Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

08:18

Πετρέλαιο: Περιορισμένος ο αντίκτυπος από την απάντηση του Ισραήλ - Γιατί οι τιμές αντιστέκονται στον γεωπολιτικό κίνδυνο

08:12

Κακοκαιρία: Σε εξέλιξη ισχυρές βροχές και καταιγίδες – Live η πορεία των φαινομένων

07:53

Ελλάκτωρ: Το «μάζεμα» της REDS, οι real estate επενδύσεις 350 εκατ. και το ΧΑ

07:48

Έφτασε η ώρα της εφορίας: Τα 12 «μυστικά» και οι παγίδες των νέων φορο-δηλώσεων

07:30

Οδικές Παραχωρήσεις: Αποχωρεί η Hochtief από την «Ολυμπία Οδό» - Ο «χάρτης» των συμβάσεων

23:48

Ισχυρές βροχές και καταιγίδες το Σάββατο

23:32

Χατζηδάκης: Απάντηση στη μικρόψυχη κριτική, η περαιτέρω αναβάθμιση από την S&P

23:13

Η S&P αναβάθμισε σε θετικό το outlook της Ελλάδας - Διατήρηση του αξιόχρεου στο «ΒΒΒ-»

23:01

Wall Street: «Κόκκινο 6x6» για Nasdaq και S&P 500 με «βαρίδι» Nvidia - Το μεγαλύτερο πτωτικό σερί πάνω από ένα έτος

22:47

Πετρέλαιο: Εβδομαδιαία «βουτιά» πάνω από 3% στην σκιά της Μέσης Ανατολής

22:30

ΠΑΣΟΚ: Οι 8 νέοι υποψήφιοι ευρωβουλευτές που συμπληρώνουν το ψηφοδέλτιο

22:12

Κασσελάκης: Αυτός είναι ο δικός σας ΣΥΡΙΖΑ

21:54

Ράλι 2,2% για τον χρυσό: 5η συναπτή εβδομάδα κερδών

21:37

Μισέλ σε Τραμπ: «Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Η συμβολή της ΕΕ στην Ουκρανία: 143 δισ. ευρώ»

21:29

Times του Λονδίνου: Η ελληνική οικονομία συγκαταλέγεται στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες της ΕΕ

21:11

Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί για τα 115 εκατ. ευρώ

21:04

Δίκη Τραμπ: Άντρας αυτοπυρπολήθηκε έξω από το δικαστήριο

20:50

Τουρισμός: Αναπτερώνει τις ελπίδες για νέα ρεκόρ το πρώτο τρίμηνο του 2024

20:44

Όρμπαν προς ηγέτες ΕΕ: «Το καπελάκι σας και δρόμο»

20:35

Ευρωψηφοδέλτιο ΣΥΡΙΖΑ: Όλα τα ονόματα των υποψηφίων - Οι 5 «εκλεκτοί» Κασσελάκη

20:25

Πόλεμος στην Ουκρανία: Ο Ζελένσκι συνεχίζει τις πιέσεις προς το ΝΑΤΟ για περισσότερη στρατιωτική βοήθεια

20:17

Αυγενάκης: Nα εκμεταλλευθούμε τις ευκαιρίες της ψηφιακής εποχής - Διείσδυση στις αγορές του κόσμου

20:07

Τεχεράνη: Τα ισραηλινά drones δεν προκάλεσαν ζημιές ή θύματα στο Ισφαχάν

20:05

Απώλειες στις ευρωαγορές με το «βλέμμα» σε Ισραήλ και Ιράν

19:55

Αθανασίου στο Bloomberg για Ελληνικό: Σύμβολο μιας νέας Ελλάδος που αναγεννάται μετά την κρίση

19:48

Ο ιός της γρίπης των πτηνών εντοπίστηκε σε αγελαδινό γάλα μολυσμένων ζώων

19:33

Ισραήλ- Ιράν: Αναλυτές εκτιμούν πως υπάρχουν λόγοι αποκλιμάκωσης - Αλλά η κατάσταση παραμένει εκρηκτική

19:27

Η Κίνα αναγκάζει την Apple να αφαιρέσει τα WhatsApp και Threads από το App Store

19:21

Θα μειώσει η ΕΚΤ τα επιτόκια τον Ιούνιο; 12 μέλη του ΔΣ «άνοιξαν τα χαρτιά τους»

19:07

Χαρδαλιάς: Bάζουμε τέλος στα «φακελάκια» - Μόνο ψηφιακά τα αντίγραφα διπλωμάτων οδήγησης και η άρση παρακράτησης

gazzetta
gazzetta reader insider insider