Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:50

Βραζιλία-δημοσκόπηση: Ο Λούλα θα κέρδιζε έναντι όλων των δεξιών αντιπάλων του στις εκλογές του 2026

23:40

Ρωσία: Τρεις νεκροί από ουκρανικά drones στην περιοχή του Ροστόφ

23:26

Wall Street: «Έσπασε» το 4ημερο πτωτικό σερί ο S&P 500 - Ώθηση από την Micron

23:10

ΕΥΔΑΠ: Αυτές είναι οι προτάσεις προς τη ΡΑΑΕΥ για τις νέες τιμές στο νερό

22:57

Μικρή άνοδος για το πετρέλαιο με φόντο τις κυρώσεις ΗΠΑ στη Ρωσία

22:47

Φον ντερ Λάιεν: Αναβάλλεται για τον Ιανουάριο η υπογραφή της συμφωνίας με τη Mercosur

22:37

Χρυσοχοΐδης στην Τουρκία: «Ανοιχτή γραμμή» και κοινές επιχειρήσεις κατά του οργανωμένου εγκλήματος

22:22

Τραμπ: Ζητεί από την Ουκρανία να «κινηθεί γρήγορα» στις διαπραγματεύσεις για το τέλος του πολέμου

22:09

Σδούκου: Οι πληρωμές των αγροτών ολοκληρώνονται σύντομα - Αναγκαιότητα ο διάλογος

21:58

Οριακές απώλειες για τον χρυσό - Υποχώρησε από τα ιστορικά υψηλά το ασήμι

21:42

ΕΥΔΑΠ: Κατέθεσε πρόταση στη ΡΑΑΕΥ για τις αυξήσεις στα τιμολόγια νερού

21:31

Ιταλία για Mercosur: Έτοιμοι να την υπογράψουμε μόλις δοθούν οι αναγκαίες απαντήσεις στους αγρότες

21:22

Δημοσκόπηση Metron Analysis: Πτώση για ΝΔ - Στο πλευρό των αγροτών το 81%

21:19

FedHATTA: Ενισχύονται οι τουριστικοί δεσμοί Ελλάδας - Ιράν

21:02

ΗΠΑ: Κυρώσεις σε δύο ακόμη δικαστές του ΔΠΔ επειδή διεξήγαγαν έρευνα για το Ισραήλ

20:46

Δανία: Αποδίδει δύο κυβερνοεπιθέσεις σε ομάδες που συνδέονται με το ρωσικό κράτος

20:33

Μεξικό: Η Σεϊνμπάουμ προτείνει να μεσολαβήσει για να αποφευχθεί μια ένοπλη επέμβαση στη Βενεζουέλα

20:20

Τρία pause και μία μείωση: Οι τελευταίες αποφάσεις των κεντρικών τραπεζών για το 2025

20:13

Σύνοδος Κορυφής: Στόχος μια συμφωνία έως το τέλος του 2026 για το νέο Δημοσιονομικό Πλαίσιο

20:07

Στα 50 δισ. ευρώ το χρέος των «Ρωσικών Σιδηροδρόμων» - Κυβερνητική εντολή να πουλήσουν ουρανοξύστη στη Μόσχα

19:57

ΑΑΔΕ: Yπογραφή συμφωνίας Ελλάδας–Αλβανίας για τους «Πράσινους Διαδρόμους»

19:53

ΗΠΑ: Ιδιωτικό αεροσκάφος συνετρίβη στη Βόρεια Καρολίνα

19:48

Κοντογεώργης: Το πεδίο για τους αγρότες το 2026 θα είναι πολύ καλύτερο

19:45

Πηγές ΥΠΑΑΤ για αγρότες: Ναι στο διάλογο, ναι στα λογικά αιτήματα, όχι στην ταλαιπωρία της κοινωνίας

19:37

Συνάντηση για τη Γάζα αύριο στο Μαϊάμι μεταξύ ΗΠΑ, Κατάρ, Αιγύπτου και Τουρκίας

19:31

Ευρωαγορές: Κέρδη στον απόηχο των κεντρικών τραπεζών

19:22

Γιώργος Κώτσηρας: Δίκαιη, ισορροπημένη και θεσμικά ανθεκτική παρέμβαση για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο

19:12

Alpha Bank: Στο 7,33% θα αυξηθεί το ποσοστό της JPMorgan

19:11

ΟΗΕ: Συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας την Τρίτη για τη Βενεζουέλα

19:08

Τσιάρας: Γυρίζουμε σελίδα - Δεν θα δημιουργηθεί κανένα κενό, δεν θα κινδυνέψουν οι πληρωμές των αγροτών

gazzetta
gazzetta reader insider insider