Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

11:50

Μαρινάκης: Θα αυστηροποιήσουμε το πλαίσιο της οπλοκατοχής - Εντατικοποίηση των ελέγχων

11:37

Επίδομα 250 ευρώ: Διαθέσιμη από αύριο η ηλεκτρονική πλατφόρμα προσωποποιημένης ενημέρωσης

11:25

Σημαντικό εκλογικό τεστ στην Ιταλία - Στις κάλπες 13 εκατ. ψηφοφόροι

11:11

Πυρετός διαβουλεύσεων στη Γενεύη για το σχέδιο ειρήνης στην Ουκρανία

10:57

Χατζηδάκης: Στην τελική ευθεία η βασική ενίσχυση στους αγρότες

10:43

Η Ουκρανία έπληξε ρωσικό σταθμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην Μόσχα

10:29

Οι ηγέτες Καναδά και Γερμανίας συζητούν για Ουκρανία και Γάζα στη G20

10:15

Μητσοτάκης: Νέα αύξηση στο εισόδημα από Ιανουάριο με μείωση της φορολογίας

10:02

Λωρίδα της Γάζας: Τουλάχιστον 312 νεκροί Παλαιστίνιοι αφότου τέθηκε σε ισχύ η ανακωχή

09:50

Η αγορά πράσινων ομολόγων ξεπερνά τα 3 τρισ. δολάρια αλλά χάνει δυναμική

09:45

Τέλη κυκλοφορίας: Μέχρι πότε πρέπει να τα πληρώσω

09:40

1.000 Έλληνες ξενοδόχοι στη μάχη με τις πλατφόρμες τύπου Booking

09:35

Ομαλά και με μεγάλη συμμετοχή διεξάγονται οι εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ

09:30

Συνταξιούχοι: Ποιοι θα λάβουν το επίδομα των 250 ευρώ από Δευτέρα - Ποιοι το χάνουν

09:25

Reuters: Οι ΗΠΑ ετοιμάζονται να ξεκινήσουν νέα φάση επιχειρήσεων στη Βενεζουέλα

09:20

Αέριο: Στο 40% το μερίδιο του ρωσικού καυσίμου το 2025 - Αυξημένη η κατανάλωση

09:15

Στον «πυρετό» της Black Friday και τα σούπερ μάρκετ

09:10

Χριστούγεννα: Εκτοξεύονται οι προ-κρατήσεις στους χειμερινούς προορισμούς - Πού φτάνουν οι τιμές

09:05

Αρνείται «εμπλοκή της Μόσχας» στο σχέδιο 28 σημείων για Ουκρανία το Στέιτ Ντιπάρτμεντ

09:00

Αμερικανικό κύμα επενδύσεων στον τουρισμό - Αλλάζει ο ξενοδοχειακός χάρτης της χώρας

23:48

Τι περιλαμβάνει η Χάρτα για την Πνευμονική Υπέρταση - Προσπάθεια να γίνουν ορατοί οι ασθενείς

23:20

Νιγηρία: Σε 315 οι μαθητές και εκπαιδευτικοί που απήχθησαν από καθολικό σχολείο

22:52

Στο 1/5 των ασθενών με καρδιακή ανεπάρκεια κρύβεται η άνοια

22:24

Οι ΗΠΑ εκδίδουν NOTAM για τις πτήσεις προς και από τη Βενεζουέλα

21:56

Σε επαγρύπνηση τα συστήματα υγείας για την πρόωρη άνοδο της γρίπης

21:28

Βιετνάμ: Βιβλικές καταστροφές λόγω καταρρακτωδών βροχοπτώσεων – Τουλάχιστον 55 νεκροί

21:14

Βραζιλία: Υπό προσωρινή κράτηση ως ύποπτος φυγής ο Μπολσονάρου

21:06

Ουκρανικό: Μέλη του αμερικανικού Κονγκρέσου αντιδρούν στο σχέδιο Τραμπ

21:00

Τουρισμός: Δυναμικό ξεκίνημα κάνει η χειμερινή σεζόν

20:47

Μπόρις Τζόνσον: «Ασυνάρτητη» η έρευνα για την COVID-19

gazzetta
gazzetta reader insider insider