Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

15:21

Πάπας Λέων: «Αναθέτουμε την ευρωπαϊκή ήπειρο στον Πρίγκιπα της ειρήνης»

14:59

Δένδιας: Τις Άγιες Ημέρες η σκέψη μας στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων

14:49

Πολωνικά μαχητικά αναχαίτισαν επάνω από την Βαλτική ρωσικό αναγνωριστικό αεροσκάφος

14:39

ΜMM: Πώς θα κινηθούν τα Χριστούγεννα, την Πρωτοχρονιά και τα Θεοφάνια

14:20

Πούτιν: Ανακήρυξε το 2026 «Έτος Ενότητας των Λαών της Ρωσίας»

13:55

Ακίνητα: Το πρόβλημα της προσιτής στέγης, οι παρεμβάσεις και οι προκλήσεις

13:43

Ουκρανικά drones πλήττουν εγκαταστάσεις πετρελαίου και αερίου στη Ρωσία

13:29

Θρίλερ με τη συντριβή του Falcon: Ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα, στη Γαλλία το «μαύρο κουτί»

13:11

Η Ουκρανία, ο Πούτιν και οι αυταπάτες της ΕΕ

12:53

Τουρκία: Υπό κράτηση 115 πρόσωπα με την υποψία ότι είναι μέλη του ISIS - Φέρεται να σχεδίαζαν επιθέσεις

12:42

Ημαθία: Άρση προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην Εγνατία Οδό

12:29

Nvidia: Εξαγόρασε την Groq έναντι 20 δισ. δολ - Το μεγαλύτερο deal στην ιστορία της

12:16

Tα 8 μεγαλύτερα τεχνολογικά «fail» του 2025

12:04

Reuters: H ακτοφυλακή των ΗΠΑ περιμένει ενισχύσεις για να κατασχέσει δεξαμενόπλοιο στη Βενεζουέλα

11:46

ClimateHub: Τα πιο ψυχρά και τα πιο θερμά Χριστούγεννα τα τελευταία 125 χρόνια

11:40

Έρευνες για αγνοούμενο ανήλικο αλλοδαπό στο Φαρμακονήσι – Διάσωση 39 αλλοδαπών νότια των Καλών Λιμένων

11:32

Ισραήλ: «Ηθικά λανθασμένη» η έκκληση 14 χωρών να σταματήσει η επέκταση οικισμών στην Δυτική Όχθη

11:23

Εκτεταμένοι έλεγχοι αλκοτέστ στο κέντρο της Αθήνας – Μόλις 8 θετικά αποτελέσματα σε 2.000 οδηγούς

11:01

Tραμπ: Εύχεται «ευτυχισμένα Χριστούγεννα» σε όλους, «συμπεριλαμβανομένων των αποβρασμάτων της ριζοσπαστικής αριστεράς»

10:49

Χριστούγεννα στα μπλόκα για τους αγρότες: Ανοικτές περισσότερες λωρίδες, ομαλή η κυκλοφορία

10:41

ΗΠΑ: Μέλη της αστυνομίας μετανάστευσης πυροβόλησαν και τραυμάτισαν δυο άτομα στο Μέριλαντ

10:37

Β. Κορέα: Ο Κιμ Γιονγκ Ουν επιθεώρησε πυρηνοκίνητο υποβρύχιο και παρακολούθησε δοκιμαστική εκτόξευση πυραύλου

10:31

Ρωσικά βομβαρδιστικά έκαναν «προγραμματισμένη» πτήση βόρεια της Σκανδιναβίας

10:19

Προεδρικές εκλογές στην Ονδούρα: Νικητής ο Νάσρι Ασφούρα που υποστήριξε ο Τραμπ

09:58

Λος Άντζελες: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω έντονων βροχοπτώσεων

09:41

Παναθηναϊκός: Στις 39.074 θέσεις η τελική χωρητικότητα του νέου γηπέδου στον Βοτανικό

09:31

Η Ρωσία κατέρριψε 25 drones της Ουκρανίας κατευθυνόμενα στη Μόσχα

09:27

Το έτος 2025 σε δέκα γεγονότα

09:16

Θεσσαλονίκη: Ισχυρή έκρηξη σε υποκατάστημα τράπεζας στον Εύοσμο

09:08

Χριστούγεννα χωρίς απρόοπτα: Πώς να προστατευτείτε από online απάτες στην εποχή του AI

gazzetta
gazzetta reader insider insider