ακρόπολης - Μήνυμα για τουρισμό

19:10

Ευρωαγορές: «2x2» απώλειες ελέω της «φούσκας» AI - Σε χαμηλό ενός μήνα ο Stoxx 600

18:59

Υπερσύγχρονο τεχνικό εξοπλισμό για την παρακολούθηση κοντέινερ με ναρκωτικά αποκτά η ΕΛ.ΑΣ.

18:50

Ρωσία: Διυλιστήριο της Rosneft ανέστειλε την επεξεργασία αργού έπειτα από επίθεση ουκρανικών drones

18:42

Ο ουκρανικός στρατός έπληξε στόχους στη Ρωσία με πυραύλους ATACMS

18:38

Google: Το Gemini 3 κάνει το «ντεμπούτο» του - Συνεχίζεται η κούρσα εναντίον της OpenAI

18:26

Κατάρριψη drones με κατεύθυνση τη Μόσχα - Αναστολή πτήσεων σε μεγάλα αεροδρόμια

18:26

Ο ΥΠΟΙΚ της Κύπρου, Μάκης Κεραυνός αναλαμβάνει προσωρινός πρόεδρος του Eurogroup

18:18

Έρχεται το Family Sports Park: Μια Ημέρα για Όλη την Οικογένεια – Αθλητισμός, Δημιουργία, Διασκέδαση

18:11

MSC: Είμαστε έτοιμοι να επενδύσουμε 100 εκατ. ευρώ στο Λαύριο - Ενδιαφέρον για Πάτρα και Κατάκολο

18:11

Κικίλιας: Επανέρχεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση Πειραιά - Κύθνου

gazzetta
gazzetta reader insider insider