Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

09:28

Ουκρανία: Μαζική εσπευσμένη απομάκρυνση των κατοίκων στα περίχωρα της Κούπιανσκ

09:22

Γάζα: Η Χαμάς θα παραδώσει στο Ισραήλ τα λείψανα άλλων 4 ομήρων σήμερα

09:18

ASML: Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις οι παραγγελίες γ’ τριμήνου

08:54

Ισραήλ: Οι οικογένειες ταυτοποίησαν τις σορούς τριών ομήρων

08:45

Επιχείρηση διάσωσης 67 μεταναστών νότια της Γαύδου

08:31

Ο Τραμπ υπερασπίστηκε τη νέα πολιτική του Πενταγώνου εναντίον των ΜΜΕ

08:23

Μειωμένες τιμές έως 8% σε πάνω από 2.000 προϊόντα σούπερ μάρκετ - Η λίστα

08:08

Πού ψάχνει εξαγορές η Ιdeal Holdings - Τι περιλαμβάνουν τα business plan για Μπάρμπα Στάθη και Attica Stores

08:02

Διχασμένος ο κυβερνητικός συνασπισμός στη Γερμανία για τη στρατιωτική θητεία

07:55

Η διακριτική γοητεία του φθινοπώρου στο νέο ρολόι J12 Bleu της Chanel

07:50

Γάζα: Το Ισραήλ θα ανοίξει τη διέλευση στη Ράφα - Η Χαμάς θα παραδώσει τα λείψανα άλλων 4 ομήρων

07:46

«Έκρηξη» της μερικής απασχόλησης το καλοκαίρι - Μία στις δύο προσλήψεις ήταν μειωμένου ωραρίου και μισθού

07:35

«Χρυσοτόκος όρνιθα» για Fairfax η Eurolife

07:28

ΑΕΕΑΠ: «Κόλλησαν» στα 6 δισ. οι συνολικές επενδύσεις ακινήτων των «8», ποιες ξεχωρίζουν - Οι κινήσεις

07:22

Dorson (Global X): Σε «ιδανική ζώνη» οι ελληνικές μετοχές μετά την αναβάθμιση από FTSE

07:18

Κληρονομιές χωρίς κληρονόμους: Ανοίγει ο δρόμος για αξιοποίηση χιλιάδων ακινήτων από το Δημόσιο

07:14

Η νέα Μάχη του Αγνώστου Στρατιώτη - Φόροι παντού - Η ματιά του Μοσχονά για το εγχείρημα Τσίπρα

07:11

Πετρέλαιο θέρμανσης: Στο 1,11 η τιμή στην Αττική, η τιμή πανελλαδικά και οι εκπτώσεις

07:03

Η μάχη για την πράσινη μετάβαση - Η κίνηση της ΔΕΗ - Γιατί φεύγουν οι Αμερικάνοι;

23:54

Ρωσία: 2 εκατ. έφεδροι θα είναι έτοιμοι να πολεμήσουν στην Ουκρανία εάν χρειαστεί

23:42

Δήμας: Μεταρρύθμιση για θεσμική αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών Αεροναυτιλίας

23:30

«Απογοητευμένος» με τον Πούτιν δηλώνει ξανά ο Τραμπ

23:18

Τρενάκι του τρόμου στη Wall Street στην σκιά της ανανεωμένης κόντρας Τραμπ - Κίνας

23:06

Νέες απειλές Τραμπ στην Κίνα με φόντο το μαγειρικό λάδι και τη σόγια

22:54

Ισραήλ: Στη Γάζα ο Ερυθρός Σταυρός για να παραλάβει λείψανα ομήρων

22:42

Ο Τραμπ απειλεί με δασμούς την Ισπανία: Μήνυμα στην Αργεντινή - Επιφυλακτικότητα για Κίνα

22:30

Κοντά σε χαμηλό 5 μηνών το πετρέλαιο με απώλειες άνω του 2%

22:18

Η Ιταλία μειώνει τους φόρους κατά 2% για την μεσαία τάξη

22:07

Κλήρωση Τζόκερ: Οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν 5,3 εκατ. ευρώ

21:55

Μήνυμα Τραμπ στη Χαμάς: «Αν δεν αφοπλιστεί, θα το κάνουμε εμείς και ίσως βίαια»

gazzetta
gazzetta reader insider insider