Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

14:41

Morgan Stanley: Η Ελλάδα «αγαπημένο» overweight

14:38

Υπ. Παιδείας: Χρηματοδότηση 8,5 εκατ. ευρώ για εγκατάσταση lockers στα σχολεία

14:21

Ο ΟΗΕ ανησυχεί για την «επιβίωση της Γάζας»

14:10

Οι 10 πιο cool δρόμοι του κόσμου - Ανάμεσά τους ένας ελληνικός

14:01

Κακοκαιρία: Συνεδρίασε η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου - Σε "Red Code" η Δυτική Ελλάδα

13:59

Tesla: «Βουτιά» σχεδόν 50% των πωλήσεων στην Ευρώπη τον Οκτώβριο

13:55

Το ράλι της Alphabet αλλάζει τον χάρτη των πολυτιμότερων εισηγμένων στον κόσμο

13:49

Χρυσοχοΐδης: Μία στις τρεις γυναίκες που κάνει καταγγελία βάζει το Panic Button

13:48

Έρευνα ΔΕΗ: 8 στις 10 γυναίκες φοβούνται όταν κυκλοφορούν το βράδυ

13:36

ΤτΕ: Εκτινάχθηκαν οι τιμές διαμερισμάτων στο γ' τρίμηνο

13:33

Eurostat: Mόνο σε Ελλάδα και Ιταλία μειώθηκε το πραγματικό κατά κεφαλήν εισόδημα από το 2004

13:29

Λαβρόφ: Το ειρηνευτικό σχέδιο πρέπει να αντανακλά τις συνομιλίες Πούτιν - Τραμπ

13:21

Alibaba: Ξεπέρασαν τις προβλέψεις τα έσοδα τριμήνου λόγω AI

13:20

Πλωτή χωματερή 40 τόνων απομάκρυναν από τα Μέθανα το Ίδρυμα Α. Κ. Λασκαρίδη και η Healthy Seas

13:20

Μαρινάκης: Ο Τσίπρας στο βιβλίο του υπερασπίστηκε μέχρι και το δημοψήφισμα

13:19

Αύξηση 3,2% στον τζίρο του κλάδου καταλυμάτων το γ' τρίμηνο

13:07

GWomen Sports Summit, 4ο Συνέδριο Γυναικείου Αθλητισμού: TOGETHER. STRONGER. UNSTOPPABLE.

13:05

ΕΛΣΤΑΤ: Ανατιμήσεις της τάξης του 2% στα οικοδομικά υλικά τον Οκτώβριο

12:59

Παραιτήθηκε ο CΕΟ της Domino's Pizza στη Βρετανία

12:55

Tο Κίεβο προωθεί συνάντηση Ζελένσκι-Τραμπ στις ΗΠΑ αυτήν την εβδομάδα

12:55

Η Γαλλία επιδιώκει τρίμηνη αναστολή της λειτουργίας της Shein

12:44

Klarna: Τι θα αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές τη φετινή Black Friday

12:36

CEO Casino: Shein και Temu πρέπει να απαγορευτούν στην Ευρώπη μέχρι το 2028

12:30

ΔΥΠΑ για επίδομα μητρότητας: Το δικαιούνται όλες όσες καταβάλλουν εισφορές ως μη μισθωτές

12:27

Σλέιπεν (ΕΚΤ): Νέα προσέγγιση στις δαπάνες για τόνωση της ανάπτυξης στην ΕΕ

12:26

Αύξηση 4,9% στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Οκτώβριο

12:21

UBS: Στις ελληνικές τράπεζες τα μεγαλύτερα περιθώρια ανόδου πανευρωπαϊκά - Στα top-picks η Τρ. Πειραιώς

12:12

EBRD: «Ωρολογιακή βόμβα» για την αύξηση του ΑΕΠ η γήρανση του πληθυσμού

12:10

Spotify: Αύξηση τιμών στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2026

12:06

Έρχεται η επικίνδυνη κακοκαιρία Adel σε δυο φάσεις

gazzetta
gazzetta reader insider insider