Σκηνές από κινηματογράφο θυμίζει το νέο κατάστημα της Prada, το οποίο δεν πουλά ούτε ρούχα, ούτε παπούτσια αλλά σερβίρει πρωινό, μεσημεριανό και βραδυνό ως μια σύγχρονη εκδοχή του «Breakfast at Tiffany’s». Πρωταγωνιστές είναι οι μόνιμοι κάτοικοι και τουρίστες του Μιλάνου και για την ακρίβεια όσοι «αντέχουν» να περάσουν από το διάσημο δρόμο via Montenapoleone όπου η Prada άνοιξε πρόσφατα τον φούρνο Marchessi.

Σε έναν χώρο120 τμ,  αρχιτεκτονικό δημιούργημα του Roberto Bacciocchi,  οι πελάτες μπορούν να δοκιμάσουν χειροποίητα γλυκά, πραλίνες, κέικ, κρουασάν και gourmet πιάτα τα οποία σερβίρονται όλες τις ημέρες της εβδομάδας. Η ιταλίδα σχεδιάστρια Μiuccia Prada εξαγόρασε τον διάσημο φούρνο  ο οποίος χρονολογείται από το 1824 έναντι 8 εκατ. ευρώ σε μια προσπάθεια να ενσωματωθεί στη γενέτειρά της με έναν πιο «γλυκό» τρόπο χωρίς να φοβάται να παρεκκλίνει από τον κλάδο της μόδας, με έναν οίκο ο οποίος μετρά πάνω από 100 χρόνια ιστορίας.

Ξύλο κερασιάς, καφέ μάρμαρο, μεταξωτές ταπετσαρίες και ασημένια σερβίτσια συνθέτουν τη νέα εμπειρία Prada η οποία παντρεύει τη μόδα με το lifestyle και τη γαστρονομία. Να θυμίσουμε, ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Prada κάνει στροφή σε νέο κλάδο καθώς πριν από κάποια χρόνια ίδρυσε και το χώρο τέχνης Fondazione Prada, ένα ίδρυμα που θεωρείται από τους κορυφαίους χώρους για να δείξει κανείς την εικαστική του δουλειά.