Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

19:19

Κεφαλογιάννης για Εθνικό Χάρτη Εκτίμησης Κινδύνου Πυρκαγιών: Επιστημονικό εργαλείο για σχεδιασμό και πιο αποτελεσματική πρόληψη

19:11

Ράλι για το bitcoin μετά το sell off - Στο +9% το ether

18:51

Η Κομισιόν ανοίγει τον δρόμο για παραγωγή κινητήρων καύσης και μετά το 2035

18:44

Στη Βουλή η τροπολογία για τα όπλα: Αυστηροποίηση ποινών - Τι προβλέπεται για τις μπαλοθιές

18:37

Μπλόκα: Έληξε ο αποκλεισμός του τελωνείου Ευζώνων και της παλαιάς Εθνικής Θεσσαλονίκης–Έδεσσας

18:26

Eurovision: Κρίσιμη ψηφοφορία για τη συμμετοχή του Ισραήλ

18:17

Νετανιάχου: Η Συρία θα δημιουργήσει ουδέτερη ζώνη στα σύνορα με το Ισραήλ

18:13

Βενεζουέλα: Ο Μαδούρο ενέκρινε πτήση επαναπατρισμού μεταναστών από τις ΗΠΑ

18:02

ΧΑ: Με αυξημένο τζίρο η νέα υπέρβαση των 2.100 μονάδων

18:02

Κακοκαιρία: Πέμπτη και Παρασκευή οι δυσκολότερες ημέρες - Τι προβλέπεται για την Αττική

17:58

Αβεβαιότητα για τα Χριστούγεννα λόγω τραυματισμού του Αϊ-Βασίλη σε μπασκετικό ατύχημα

17:47

Πούτιν: «Αν η Ευρώπη θέλει πόλεμο με τη Ρωσία, είμαστε έτοιμοι και τώρα»

17:45

Ρούτε: Οι προσπάθειες των ΗΠΑ για την Ουκρανία «θα αποκαταστήσουν τελικά την ειρήνη στην Ευρώπη»

17:34

Συνεδριάζει την Τετάρτη το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής υπό τον Κ. Μητσοτάκη

17:33

Διαθήκες: Τα χρέη δεν βαραίνουν πλέον τους κληρονόμους - Όλες οι αλλαγές

17:33

Βρετανία: Η μεταρρύθμιση του δικαστικού συστήματος προβλέπει μείωση των δικαστηρίων με ενόρκους

17:18

Ζελένσκι: Πιο κοντά από ποτέ στον τερματισμό του πολέμου - Καταλήξαμε με τις ΗΠΑ σε σχέδιο 20 σημείων

17:16

Ισραήλ: Παρέλαβε λείψανα που φέρεται να ανήκουν σε έναν από τους δύο τελευταίους ομήρους

17:14

CERETHERM με πετροβάμβακα FIBRANgeo: Η φυσική ασπίδα του κτιρίου με έμφαση στην ενεργειακή αποδοτικότητα και βιωσιμότητα

16:59

Δεξαμενόπλοιο με σημαία της Ρωσίας ανέφερε πως δέχθηκε επίθεση ανοικτά της Τουρκίας

16:52

Rebound στη Wall Street με ώθηση από το Bitcoin και τις τεχνολογικές μετοχές

16:50

Κλείνει την Τετάρτη 3/12 η πλατφόρμα Α21 - Επίδομα Παιδιού

16:49

Καφούνης σε Μητσοτάκη: Ώρα για «New Deal» στο Εμπόριο για αύξηση παραγωγικότητας και ανταγωνιστικότητας

16:47

Πιερρακάκης σε Nikkei: Η φάση ανάκαμψης έχει τελειώσει. Έχουμε εισέλθει σε φάση ανάπτυξης

16:38

Η Κίνα κατακλύζει τον κόσμο με βενζινοκίνητα αυτοκίνητα που δεν μπορεί να πουλήσει εγχώρια

16:37

Alpha Bank: Οι παράγοντες πίσω από την εκρηκτική άνοδο του χρυσού

16:24

Δέκα ευρωπαϊκές τράπεζες προχωρούν το σχέδιο για την έκδοση stablecoin

16:23

Αντιδιαβρωτικά έργα στον Φενεό Κορινθίας ολοκλήρωσε η Πειραιώς

16:15

Εκπρόσωπος ΥΠΕΞ: Τα θέματα με την Τουρκία τα χειριζόμαστε διμερώς

16:10

Ολοκληρώθηκε το 14ο Αραβο-Ελληνικό Οικονομικό Φόρουμ

gazzetta
gazzetta reader insider insider