Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

22:13

Τέταρτη επενδυτική κίνηση από την AstraZeneca στις ΗΠΑ ύψους 2 δισ. δολαρίων

21:55

Κέλλας: Ρητοί οι περιορισμοί στην αγορά γαλακτοκομικών μετά από εμβολιασμό

21:37

Δημοσκόπηση MRB: Νέα κόμματα ζητούν οι πολίτες - Τι πιστεύουν για την «Ιθάκη» του Τσίπρα

21:24

Σταθερός ο χρυσός καθώς μεγαλώνει η αισιοδοξία για μείωση επιτοκίων

21:12

Γκίλφοϊλ: Ανυπομονώ να εμβαθύνω τις πολιτιστικές ανταλλαγές με την Ελλάδα

21:09

Gap: Άλμα 8% της μετοχής μετά την αναβάθμιση του ετήσιου guidance

21:00

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας την Κυριακή - Ποιοι δρόμοι κλείνουν

20:48

Ισραήλ: Ο στρατός ανακοίνωσε ότι σκότωσε 13 τρομοκράτες της Χαμάς στο Λίβανο

20:21

Λάιεν: Συνάντηση των ευρωπαίων ηγετών το Σάββατο για την ειρήνη στην Ουκρανία

20:03

Δήμας: Εκτεταμένο το πρόγραμμα έργων που υλοποιείται στην Πελοπόννησο

19:55

Ουκρανία: Το αμερικανικό σχέδιο δίνει στην Ρωσία έκταση ίση με το Λουξεμβούργο

19:53

Ο Πούτιν έλαβε το σχέδιο για την Ουκρανία - «Μπορεί να αποτελέσει βάση για ειρήνη»

19:49

Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών πόρου υπέρ e-ΕΦΚΑ για το 2024

19:43

Ευρωαγορές: Πτώση για τεχνολογία και αμυντικό κλάδο

19:35

ΔΕΗ: Στο 5,47% το ποσοστό των ίδιων μετοχών

19:20

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 28 Νοεμβρίου

19:06

Συνάντηση Γκίλφοϊλ με Πιερρακάκη - Τι συζήτησαν

19:02

Θεοδωρικάκος: Με τη νέα Ανεξάρτητη Αρχή ενισχύουμε ουσιαστικά την προστασία του καταναλωτή

18:54

Γκουτέρες: Μια «ειρηνευτική λύση για την Ουκρανία» πρέπει να σέβεται την «εδαφική ακεραιότητά της»

18:47

Στουρνάρας στη δευτεροβάθμια δίκη Novartis: «Μία από τις χυδαιότερες σκευωρίες που έχουν υπάρξει»

18:42

Τραμπ: Επιβεβαίωσε το τελεσίγραφο στον Ζελένσκι - «Η Πέμπτη είναι καλή διορία για την Ουκρανία»

18:39

Τηλεφωνική επικοινωνία Μελόνι - Μερτς για το ειρηνευτικό σχέδιο για την Ουκρανία

18:36

ΥΠΕΞ: Χωρίς κανένα έρεισμα οι αντιδράσεις της Τουρκίας για τον Θαλάσσιο Χωροταξικό Σχεδιασμό

18:23

ΙΣΑ: Ζητά αποζημίωση των προσωπικών ιατρών για τις κατ΄ οίκον επισκέψεις

18:10

Οι εργαζόμενοι στον όμιλο Zara σχεδιάζουν κινητοποιήσεις την Black Friday

18:08

ΧΑ: Οριακή άνοδος με ψύχραιμη αντίδραση

18:07

Ασανσέρ: Μεγάλες αναμονές για τις πιστοποιήσεις - Τι πρέπει να κάνουν οι ιδιοκτήτες και διαχειριστές ακινήτων

18:02

Πυροσβεστική: 367 κλήσεις κλήσεις λόγω των ισχυρών βροχοπτώσεων σε Ιόνιο και Ήπειρο

17:57

Δίκη για τις υποκλοπές: Κατέθεσε πολιτικός μηχανικός που εμφανιζόταν ως νόμιμος εκπρόσωπος της Krikel

17:54

«Βουτιά» για πετρέλαιο και μετοχές ενέργειας λόγω του σχεδίου Τραμπ για την Ουκρανία

gazzetta
gazzetta reader insider insider