Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

16:00

Συντάξεις: Πώς μπορεί να εξουδετερώσει τον δημογραφικό κίνδυνο η αύξηση των μισθών

15:52

Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης: Βραβεύθηκε η πλατφόρμα για τις δηλώσεις καθαρισμού οικοπέδων

15:49

Κομισιόν: Αυστηρότεροι κανόνες για θεωρήσεις εισόδου Ρώσων υπηκόων στην EE

15:41

Πρόσθετες νομοθετικές παρεμβάσεις για τη στήριξη των ακριτικών περιοχών

15:34

Επ. Ανταγωνισμού: Έως 1η Δεκεμβρίου η υποβολή υπομνημάτων επί της ενδιάμεσης έκθεσης για την ακτοπλοΐα

15:32

ΕΑΕΕ: Αυξάνεται η ασφαλιστική κάλυψη της χώρας επί των συμβολαίων με κάλυψη κτιρίου

15:31

Προς εξαγορά της ITV η Sky - Κοντά σε deal 2,15 δισ. δολαρίων η Comcast

15:23

ΥΠΑΑΤ: Μέτρα αστυνόμευσης για την αντιμετώπιση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων στην Κεφαλλονιά

15:23

Ιταλία: Γενική απεργία στις 12 Δεκεμβρίου - Πώς αντέδρασε η Μελόνι

15:23

Ο Ζελένσκι θα επισκεφθεί σύντομα την Ισπανία

15:11

Ολλανδία: Νικητής των εκλογών ο κεντρώος Γέτεν - Η ακροδεξιά ανεβαίνει

15:06

ABN Amro: Η «ύστατη λύση» που μπορεί να βγάλει τη Γαλλία από το αδιέξοδο του προϋπολογισμού

15:06

Eurobank: Ικανοποιητικά στοιχεία για απασχόληση, οικονομικό κλίμα και PMI μεταποίησης

15:03

Μαρκέλλου (Κτηματολόγιο): Η διασύνδεση όλων των μητρώων του Δημοσίου γίνεται πραγματικότητα

14:52

Premia: Απόκτηση νέου κτιρίου στον Βόλο για τη δημιουργία φοιτητικών κατοικιών

14:51

Όμιλος ΤΙΤΑΝ: H S&P Global αναβάθμισε την πιστοληπτική αξιολόγηση σε «ΒΒ+» με θετική προοπτική

14:42

Κουίζ: Δοκιμάστε τη μνήμη σας στις οικονομικές ειδήσεις της εβδομάδας

14:33

Σε ποιες περιοχές προβλέπονται ισχυρές βροχές και καταιγίδες το επόμενο τριήμερο

14:28

IKEA: Βουτιά 26% στα ετήσια λειτουργικά κέρδη λόγω δασμών Τραμπ - Στα 1,7 δισ. ευρώ

14:25

Μπρατισλάβα: Ανεξερεύνητη ομορφιά στην καρδιά της Ευρώπης

14:23

H Βρετανία αίρει τις κυρώσεις εναντίον του προέδρου της Συρίας Άχμαντ αλ Σαράα

14:20

Γαλλία: Η πρόεδρος του Λούβρου δηλώνει αποφασισμένη να φέρει εις πέρας τον εκσυγχρονισμό του μουσείου

14:04

Το Κρεμλίνο απορρίπτει τις εκτιμήσεις για ρήγμα μεταξύ Λαβρόφ και Πούτιν

13:51

Κοντογεώργης: Δέσμη μέτρων τις επόμενες μέρες για καταστολή παράνομης οπλοκατοχής

13:40

Διευκρινίσεις από Επ. Ανταγωνισμού για τον έλεγχο συγκεντρώσεων επιχειρήσεων

13:39

Πυρηνικές δοκιμές: Η Μόσχα ζητά από τις ΗΠΑ να αποσαφηνίσουν τις δηλώσεις Τραμπ

13:36

Συνάντηση Μητσοτάκη με τον Ευρωπαίο Επίτροπο Γεωργίας και Τροφίμων

13:34

Κρυπτονομίσματα: 32 ημέρες bear market «εξανέμισαν» σχεδόν όλα τα κέρδη του 2025

13:24

Γουίλιαμς (Fed): Ίσως χρειαστεί να αυξήσουμε τον ισολογισμό για να καλύψουμε τις ανάγκες ρευστότητας

13:15

Ψάλτης (Alpha Bank): Θα αυξήσουμε το payout από το 2026 - Εμβαθύνουμε τη σχέση μας με UniCredit

gazzetta
gazzetta reader insider insider