Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:58

Δράμα: Συνελήφθη οδηγός λεωφορείου που αποβίβασε ανήλικους σε μη κατοικημένη περιοχή

23:36

Τασούλας: Σήμερα είναι Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας

23:15

Δύο τρένα εκτροχιάστηκαν σε διαφορετικά ατυχήματα στη Ρωσία - Νεκρός ένας μηχανοδηγός

22:46

Θεσσαλονίκη: Διέρρηξε αυτοκίνητο και εντοπίστηκε να κοιμάται μέσα σε αυτό

22:18

Χανιά: Συλλήψεις για όπλα και ζωοκλοπή

21:47

Συνελήφθησαν 12 άτομα για ναρκωτικά σε περιοχές της Αν. Μακεδονίας και Θράκης

21:18

Η Παμποντιακή Ομοσπονδία Ελλάδος για την Ημέρα Εθνικής Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας

20:54

Πάπας Λέων ΙΔ: Διάβασα ότι ο Μασκ πρόκειται να γίνει ο πρώτος τρισεκατομμυριούχος στον κόσμο - Τι σημαίνει;

20:39

Γερμανία: Το CDU πρώτη δύναμη με απώλειες στις τοπικές εκλογές της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας

20:26

Τουρκία: Δεκάδες χιλιάδες πολίτες συμμετείχαν σε διαδήλωση του CHP στην Αγκυρα

20:12

Ρουμανία: Ο Ρώσος πρεσβευτής εκλήθη στο ΥΠΕΞ για τη διείσδυση ρωσικού drone

20:06

Τασούλας: Η εθνική ομάδα μπάσκετ μας γεμίζει χαρά και περηφάνια

20:03

Γάζα: Ομάδα σοβαρά άρρωστων παιδιών θα μεταβεί στο Ηνωμένο Βασίλειο για ιατρική φροντίδα τις προσεχείς εβδομάδες

19:48

Ανδρουλάκης για Εθνική μπάσκετ: Μας κάνατε περήφανους

19:42

Συγχαρητήρια του Κυριάκου Μητσοτάκη στην εθνική ομάδα μπάσκετ

19:30

Ο Σι Τζινπίνγκ θέλει να βάλει την Κίνα στο κέντρο του κόσμου - Ο ρόλος των ΗΠΑ

19:13

Ευρωμπάσκετ: «Χάλκινη» η εθνική με ηγέτη τον Γιάννη Αντετοκούνμπο

18:48

Κατάρ: Ζητά από τη διεθνή κοινότητα την επιβολή κυρώσεων στο Ισραήλ

18:34

Επικοινωνία Γεραπετρίτη τον νέο ηγούμενο της Μονής Σινά

18:25

Νετανιάχου: Η επίσκεψη Ρούμπιο καταδεικνύει την ισχύ των διμερών σχέσεων

18:00

Στάρμερ: Οι πολίτες έχουν δικαίωμα να διαδηλώνουν ειρηνικά

17:50

Εφραίμογλου: Η γυναικεία ηγεσία δεν είναι «ειδική κατηγορία» ηγεσίας

17:38

Συνάντηση Μητσοτάκη - Costa τη Δευτερά

17:22

NYT: Η UBS εξετάζει το ενδεχόμενο να αφήσει την Ελβετία για τις ΗΠΑ

17:00

Βιοτεχνολογία: Νέο μέτωπο στην παγκόσμια σκακιέρα - Ποια κράτη υπερέχουν

16:52

Tesla: Σχεδιάζει αύξηση παραγωγής στο γερμανικό της εργοστάσιο

16:45

Συνελήφθησαν 5 άτομα για τη χθεσινή συμπλοκή στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη

16:36

Μονή Σινά: Νέος ηγούμενος ο αρχιμανδρίτης Συμεών Παπαδόπουλος

16:32

Μυλωνάκης για δημοσίευμα «Documento»: Καμία Εισαγγελία δεν είναι στην «πόρτα» μου

16:19

Γεραπετρίτης: Αισιοδοξία για άμεση έναρξη των συζητήσεων Ελλάδας – Λιβύης για ΑΟΖ

gazzetta
gazzetta reader insider insider