Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:58

Θεμιστοκλέους: Η Ελλάδα θα αναλάβει πρωτοβουλία για θέσπιση ενιαίου ευρωπαϊκού πλαισίου στη δωρεά σπέρματος και ωαρίων

23:37

Συνελήφθη 59χρονος οδηγός που απείλησε με τσεκούρι άλλο οδηγό στην Αργυρούπολη

22:47

ΠΑΣΟΚ: Η κυβέρνηση ας σταματήσει το κρυφτό και ας απαντήσει τι φοβάται και συνεχίζει να ταυτίζεται με τον κ. Χιλετζάκη

22:16

Συνάντηση Κων. Τασούλα με την Πρόεδρο της Μολδαβίας, Μ. Σάντου, τη Δευτέρα

21:47

Συρία: Εκτίμηση για παραγωγή φυσικού αερίου 15 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων στα τέλη του 2026

21:18

Γρεβενά: Εξιχνιάστηκε έπειτα από πολύμηνη έρευνα κλοπή από μονή

20:58

Ενισχυμένα μέτρα ασφαλείας σε εορταστικές εκδηλώσεις για το Χάνουκα σε όλο τον κόσμο μετά τη φονική επίθεση στο Σίδνεϊ

20:47

Διεθνείς αντιδράσεις για την τρομοκρατική επίθεση στην Αυστραλία

20:39

Τραμπ: Καθαρά αντισημιτική ενέργεια η επίθεση στο Σίδνεϊ

20:30

Ολοκληρώθηκε η διήμερη σύνοδος των προέδρων ΔΕΕΠ και ΔΗΜΤΟ της ΝΔ

20:20

Αγροτικά μπλόκα: Κανονικά η διέλευση των οχημάτων από τους συνοριακούς σταθμούς στη Β.Ελλάδα, εκτός από Ευζώνους

20:02

Δένδιας: Η τρομοκρατική επίθεση στη γιορτή του Χανουκά στο Σίδνεϊ προκαλεί τον αποτροπιασμό μας

19:46

Νετανιάχου: Η κυβέρνηση της Αυστραλίας «έριξε λάδι στη φωτιά του αντισημιτισμού»

19:37

Χρυσοχοΐδης:Τεράστια η δραστηριότητα ελληνικού FBI - Στον ΟΠΕΚΕΠΕ ήλεγξε 6.000 ατομικά ΑΦΜ

19:32

Παπασταύρου: Ο φετινός Προϋπολογισμός είναι εφαλτήριο για ένα νέο κεφάλαιο οικονομικής προόδου

19:00

Το «μέταλλο του διαβόλου» σαρώνει τις αγορές - Αναλυτές βλέπουν το ασήμι στα 100 δολάρια

18:57

Μακέδος (ΤΜΕΔΕ): Υποδομές για τις επόμενες γενιές - Η στρατηγική που θωρακίζει τη βιωσιμότητα της χώρας

18:45

Ανδρουλάκης για τρομοκρατική επίθεση στην Αυστραλία: Απολύτως καταδικαστέες η μισαλλοδοξία και η τυφλή βία

18:32

Χατζηδάκης για αγρότες: Τα προβλήματα απαιτούν διάλογο, δεν αντιμετωπίζεται η κατάσταση με τελεσίγραφα

18:22

Μελόνι: Από την πρώτη ημέρα ήμασταν στο πλευρό της Ουκρανίας

18:06

Στα χέρια του πρωθυπουργού η λίστα με τα αιτήματα των αγροτών

17:59

Κωνσταντοπούλου: Οι αγρότες πήραν μια αξιοπρεπή απόφαση, να μην ενδώσουν στην κοροϊδία του πρωθυπουργού

17:52

Χρυσοχοΐδης για τη στάση της αστυνομίας στις αγροτικές κινητοποιήσεις: Η ΕΛΑΣ δεν διαθέτει πλαστικές σφαίρες

17:41

Μαρινάκης: Αν το 2027 δεν πετύχουμε τους στόχους μας, τότε είμαι βέβαιος, ότι όλα όσα συζητάμε δεν θα είναι δεδομένα

17:25

Πετραλιάς: Προϋπολογισμός με έντονα μεταρρυθμιστικά χαρακτηριστικά

17:00

Το 9,5% των Ελλήνων βιώνει «καταστροφικές» ιδιωτικές δαπάνες υγείας - Η χειρότερη θέση στην Ευρωζώνη

16:46

Wall Street: Εν αναμονή κρίσιμων στοιχείων που θα της δώσουν κατεύθυνση

16:25

ΙΣΑ: Πραγματοποιήθηκε το δεύτερο Μεταπτυχιακό Σεμινάριο «Η ορθολογική διαχείριση των αντιβιοτικών στο νοσοκομείο»

16:17

Κικίλιας: Επενδύσεις σε ναυτιλία και λιμενικές υποδομές η μεγάλη ευκαιρία της ελληνικής οικονομίας για ανάπτυξη

15:52

Μητσοτάκης: Ο αντισημιτισμός και το μίσος δεν έχουν θέση στις κοινωνίες μας

gazzetta
gazzetta reader insider insider