Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

22:13

Κλήρωση Τζόκερ 15/7/2025: Νέο τζακ ποτ - Πάνω από 13 εκατ. ευρώ την Πέμπτη

22:00

ΕΕ: Νέες κυρώσεις στη Μολδαβία για την αντιμετώπιση της ρωσικής επιρροής ενόψει των εκλογών

21:50

Κλήρωση Eurojackpot 15/07/25: Τα αποτελέσματα και οι αριθμοί που κερδίζουν

21:38

Ήπιες απώλειες για τον χρυσό

21:33

Ρούτε: Κίνα, Ινδία και Βραζιλία θα πληγούν αν συνεχίσουν να αγοράζουν ρωσικό πετρέλαιο

21:25

Η ΕΤΑΔ παραχώρησε στην Περιφέρεια Αττικής για ανάπλαση το κλειστό Tae Kwon Do στο Φάληρο

21:12

ΑΑΔΕ: Διετής σφράγιση πρατηρίου καυσίμων στην Αργυρούπολη λόγω νοθείας

20:59

ΗΠΑ: Δασμούς 19% στις εισαγωγές από την Ινδονησία ανακοίνωσε ο Τραμπ μετά το εμπορικό deal

20:52

Κώτσηρας: Μειώνουμε τη γραφειοκρατία και βελτιώνουμε την καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων

20:48

Βρετανία: Ρωσία, Ιράν και Κίνα εντείνουν την κακόβουλη δράση τους στη χώρα

20:24

Τραμπ: Ο Ζελένσκι δεν πρέπει να βάλει στο στόχαστρο τη Μόσχα

20:16

H Τσεχία δεν θα ενταχθεί στο πρόγραμμα αγοράς όπλων για την Ουκρανία

20:04

Πυροσβεστική: 58 αγροτοδασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο σε όλη τη χώρα

20:03

DW: Αντέχουν οι χρεωμένοι του ΝΑΤΟ τις υπέρογκες δαπάνες;

20:00

Ο κινεζικός δράκος μπορεί να ξεμείνει από «καύσιμα»: Ισχυρό ΑΕΠ αλλά αδύναμη εσωτερική ζήτηση

19:45

ΠΑΣΟΚ: Κατέθεσε το αίτημα προανακριτικής για τους Βορίδη - Αυγενάκη

19:42

ΕΕ: Η Σλοβακία μπλόκαρε με βέτο την έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων στη Ρωσία

19:30

Μητσοτάκης: «Από σήμερα, για όλα τα θέματα υγείας έχουμε μόνο έναν αριθμό»

19:27

Ευρωαγορές: Πτώση στον απόηχο δασμών και πληθωρισμού ΗΠΑ - «Βουτιά» 7,5% για την Ericsson

19:22

Ισραήλ: Ο στρατός διασφαλίζει την επιστροφή των Δρούζων που διέσχισαν τα σύνορα προς τη Συρία

19:15

Το Euro 2025 στην Ελβετία «σπάει» ταμεία και δίνει συνολική ώθηση στο ποδόσφαιρο

19:02

Ευρωπαϊκό Συμβούλιο: Κυρώσεις σε πέντε Ρώσους δικαστές για παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων

18:48

Τσάφος: Δέσμη παρεμβάσεων για τις ρευματοκλοπές και τις ληξιπρόθεσμες οφειλές

18:34

Σε εξέλιξη πυρκαγιά σε δάσος στο Καλλίφυτο Δράμας

18:32

Helleniq Energy: Ολοκληρώθηκε η απόκτηση της Εlpedison - Στα 164 εκατ. ευρώ το τελικό τίμημα

18:30

Intralot: Δεν ζήτησαν ΓΣ οι μέτοχοι για την εξαγορά της Bally’s

18:23

Θεοδωρικάκος: Tους τελευταίους δέκα μήνες εγκρίθηκαν στρατηγικές επενδύσεις 2,5 δισ. ευρώ

18:17

Μη χρήση κράνους: Πάνω από 3.000 παραβάσεις τη δεύτερη εβδομάδα εντατικών ελέγχων

18:05

Alter Ego: Από 16/7 η έναρξη διαπραγμάτευσης νέων μετοχών από την ΑΜΚ

17:59

Επιστροφή στα κέρδη με ισχυρό τζίρο για το Χρηματιστήριο

gazzetta
gazzetta reader insider insider