Αναβαθμίζει σε buy την Inditex η UBS – Τι δείχνουν τα στοιχεία για την ελληνική αγορά

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αναβαθμίζει σε buy την Inditex η UBS – Τι δείχνουν τα στοιχεία για την ελληνική αγορά
Αυξημένη τιμή-στόχο 52,00 ευρώ, από 48 ευρώ προηγουμένως, δίνει η UBS για τη μετοχή της Inditex.

Νέα σύσταση buy (από neutral προηγουμένως) και αυξημένη τιμή-στόχο 52,00 ευρώ (από 48 ευρώ προηγουμένως) δίνει η UBS για τη μετοχή της Inditex.

Ο οίκος κάνει λόγο για ένα δυνατό ξεκίνημα της χειμερινής σεζόν, με αύξηση πωλήσεων 9% και σταθερή βελτίωση του τζίρου μέσα στη χρονιά, σημειώνοντας ότι η υποχώρηση της μετοχής στα τρία τελευταία τρίμηνα και ένα πιο ρεαλιστικό πλαίσιο προσδοκιών δημιουργούν ελκυστικό σημείο εισόδου.

H UBS σχολιάζει ότι η Inditex αυξάνει τα μερίδια αγοράς της και ότι τα τελευταία 12 χρόνια έχει υπεραποδώσει του κλάδου κατά 5% περίπου σε αύξηση συγκρίσιμων πωλήσεων, ενώ αναμένει περαιτέρω αύξηση κατά 4%-6%.

Το μικρό περιθώριο κέρδους εμφανίζεται επίσης ανθεκτικό τα τελευταία 4 χρόνια, με τη UBS να αναμένει μικρό περιθώριο EBIT στο 19,5% βραχυπρόθεσμα. Ο οίκος αναμένει επίσης ετήσιο ρυθμό αύξησης 9% στα κέρδη ανά μετοχή της Inditex την επόμενη τετραετία και συνολική απόδοση άνω του 13% για τους μετόχους

Στις ΗΠΑ, που αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του ομίλου, η τρέχουσα παρουσία με περίπου100 καταστήματα (έναντι περίπου 500 της H&M) προσφέρει μεγάλο περιθώριο επέκτασης και, σύμφωνα με τη UBS, η Inditex μπορεί να επιταχύνει τα ανοίγματα καταστημάτων.

Η ελληνική αγορά

Σε ό,τι αφορά τις online πωλήσεις του ομίλου, η UBS τονίζει ότι μεσοπρόθεσμα θα είναι από τους πιο σημαντικούς καταλύτες ανάπτυξης. Τα στοιχεία που επικαλείται η UBS δείχνουν ΗΠΑ, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο ως τις μεγαλύτερες αγορές, με ποσοστά της τάξης του 13%, 9% και 7% αντίστοιχα.

Με βάση την κίνηση στην ιστοσελίδα του ομίλου, η ελληνική αγορά βρίσκεται στην 17η θέση, με ποσοστό ελαφρά άνω του 2%.

Αναφορικά με τα νέα φυσικά καταστήματα, την τελευταία διετία ο όμιλος έχει ανοίξει τα περισσότερα σε Μεξικό (18) και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (9), ενώ στο ίδιο διάστημα έχει κλείσει 138 καταστήματα στην Ισπανία και 108 στην Κίνα. Ακολουθούν η Πορτογαλία με κλείσιμο 23 καταστημάτων, η Ιαπωνία με 11, η Ιταλία και η Σαουδική Αραβία 10, η Ελλάδα με 9, όσα και η Πολωνία, και το Κατάρ και η Ουκρανία με 6 και 5 αντίστοιχα.

Όπως τονίζει ο οίκος, το κλείσιμο καταστημάτων δε συνεπάγεται σε όλες τις περιπτώσεις συρρίκνωση, καθώς ο όμιλος υλοποιεί σχέδιο μετακίνησης από μικρότερα καταστήματα σε καταστήματα μεγαλύτερου εμβαδού.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Συμμαχία OneDealer - Service Now: Το νέο ψηφιακό στοίχημα του Ν. Βαρδινογιάννη

Θέση εργασίας από τη ΔΥΠΑ στην Αυστρία με μισθό από 40.500 ευρώ

Πόσα χρήματα παίρνει ο Καραλής για το ασημένιο μετάλλιο στο Τόκιο

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider