Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:52

Περιοδεία του Σωκράτη Φάμελλου στη Θεσσαλονίκη

23:38

Ουκρανία: Επτά νεκροί σε ρωσικό πυραυλικό πλήγμα στην Οδησσό

23:24

Αρχεία Έπστιν: Ξεκίνησε η δημοσιοποίηση από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ

23:10

«Μπερδεμένη» εβδομάδα στη Wall Street - «Κουβάλησε» το AI trade στο φίνις

22:56

Eurojackpot: Αυτοί είναι οι αριθμοί που κερδίζουν 30 εκατ. ευρώ

22:43

Δεύτερη εβδομάδα απωλειών για το πετρέλαιο

22:30

Ο Πολωνός πρόεδρος κατηγορεί τους Ουκρανούς για «αχαριστία»

22:18

Ο Τραμπ δεν αποκλείει την πιθανότητα ενός πολέμου στη Βενεζουέλα

22:05

Σε νέο ρεκόρ το ασήμι με ισχυρή εβδομαδιαία άνοδο - Διπλά κέρδη για χρυσό

21:52

Ο Τραμπ συμφώνησε με 9 μεγάλες φαρμακευτικές να μειώσουν τις τιμές των φαρμάκων στις ΗΠΑ

21:39

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Δωρεάν διάθεση 1.112.500 ιδίων μετοχών σε 42 στελέχη

21:27

Μίτσκοσκι: «Για μένα το όνομα Μακεδονία είναι ιερό»

21:16

Το bitcoin θα «σκαρφαλώσει» στα $143.000 σύμφωνα με αυτήν την πρόβλεψη

21:03

Πόσα «τσίμπησε» το τρίτο Avatar με το που βγήκε

20:52

Παρέμβαση ΥΠΑΑΤ για γεωργούς που δεν έλαβαν τη βασική ενίσχυση λόγω Κτηματολογίου

20:39

ΗΠΑ: Δεν μπορούμε να επιβάλουμε την ειρήνη στην Ουκρανία

20:26

Χρονιά - ρεκόρ για τη ByteDance: Οδεύει προς κέρδη 50 δισ. δολαρίων το 2025

20:13

Νέα παραβίαση τουρκικών μαχητικών στο Αιγαίο: Εμπλοκή με ελληνικά F-16

20:00

Θεσσαλονίκη: Εγκρίθηκε το Τεχνικό Πρόγραμμα - 131 έργα με προϋπολογισμό άνω των 69 εκατ. ευρώ

19:49

Ρούμπιο για ουκρανικό: Έχουμε πρόοδο αλλά ακόμη υπάρχει δρόμος μπροστά μας

19:38

Σύνοδος κορυφής ΕΕ: Οι «νικητές» και οι «χαμένοι» - Πολιτικό κόστος και συμβιβασμοί

19:34

Intralot: Aλλάζει επωνυμία σε Bally’s Intralot - Εγκρίθηκε το πρόγραμμα αγοράς ιδίων μετοχών

19:27

Κέρδη στις ευρωαγορές - Αναστάτωση στον κλάδο αθλητικών ειδών από την Nike

19:26

Κάτω από το 5% το ποσοστό της Fidelity σε Eurobank - Στο 32,67% η Fairfax

19:13

Hellenic Train: Αλλαγές και καταργήσεις δρομολογίων λεωφορείων, λόγω των μπλόκων

19:01

Φοντάνα ντι Τρέβι: Εισιτήριο 2 ευρώ από 1η Φεβρουαρίου

18:48

ΥΠΑΑΤ: Αναστολή των μέτρων αναγκαστικής εκτέλεσης σε βάρος των πληγέντων κτηνοτρόφων

18:36

Ταμείο Ανάκαμψης: Εγκρίθηκε εν μέρει το 5ο αίτημα της Κύπρου για δόση 70,5 εκατ. ευρώ

18:24

Ρωσία: Μείωση επιτοκίων κατά 50 μονάδες βάσης - Στο 16%

18:21

Η Ουκρανία αρχίζει νέο γύρο συνομιλιών με τις ΗΠΑ, δήλωσε ο Ουκρανός διαπραγματευτής

gazzetta
gazzetta reader insider insider