Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:57

ΑΑΔΕ: Παρουσίασε στη Ν. Υόρκη τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες για τους Έλληνες του εξωτερικού

23:45

Επίκειται ανατροπή της απαγόρευσης κινητήρων εσωτερικής καύσης από την ΕΕ

23:30

Βρετανία: Περισσότερα από 600 αντικείμενα «σημαντικής πολιτιστικής αξίας» κλάπηκαν από μουσείο στο Μπρίστολ

23:26

ΗΠΑ: Γερουσιαστές ζητούν την έρευνα βομβαρδισμού δημοσιογράφων στον νότιο Λίβανο το 2023

23:12

Wall Street: Νέα ρεκόρ για Dow-S&P 500, «βάρυνε» τον Nasdaq η Oracle

23:00

Μειώνεται και γερνάει o πληθυσμός της Γερμανίας

22:42

ChatGPT: Μήνυση συνδέει για πρώτη φορά την Τεχνητή Νοημοσύνη με φόνο

22:30

Χρυσός: Σε υψηλό άνω του ενός μηνός - Νέο ρεκόρ για το ασήμι

22:15

Ουκρανία: Οι ηγέτες της «Συμμαχίας των Προθύμων» συζήτησαν για τη χρήση των ρωσικών assets

22:07

Η ξεκάθαρη αλλαγή πίστας και η (πολύ) μεγάλη ευκαιρία

21:50

ΗΠΑ: Η ανάπτυξη στρατευμάτων σε 5 πόλεις έχει στοιχίσει πάνω από 340 εκατ. δολ.

21:41

Νέο Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης: Ψηφίσθηκε κατά πλειοψηφία το ν/σ - Μεταφορά ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ

21:31

Βενιζέλος: Το πρόβλημα της χώρας δεν είναι συνταγματικό - Είναι η βαθιά κρίση αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης στους Θεσμούς

21:28

Πετρέλαιο: Απώλειες 1,5% με Βενεζουέλα και Ουκρανία στο επίκεντρο

21:12

Ο ξένος Τύπος για την εκλογή Πιερρακάκη στο Eurogroup: Πού ήταν η Ελλάδα και πού έφτασε

21:07

Συγχαρητήρια στον Κυριάκο Πιερρακάκη από Κόστα - Λάιεν

21:00

Reuters: Οι ΗΠΑ ετοιμάζονται να κατασχέσουν περισσότερα τάνκερ στην Βενεζουέλα

20:54

Ανδρουλάκης: Προτεραιότητα του ΠΑΣΟΚ να τελειώσει το καθεστώς της ατιμωρησίας - Κάλεσμα για γενναία αναθεώρηση του άρθρου 86

20:41

Παπαθανάσης: Ιστορική απόφαση για την Ελλάδα η Προεδρία του Eurogroup από τον Κυριάκο Πιερρακάκη

20:34

Ζελένσκι: Το εδαφικό παραμένει «αγκάθι» στις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ

20:31

AKTOR: Ορόσημο στην ιστορία του oμίλου η υπερκάλυψη του ομολογιακού δανείου

20:24

Σε εποικοδομητικό κλίμα η συνάντηση Χατζηδάκη και Τσιάρα με τους αγρότες της Κρήτης

20:04

Το Κογκρέσο μπλοκάρει τον Τραμπ και θωρακίζει την Ευρώπη με πακέτο - μαμούθ 900 δισ. δολαρίων

20:04

Πιερρακάκης: Το πρώτο μήνυμα ως πρόεδρος του Εurogroup - Ανάγκη ενότητας και συνεργασίας για τα κοινά συμφέροντα της ΕΕ

20:00

Ευρωαγορές: Κέρδη στον απόηχο των αποφάσεων Fed και SNB

19:42

ΟΠΕΚΕΠΕ: Παράταση εργασιών έως τις 15 Φεβρουαρίου 2026 αποφάσισε η εξεταστική

19:39

Πολωνός Υπ. Δικαιοσύνης: Η κυβέρνηση της Ουγγαρίας είναι πιο κοντά στη Μόσχα παρά στις Βρυξέλλες

19:37

Τασούλας για εκλογή Πιερρακάκη: Αποτελεί αναγνώριση του κύρους της χώρας μας

19:33

Μαρινάκης για εκλογή Πιερρακάκη: Αντανακλά την αναγνώριση της προόδου της χώρας και τη δικαίωση των θυσιών των πολιτών

19:30

Hellenic Cables: Αναλαμβάνει το υποβρύχιο καλωδιακό σύστημα του έργου BC-Wind της Ocean Winds στην Πολωνία

gazzetta
gazzetta reader insider insider