Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

16:30

Λουκέτα: Αυξήθηκαν κατά 47,8% σε ένα τρίμηνο στην Ελλάδα - Η χειρότερη επίδοση στην ΕΕ

16:28

Lidl Ελλάς: Στηρίζει το έργο της Τράπεζας Τροφίμων

16:17

Κινητές Ομάδες Υγείας: Ο γιατρός στην πόρτα κάθε πολίτη

16:09

Δένδιας: Οι Ένοπλες Δυνάμεις έχουν μπει στη νέα εποχή

15:58

Παπασταύρου: Η Ελλάδα επιστρέφει στη ΝΑ Ευρώπη

15:58

Reuters: Σε διαπραγματεύσεις με το Ισραήλ η Ελλάδα για προμήθεια αντιαεροπορικών συστημάτων

15:55

ΟΔΔΗΧ: Ολοκληρώθηκαν οι εκδόσεις ομολόγων του Δημοσίου για το 2025

15:54

Οι εμπειρίες που αξίζει να ζήσετε στην Ευρυτανία

15:48

Γκιλφόιλ: Έρχονται πολλές νέες ελληνοαμερικανικές συνεργασίες - Προανήγγειλε επίσκεψη Ρούμπιο

15:45

Βραζιλία: Αυτόχθονες αποκλείουν την είσοδο της διάσκεψης του ΟΗΕ για το κλίμα στο Μπελέμ

15:36

Τσίπρας: Ο κ. Μητσοτάκης επιλέγει τη συγκάλυψη της αλήθειας, από την αναμέτρηση μαζί της

15:30

Δ. Τσιτσιράγκος: Πολλαπλασιαστικά οφέλη από τη συνεργασία Δημοσίου, τραπεζών και επιχειρήσεων

15:24

Επέστρεψαν στη Γη οι τρεις Κινέζοι αστροναύτες που είχαν εγκλωβιστεί στο Διάστημα

15:18

Πώς η απώλεια βάρους μπορεί να επηρεάσει τα άτομα με διαβήτη τύπου 2

15:17

Η Ρωσία δηλώνει ανοιχτή στο ενδεχόμενο συνάντησης κορυφής με τις ΗΠΑ στη Βουδαπέστη

15:16

ΔΕΗ: 130 MW φωτοβολταϊκών προστίθενται στο χαρτοφυλάκιο ΑΠΕ στη Ρουμανία

15:06

Γάζα: Συζητήσεις στην ΕΕ για εκπαίδευση 3.000 Παλαιστινίων αστυνομικών

15:02

H Χαμάς επιδιώκει να επεκτείνει τον έλεγχό της στη Γάζα

15:01

Γ. Χρούσος: Επιβάλλεται να αποζημιώνει ο ΕΟΠΥΥ τα μοριακά τεστ στα παιδιά με σπάνια νοσήματα

14:59

Διεθνής αναγνώριση της ηγετικής θέσης του ΟΠΑΠ στο Υπεύθυνο Παιχνίδι

14:57

Merck: Εξαγοράζει την Cidara Therapeutics για 9,2 δισ. δολάρια

14:55

Κινητοποιήσεις αγροτών σε Λάρισα και Βέροια - Ετοιμάζεται πανελλαδική σύσκεψη στις 23/11

14:45

Διαβάσατε τα νέα της εβδομάδας; Κάντε το κουίζ του Insider!

14:43

Βοσνία: Στις 15 οι νεκροί από την πυργκαγιά σε οίκο ευγηρίας

14:37

Έρευνα Metron Analysis για το ΕΕΑ: Η ακρίβεια υπ' αριθμόν 1 πρόβλημα που απασχολεί τους πολίτες

14:23

Γροιλανδία: Το κοινοβούλιο υιοθέτησε νόμο που περιορίζει τις αγορές ακινήτων από αλλοδαπούς

14:17

Χατζηδάκης: Το φθινόπωρο του 2026 η νέα σιδηροδρομική γραμμή και σύγχρονα τρένα

14:09

Χρυσοχοϊδης: Εξιχνιάστηκε πλήρως η υπόθεση στα Βορίζια - Ανακοινώσεις την ερχόμενη εβδομάδα

14:06

Βουλή: Εφαρμόστηκε και στην «Ώρα του πρωθυπουργού» ο νέος «χρονο-κόφτης»

14:04

Πιερρακάκης στο Bloomberg: Στόχος το χρέος να πέσει κάτω από το 120% μέχρι το 2030

gazzetta
gazzetta reader insider insider