Στην επιμήκυνση της σεζόν έως τον Νοέμβριο προχωρά η TUI

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Στην επιμήκυνση της σεζόν έως τον Νοέμβριο προχωρά η TUI
Η χώρα έχει τις προϋποθέσεις να πάει καλά την επόμενη χρονιά, τόνισα τα στελέχη της εταιρείας.

Στόχο να επιμηκύνει την σεζόν για φέτος βάζει ο «μεγαλύτερος πελάτης» του ελληνικού τουρισμού, TUI, εκμεταλλευόμενη τον καλό καιρό, την καθετοποιημένη λειτουργία σε αερομεταφορές και ξενοδοχεία αλλά και την διαρκή ζήτηση που καταγράφεται για την χώρα μας.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο κ. Σεμπάστιαν Έμπελ (Sebastian Ebel), μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της TUI, υπεύθυνος για τους τομείς των Ξενοδοχείων, της Κρουαζιέρας και των Δραστηριοτήτων του γκρούπ, μιλώντας χθες σε διαδικτυακή ενημέρωση για το πλάνο του ομίλου στη χώρα μας ο στόχος του 1 εκατ. ταξιδιωτών που είχε υποσχεθεί να φέρει η TUI στην Ελλάδα μπορεί να επιτευθχεί μέχρι και το τέλος Νοεμβρίου, αφού οι 200.000 εξ αυτών, το 20% δηλαδή περίπου, υπολογίζεται να ταξιδέψουν στη χώρα μας την περίοδο του Φθινοπώρου έως και το Νοέμβριο». Ως παράδειγμα έφερε μάλιστα το Robinson Club στo Κουτσουνάρι, το οποίο εξακολουθεί να εμφανίζει υψηλές πληρότητες και το Φθινόπωρο.

Μάλιστα η TUI επεκτείνει για πρώτη φορά τη σεζόν έως το Νοέμβριο χάρη και στον πολύ καλό καιρό που υπάρχει μέχρι και φέτος στη χώρα. «Το να επεκταθεί η τουριστική σεζόν σε εννέα μήνες, από έξι που ήταν μέχρι χθες είναι πολύ σημαντικό και εκτιμούμε ότι τώρα είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για αυτή την κίνηση». Επιπλέον ο κ. Εμπελ χαρακτήρισε την συγκεκριμένη συγκυρία πλεονέκτημα για την χώρα μας δεδομένου ότι στην Ελλάδα βρίσκει κανείς πολλές μικρότερες ξενοδοχειακές μονάδες από άλλες αγορές που κατακλύζονται αποκλειστικά από μεγάλες μονάδες πολλών αστέρων.

Όπως διευκρίνισε μάλιστα από πλευράς του ο κ. Τόμας Έλερμπεκ (Τhomas Ellerbeck), μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της TUI, «φέτος η Ελλάδα αποτελεί νούμερο 1 προορισμό για τον όμιλο» κι σε αυτό έχει συμβάλλει αφενός η προωθητική πολιτική της TUI κι αφετέρου η στάση της ελληνικής κυβέρνησης και των Ελλήνων ξενοδόχων στο κομμάτι της αντιμετώπισης της πανδημίας. «Η Ελλάδα θα μπορούσε να είναι πρότυπο και για άλλους προορισμούς στην Ευρώπη» ανέφερε.

Η επέκταση της τουριστικής σεζόν το Φθινόπωρο δεν αφορά μόνο το κομμάτι των αεροπορικών αφίξεων αλλά τον τομέα της κρουαζιέρας. Να σημειωθεί ότι στις κρουαζιέρες πραγματοποιείται τεστ σε όλους τους ταξιδιώτες πριν την έναρξη του ταξιδιού.

Όσον για τα μελλοντικά σχέδια και τις προβλέψεις για την επόμενη χρονιά, τα στελέχη της εταιρείας δεν έδωσαν σαφή εικόνα αφού τα υγειονομικά δεδομένα θα μπορούσαν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή, ωστόσο εξέφρασαν την πεποίθηση ότι υπάρχουν οι προοπτικές για ισχυρή ζήτηση το 2021. «Ακόμα και με την απρόβλεπτη παράμετρο της πανδημίας, η χώρα έχει τις προϋποθέσεις να πάει καλά και την επόμενη χρονιά» ανέφεραν χαρακτηριστικά.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο όμιλος της TUI ο οποίος έχει παρουσία στη χώρα μας πάνω από 40 χρόνια συνεργάζεται με περισσότερα από 1.500 ελληνικά ξενοδοχεία ενώ τα τελευταία χρόνια επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό των δικών του ξενοδοχειακών brands και concepts στην Ελλάδα, διαθέτοντας πλέον 49 τέτοιες ξενοδοχειακές μονάδες. Μόνο το περσινό καλοκαίρι προσέθεσε στο δυναμικό του έξι νέα ξενοδοχεία που φέρουν κάποιο από τα εμπορικά σήματα της TUI.

Διαβάστε επίσης:

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider