Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

21:10

H Tράπεζα Πειραιώς απορροφά την Piraeus Financial Ηοlding

20:55

Βραζιλία: Ο Μπολσονάρο στηρίζει τον μεγαλύτερο γιο του για υποψήφιο πρόεδρο στις εκλογές του 2026

20:37

Ο Τραμπ θα συζητήσει εμπόριο και μεταναστευτικό με Κάρνεϊ και Σέινμπαουμ

20:27

ΗΠΑ: Καταργείται η σύσταση για τον εμβολιασμό όλων των νεογέννητων κατά της ηπατίτιδας Β

20:25

Σουηδία: Βάζει τέλος στη οικονομική της βοήθεια σε τέσσερις αφρικανικές χώρες υπέρ της Ουκρανίας

20:18

Τραμπ: Η Ευρώπη αντιμετωπίζει «πολιτισμικό αφανισμό»

20:06

Ρούμπιο: Το πρόστιμο της ΕΕ στην πλατφόρμα Χ συνιστά «επίθεση στον αμερικανικό λαό»

20:03

Ιαπωνία: Η κεντρική τράπεζα απειλεί να αναστατώσει τις διεθνείς αγορές

20:01

Ο Γκουτέρες χαιρετίζει την υπογραφή των Συμφωνιών των ΗΠΑ μεταξύ ΛΔ Κονγκό και Ρουάντας

19:59

Ο Τραμπ παρέλαβε το πρώτο Βραβείο Ειρήνης της FIFA

19:52

Τα εντάλματα κατά του Πούτιν και άλλων Ρώσων θα ισχύουν και μετά την επίτευξη ειρηνευτικής συμφωνίας

19:46

Κακοκαιρία Byron: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων σχεδόν σε όλη την Αττική

19:44

Ουκρανία: Νέες συνομιλίες με Αμερικάνους στη Φλόριντα μετά τη συνάντηση ΗΠΑ-Ρωσίας

19:36

Ευρωαγορές: Μεικτή εικόνα και οριακά «κόκκινος» ο Stoxx 600

19:27

Διπλωματικές πηγές: Το ΥΠΕΞ είχε προβεί στις δέουσες ενέργειες για τη λάθος απεικόνιση χάρτη σε εγχειρίδιο της ΕΕ

19:23

ΕΟΠΥΥ: Πώς φτάσαμε στην εξάρθρωση κυκλώματος εικονικών συνταγογραφήσεων

19:16

Συνάντηση Πιερρακάκη με πρέσβεις ΕΕ: Η Ευρώπη χρειάζεται επιτάχυνση μεταρρυθμίσεων και δημοσιονομική ισορροπία

19:08

Νορβηγία: Αγοράζει δύο ακόμη υποβρύχια και πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς από την Γερμανία

19:08

Παπασταύρου: Τον Απρίλιο στην Ουάσιγκτον η επόμενη υπουργική συνεδρίαση του σχήματος 3+1

18:59

Κεραμέως για «Rebrain Greece»: Πέμπτη εκδήλωση, στις 7/12 στη Νέα Υόρκη - Έχουν εξαντληθεί οι θέσεις από Έλληνες του εξωτερικού

18:59

Μετρό Θεσσαλονίκης: Σε λειτουργία ξανά η βασική γραμμή από τη Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου

18:56

Reuters: ΕΕ και G7 εξετάζουν την κατάργηση πλαφόν στο ρωσικό πετρέλαιο και μπλόκο στις ναυτιλιακές υπηρεσίες

18:51

Ο «χάρτης» των πληρωμών από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ έως τις 12 Δεκεμβρίου

18:47

Κώτσηρας: Αξιοποιούμε τον κοινωφελή πλούτο της χώρας και λύνουμε προβλήματα της καθημερινότητας

18:35

«Mεγάλος σκεπτικισμός» στην κυβέρνηση Τραμπ για το mega deal Netflix-Warner Bros

18:23

Unibios: Έκτακτη ΑΜΚ με έκδοση 323.887 νέων μετοχών

18:19

Κύπρος: Ο Ν. Χριστοδουλίδης προχώρησε σε ανασχηματισμό της Κυβέρνησης

18:14

Ρωσία: Πρότεινε την παραγωγή μαχητικών αεροσκαφών Sukhoi Su-57 και πυρηνικού καυσίμου στην επικράτεια της Ινδίας

18:11

Μητσοτάκης: Αν βρούμε φυσικό αέριο, αυτό αλλάζει τα πάντα - Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας με Τουρκία το πρώτο τρίμηνο του 2026

18:06

Μετρό: Ποιοι σταθμοί θα κλείσουν αύριο Σάββατο με εντολή της ΕΛΑΣ

gazzetta
gazzetta reader insider insider