Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:27

Ιταλία: Ο Τραμπ κατέστησε σαφές ότι η Ευρώπη του χρειάζεται λίγο ή και καθόλου

23:15

Χανιά: Νεκρός 45χρονος αθλητής ΑμεΑ σε τροχαίο

22:47

Εξαρθρώθηκε συμμορία που λήστευε πρακτορεία τυχερών παιχνιδιών στην Αττική

22:16

Ινδονησία: Οι νεκροί από τις πλημμύρες ξεπέρασαν τους 900

21:47

Κατάρ: Κρίνει ότι η εκεχειρία στη Γάζα δεν είναι πλήρης χωρίς πλήρη απόσυρση των ισραηλινών δυνάμεων

21:18

Συνελήφθη 62χρονος που οδηγούσε ανάποδα φορτηγό με επικαθήμενο στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών–Θεσσαλονίκης

20:57

Σαρκοζί: Εκδίδει βιβλίο για την 20μερη φυλάκισή του

20:52

Λιθουανία: Έκλεισε το αεροδρόμιο του Βίλνιους λόγω ύποπτων αερόστατων στον εναέριο χώρο του

20:37

Επέτειος δολοφονίας Γρηγορόπουλου: Ένταση και επεισόδια στην πορεία – Πλήθος κόσμου στο κέντρο της Αθήνας

20:22

Ανασκόπηση Μητσοτάκη στο Tik Τok για τα πεπραγμένα του 2025

20:18

Τραγωδία με 18 νεκρούς μετανάστες νότια της Ιεράπετρας

20:13

Netflix: Η συμφωνία απόκτησης της Warner Bros δεν είναι στρωμένη με... ροδοπέταλα

19:53

Η Ελλάδα επιστρέφει στις ναυπηγήσεις και πρωταγωνιστεί στη θαλάσσια επιβατική μεταφορά στην ΕΕ

19:44

Στα αγροτικά μπλόκα κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ

19:41

LAMDA Development: Ανακοίνωση για δυστύχημα σε εργοτάξιο του Ελληνικού με αποτέλεσμα τον θάνατο ενός εργάτη

19:25

Ζελένσκι: Δηλώνει ότι είχε ουσιαστική τηλεφωνική συνομιλία με τους απεσταλμένους των ΗΠΑ

19:00

Ο πληθωρισμός ήρθε για να μείνει – Σε δεύτερη μοίρα η «μάχη κατά της ακρίβειας»

18:46

Μασκ: Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να καταργηθεί

18:13

Airbus: Το ρίσκο του να επαφίεται σχεδόν αποκλειστικά για κέρδη στα Α320

17:47

ΠΑΣΟΚ: Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας εξαντλεί τις προοπτικές της χώρας

17:31

Η Ελλάδα κορυφαίος προορισμός για μόνιμη κατοικία συνταξιούχων

17:14

Φάμελλος: Ο αγώνας των αγροτών είναι δίκαιος και μας αφορά όλους

17:00

Τιμολόγια ρεύματος: Αύξηση 3% τον Νοέμβριο – Κάτω από τον μέσο όρο της Ε.Ε.

16:47

ΜΕΤΕΟ: Ξεπέρασε τα 260 χιλιοστά το ύψος βροχής στη Βλυχάδα Αττικής

16:39

Χαρδαλιάς: Η Αττική άντεξε, παρά τις αστοχίες και αυθαιρεσίες δεκαετιών

16:31

Τεχνητή νοημοσύνη: Η παραγωγικότητα και το μέρισμα ανάπτυξης στην Ευρώπη

16:17

Μαρινάκης: Ανοιχτοί στον διάλογο με τους αγρότες - Είναι μονόδρομος η εφαρμογή του νόμου

16:10

Κατάρ: Προγραμματισμένη αύξηση παραγωγής LNG θα μειώσει την επίδραση μελλοντικών μειώσεων στις τιμές πετρελαίου

16:06

Κάλας: Οι ΗΠΑ παραμένουν ο μεγαλύτερος σύμμαχος της Ευρώπης

15:55

Θεσσαλονίκη: Μέχρι τα μεσάνυχτα της Δευτέρας η λειτουργία της γραμμής Μ1 που αντικατέστησε το μετρό

gazzetta
gazzetta reader insider insider