Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:59

Δανία: Τα ταχυδρομεία πωλούν τα γραμματοκιβώτιά τους

23:47

Η ΕΕ έχει χορηγήσει προσωρινή προστασία σε 4,3 εκατ. εκτοπισμένους από Ουκρανία

23:34

Oracle: Έχασε τις προβλέψεις για τα τριμηνιαία έσοδα - Απώλειες για τη μετοχή

23:20

Wall Street: Κέρδη 1,05% για Dow Jones και μία ανάσα από ρεκόρ ο S&P 500 με φόντο τα επιτόκια

23:06

Τραμπ: Η μείωση επιτοκίων της Fed έπρεπε να είναι τουλάχιστον η διπλάσια

22:53

Λίβανος: Ο ΥΠΕΞ Ράγκι αρνείται πρόσκληση να μεταβεί στο Ιράν

22:45

Ανδρουλάκης: Η κοινωνία είναι στο πλευρό των αγροτών – Η κυβέρνηση υποτιμά τη νοημοσύνη μας

22:36

Handelsblatt: «Καλές πιθανότητες» για εκλογή Πιερρακάκη στην προεδρία του Eurogroup

22:34

Άνοδος του πετρελαίου μετά την κατάληψη τάνκερ στην Βενεζουέλα από τις ΗΠΑ

22:22

Βουλγαρία: Αντικυβερνητικές διαδηλώσεις στη Σόφια και σε άλλες πόλεις της χώρας

22:09

Βουλή: Ξεκίνησε η συζήτηση για το νέο Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης που προβλέπει τη μεταφορά ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ

22:00

Πάουελ (Fed): Close call η απόφαση για επιτόκια - Ρίσκα σε πληθωρισμό και απασχόληση

21:48

Δήμας: «Ανοίγουμε τον κύκλο εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης της Εγνατίας» - Επικυρώθηκε η σύμβαση

21:39

Νέα μικρή άνοδος για χρυσό μετά τη Fed - Σε απόσταση βολής από ρεκόρ το ασήμι

21:30

Ισπανία: Έκκληση Σάντσεθ να μην ξεχαστεί η δραματική κατάσταση των Παλαιστινίων

21:26

Δήμας στο Capital Link: Η Ελλάδα πιο ισχυρή από οποιαδήποτε άλλη στιγμή την τελευταία 20ετία

21:18

Χατζηδάκης στο Capital Link: H Ελλάδα έχει μετατραπεί σε ελκυστικό επενδυτικό προορισμό

21:11

Ταχιάος για Μετρό Θεσσαλονίκης: Επιδιώκουμε να είναι σε λειτουργία η βασική γραμμή το Πάσχα

21:00

Τρίτη σερί μείωση επιτοκίων 0,25% από Fed - Σήμα για 1 περικοπή το 2026

20:52

Θεοδωρικάκος: Νέες αμερικανικές επενδύσεις στη χώρα μας - Διαμετακομιστικός κόμβος η Ελλάδα

20:40

Συνάντηση Χρυσοχοΐδη - Γκίλφοϊλ: Τι συζήτησαν

20:29

Μελόνι: Εφικτή η διαχείριση των μεταναστευτικών ροών - Προτεραιότητα στη νομιμότητα

20:16

Theon: Συμφωνία ρεκόρ 1 δισ. ευρώ για την προμήθεια 100.000 συστημάτων νυχτερινής όρασης για τον γερμανικό στρατό

20:14

Τσιάρας: Με διάλογο μπορούμε να τα λύσουμε όλα - Η κυβέρνηση δίπλα στους αγρότες

20:08

Τραμπ: Κατηγορεί για «προδοσία» τα ΜΜΕ που διερωτώνται για την υγεία του

20:00

Paramount vs Netflix: Η ιστορία επαναλαμβάνεται στη μεγαλύτερη σύγκρουση του Χόλιγουντ

19:56

Η Ουκρανία έπληξε δεξαμενόπλοιο του «σκιώδους στόλου» της Ρωσίας στη Μαύρη Θάλασσα

19:48

Σπύρος Θεοδωρόπουλος: Η Ελλάδα ούτε έδωσε, ούτε δίνει σημασία στον αγροτικό τομέα – Το παράδειγμα της Ολλανδίας

19:40

Ακτή Βουλιαγμένης: 4 δεσμευτικές προσφορές για τη μίσθωσή της

19:30

Ελαιοπαραγωγοί: Από 1η Μαΐου 2026 η Α’ φάση ψηφιακής παρακολούθησης διακίνησης αποθεμάτων

gazzetta
gazzetta reader insider insider