Γκάγκα: Δεν θα χρειαστούμε ξανά τα πιστοποιητικά εμβολιασμού

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Γκάγκα: Δεν θα χρειαστούμε ξανά τα πιστοποιητικά εμβολιασμού
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας κράτησε πάντως και μία επιφύλαξη καθώς ο κορονοϊός «μας έβγαλε πολλές φορές ψεύτες».

Στην εκτίμηση ότι δεν θα χρειαστεί ξανά η χρήση των πιστοποιητικών εμβολιασμού έναντι του κορονοϊού, προχώρησε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, Μίνα Γκάγκα μιλώντας στον ΣΚΑΪ, κρατώντας πάντως και μία επιφύλαξη, καθώς ο χειμώνας είναι μπροστά και ο κορονοϊός «μας έβγαλε πολλές φορές ψεύτες», όπως είπε.

«Θεωρούμε όλοι, λίγο πολύ, ότι από εδώ και πέρα τα πράγματα θα είναι ήπια», τόνισε η κ. Γκάγκα, εκτιμώντας ότι «από εδώ και πέρα ο κορονοϊός μετατρέπεται σε ένα είδος γρίπης, αυτό φαίνεται διεθνώς»

Όσον αφορά το άνοιγμα των σχολείων, επεσήμανε ότι η επιτροπή των ειδικών θα λάβει τις αποφάσεις για τον τρόπο λειτουργίας, ωστόσο φαίνεται ότι θα ξεκινήσουν «λίγο πιο χαλαρά» και «μάλλον» χωρίς μάσκες.

Η κ. Γκάγκα τόνισε ότι ήδη έχει ανοσοποιηθεί το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού και τα κρούσματα δεν φαίνεται να αυξάνονται πολύ. Ειδικά για την Κρήτη ανέφερε ότι στα λύματα προκύπτει μικρότερο φορτίο σε σχέση με έναν μήνα πριν, «άρα ούτε ο τουρισμός μας επιβάρυνε».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ποιος είναι ο «νούμερο 1» franchisee της ΑΒ Βασιλόπουλος με ένα δίκτυο 40 καταστημάτων

Η ΑΑΔΕ βάζει τέλος στο «εμπόριο» αποδείξεων στα βενζινάδικα - Πώς θα γίνει το μπλόκο

Οι μεγαλύτερες μεταγραφές του 21ου αιώνα στο NBA

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider