Διεθνή
31-03-2019 | 17:26

5+1 αλυσίδες γρήγορου φαγητού που προτιμούν οι νέοι

Μοιράσου το
5+1 αλυσίδες γρήγορου φαγητού που προτιμούν οι νέοι

Η πρόσφατη έρευνα αποκαλύπτει ποια αλυσίδα γρήγορου φαγητού είναι η αγαπημένη των νέων.

Η τιμή είναι η προτεραιότητα των νεότερων γενιών στο φαγητό και για αυτό δείχνουν να προτιμούν τις αλυσίδες γρήγορου φαγητού, καθώς δεν θέλει να πληρώνει πολλά για ένα γεύμα.

Όμως ποια αλυσίδα γρήγορου φαγητού (fast food) είναι η αγαπημένη των νέων;

Σε αυτό το ερώτημα θέλησε να απαντήσει το Business Insider, το οποίο πραγματοποίησε έρευνα σε δείγμα 1.884 Αμερικανών, ηλικίας μεταξύ 13 και 21 ετών, για να πάρει μια καλύτερη ιδέα των δαπανών τους.

Στην έρευνα, οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να απαντήσουν στο εξής ερώτημα: «Από ποια από τις ακόλουθες αλυσίδες fast-food έχετε αγοράσει τρόφιμα ή ποτά από τους τελευταίους έξι μήνες;». Στη συνέχεια τους δόθηκε η δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε πολλά εστιατόρια.

Δείτε εδώ ποια είναι τα εστιατόρια γρήγορου φαγητού που προτιμούν οι νέοι, σύμφωνα με το businessinsider.com:

 

Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν ότι οι νεότερες ηλικίες συχνάζουν τακτικά στα McDonald's. Τόσο συχνά μάλιστα που η συγκεκριμένη αλυσίδα βρίσκεται στη πρώτη θέση των προτιμήσεων!

Το ποσοστό των ερωτηθέντων που αγόρασαν τρόφιμα ή ποτά από αυτήν την αλυσίδα τους τελευταίους έξι μήνες είναι: 62,79%

Τα Taco Bell είναι μια αλυσίδα γρήγορου φαγητού που στην Ελλάδα έχουμε δει μόνο μέσα από ταινίες, όμως στην Αμερική οι νέοι την κατατάσσουν στην δεύτερη θέση των προτιμήσεων τους.

Το ποσοστό των ερωτηθέντων που αγόρασαν τρόφιμα ή ποτά από αυτήν την αλυσίδα τους τελευταίους έξι μήνες είναι: 43,52%

Η Generation Z, όπως είναι γνωστή η γενιά των νέων που έχουν γεννηθεί μεταξύ 1998 και 2015, φαίνεται να δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση στα μπέργκερ του Wendy's.

Το ποσοστό των ερωτηθέντων που αγόρασαν τρόφιμα ή ποτά από αυτήν την αλυσίδα τους τελευταίους έξι μήνες είναι: 42,09%

Το Burger King κατατάσσεται ως ένα από τα κορυφαία εστιατόρια γρήγορης εστίασης με τους εφήβους να αποτελούν μεγάλο ποσοστό της πελατείας του.

Το ποσοστό των ερωτηθέντων που αγόρασαν τρόφιμα ή ποτά από αυτήν την αλυσίδα τους τελευταίους έξι μήνες είναι: 41,99%

Το Starbucks φαίνεται να είναι κορυφαίο σημείο συνάντησης για τους νέους ανθρώπους για να πιουν τον αγαπημένο τους παγωμένο καφέ.

Το ποσοστό των ερωτηθέντων που αγόρασαν τρόφιμα ή ποτά από αυτήν την αλυσίδα τους τελευταίους έξι μήνες είναι: 40,18%

Σχεδόν το 40% των νέων που ρώτησε το Business Insider δήλωσαν ότι πρόσφατα αγαπούν να πηγαίνουν στο Chick-fil-A.

Το ποσοστό των ερωτηθέντων που αγόρασαν τρόφιμα ή ποτά από αυτήν την αλυσίδα τους τελευταίους έξι μήνες είναι: 39,49%

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.