Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

21:35

Υποχώρησαν οι τιμές του χρυσού ελέω του ενισχυμένου δολαρίου

21:27

Νορβηγία: Αριθμός ρεκόρ πολιτών τάσσεται υπέρ της προοπτικής των υδρογονανθράκων

21:15

Βέλγιο: Συμφωνία για την απόκτηση αμυντικών drones λετονικής κατασκευής

21:03

Ford: Τέλος στα πρόστιμα για υπερβολική ταχύτητα βάζει το σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας

20:47

ΕΚΤ: Εντός του 2027 οι πρώτες συναλλαγές με ψηφιακό ευρώ

20:31

Μερτς: Υπερβολικά αυστηροί οι ευρωπαϊκοί τραπεζικοί κανόνες

20:31

Μπιν Σαλμάν στο Λευκό Οίκο: Η Σαουδική Αραβία κοιτάζει το μέλλον με ΗΠΑ

20:20

Γάζα: Ισραηλινοί στρατιώτες σκότωσαν δύο Παλαιστίνιους που αντιπροσώπευαν «απειλή»

20:08

Ο Κ. Μητσοτάκης υποδέχθηκε τον Νόβακ Τζόκοβιτς στο Μέγαρο Μαξίμου

19:49

Ιράκ: Συζητά εξάμηνη εξαίρεση από τις αμερικανικές κυρώσεις σε βάρος της Lukoil

19:33

ElvalHalcor: Στα 98,1 εκατ. τα καθαρά κέρδη το 9μηνο

19:25

Πλαστικά Θράκης: Από 23 Ιανουαρίου η διανομή προσωρινού μερίσματος 0,06 ευρώ/μτχ

19:23

Δίκη για τις υποκλοπές: Οι στόχοι παρακολουθήθηκαν πρώτα από την ΕΥΠ και μετά από το Predator

19:19

Ευρωαγορές: Στο κόκκινο οι δείκτες με ΑΙ και ΗΠΑ να προκαλούν επιφυλάξεις

19:11

ΤREK Development: Έναρξη Διαπραγμάτευσης στην Εναλλακτική Αγορά του Χ.Α.

19:04

Novo Nordisk: Μειώνει τις τιμές σε Wegovy και Ozempic

18:49

Συζήτηση του πρωθυπουργού με την Βικτόρια Χίσλοπ, αύριο, στο πλαίσιο του «Reimagine Tourism 2025»

18:46

Δήμας: Στις 4 Δεκεμβρίου παραδίδονται σε κυκλοφορία τα τελευταία 10 χιλιόμετρα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος

18:38

Κυρανάκης: Τέλος με τις απευθείας αναθέσεις για συγκοινωνιακό έργο στην περιφέρεια

18:30

Τασούλας: Θα δεχτεί τα διαπιστευτήρια νέων πρέσβεων αύριο Τρίτη

18:29

Le Monde: Απροσδόκητο όφελος στη Γαλλία η πρόωρη αποπληρωμή δανείου 1,1 δισ. ευρώ της Ελλάδας

18:16

Lavipharm: Αύξηση 11,2% προσαρμοσμένων EBITDA στο 9μηνο

18:06

Metlen: Σε ισχύ η μείωση της ονομαστικής αξίας των μετοχών

18:00

ΧΑ: Οριακές απώλειες για τον Γενικό Δείκτη, «βουτιά» στον τζίρο

17:58

Καρκίνος τραχήλου μήτρας: Στοιχίζει τη ζωή σε περισσότερες από 350.000 γυναίκες ετησίως διεθνώς

17:48

Μακρόν: Η Ρωσία δεν θα πρέπει να υπολογίζει σε «ευρωπαΐκή κόπωση» στο ουκρανικό ζήτημα

17:47

ΕΟΠΥΥ: Πρόσκληση για σύναψη σύμβασης με προσωπικούς ιατρούς - Τι ζητά ο ΙΣΑ

17:43

Χαμάς για σχέδιο ΗΠΑ στον ΟΗΕ: Προσπάθεια να επιβληθεί διεθνής κηδεμονία» στη Γάζα

17:34

«Παράγουμε Εδώ»: Νέα δράση ΕΣΠΑ με 50% επιδότηση για την παραγωγή και τις εξαγωγές

17:23

Στην έναρξη ισχύος του «Αμοργοράματος» ο Παπασταύρου

gazzetta
gazzetta reader insider insider