Focus Bari | YouGov: Ένας στους δύο Έλληνες χρησιμοποιεί λογισμικό που μπλοκάρει διαφημίσεις σε υπολογιστές και κινητά

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Focus Bari | YouGov: Ένας στους δύο Έλληνες χρησιμοποιεί λογισμικό που μπλοκάρει διαφημίσεις σε υπολογιστές και κινητά
Ένας στους δύο Έλληνες χρησιμοποιεί λογισμικό που μπλοκάρει διαφημίσεις σε υπολογιστές και κινητά σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari | YouGov

Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν εγκαταστήσει ή/και χρησιμοποιούν λογισμικό Ad Blocker που μπλοκάρει διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές συσκευές τους. Αυτό προκύπτει από την πανελλήνια έρευνα Profiles της Focus Bari|YouGov φέτος τον Μάρτιο σε δείγμα 6.676 ατόμων 18-64 ετών.

Η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών). Είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο διαδίκτυο (web browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ' ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).

Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους, είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά (49%), να βελτιώσουν την εμπειρία «περιήγησής» τους στο Ίντερνετ και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠε

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Οι παγίδες της διαφήμισης ESG μπορεί να οδηγήσουν στα Δικαστήρια

gazzetta
gazzetta reader insider insider