To «Plastic Free Greece» βρίσκεται για άλλη μια χρονιά πλάι στο περιβάλλον

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
To «Plastic Free Greece» βρίσκεται για άλλη μια χρονιά πλάι στο περιβάλλον
Η Lidl Ελλάς, το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης ενώνουν για άλλη μια χρονιά τις δυνάμεις τους με σκοπό τη μείωση της αλόγιστης χρήσης του πλαστικού.

Η Lidl Ελλάς, το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης ενώνουν για άλλη μια χρονιά τις δυνάμεις τους με σκοπό τη μείωση της αλόγιστης χρήσης του πλαστικού.

Το μέλλον μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το μέλλον του πλανήτη. Προκειμένου να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε τις θάλασσες, το πράσινο και τα βουνά οφείλουμε να τον φροντίζουμε. Η Γη αποτελεί το σπίτι μας και φροντίζοντάς την φροντίζουμε τους ίδιους μας τους εαυτούς.

Για αυτό, κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα -είτε σε ατομικό είτε σε επιχειρηματικό επίπεδο- οφείλει να γίνεται με γνώμονα το περιβάλλον. Όπως οι δράσεις της Lidl Ελλάς, η οποία έχει στον πυρήνα της φιλοσοφίας της την βιώσιμη επιχειρηματικότητα.

Εδώ και χρόνια έχει προβεί σε μια σειρά από ενέργειες και εφαρμόζει σχέδια με ορίζοντα το μέλλον σχετικά με τον περιορισμό της αλόγιστης χρήσης του πλαστικού και τη χρήση των πλαστικών ειδών μιας χρήσης επενδύοντας στη δυναμική της κυκλικής οικονομίας και στην προστασία των ακτών και των θαλασσών μας.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Lidl Ελλάς ξεκίνησε μια ξεχωριστή ενέργεια σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού. Ο λόγος για το «Plastic Free Santorini», το οποίο πήρε για πρώτη φορά σάρκα και οστά τον Ιούνιο του 2020. Τον Σεπτέμβριο του 2020 ενσωματώθηκε κάτω από την εθνική καμπάνια «Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης», μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης.

(Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος K. Λασκαρίδης / Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς)
(Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος K. Λασκαρίδης / Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς)

Το καλοκαίρι του 2021 εκπρόσωποι της Lidl Ελλάς, μαζί με συνεργάτες και εθελοντές του Ιδρύματος, ένωσαν τις δυνάμεις τους στον αγώνα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των ελληνικών ακτών και επισκέφθηκαν τα Χανιά, το πρώτο πόδι της Χαλκιδικής, τη Σαντορίνη, τη Ρόδο, την Κω και την Κέρκυρα. Συνολικά συλλέχθηκαν 248 κιλά απορριμμάτων στους παράκτιους καθαρισμούς και 997,5 κιλά στους υποθαλάσσιους καθαρισμούς.

Φέτος, το ταξίδι ήδη ξεκίνησε, με στόχο 6 επιπλέον προορισμοί της χώρας μας να γίνουν Plastic Free. H ομάδα του προγράμματος, αποτελούμενη από στελέχη και εθελοντές των δύο συνεργαζόμενων φορέων, επισκέφθηκε ήδη το Ηράκλειο και το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής, ενώ θα συνεχίσει με τη Σαντορίνη, τη Σύρο, τη λίμνη Κερκίνη και τη Λήμνο, προσφέροντας ανάσες ζωής στο οικοσύστημα των περιοχών αυτών, αλλά και εφαρμόσιμες λύσεις που ανοίγουν δρόμους βιώσιμης ανάπτυξης.

Σε κάθε προορισμό θα πραγματοποιηθούν δύο παράκτιοι και δύο υποβρύχιοι καθαρισμοί, συναντήσεις με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς και εκπαιδευτικές δράσεις.

H θαλάσσια ρύπανση είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, που δεν γνωρίζει σύνορα και επηρεάζει όλες τις περιοχές και τα νησιά μας. Η «Plastic Free Greece» καμπάνια αποτελεί παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης για τη χώρα μας και αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση για τη θαλάσσια ρύπανση από πλαστικά απορρίμματα, μέσα από δράσεις παράκτιων και υποθαλάσσιων καθαρισμών. Με τη συλλογή των απορριμάτων οι ακτές και οι βυθοί της χώρας μας καταφέρνουν να ανασάνουν ξανά, δίνοντας τη δυνατότητα στα τοπικά οικοσυστήματα να αναπτυχθούν και πάλι με φυσιολογικό τρόπο. Παράλληλα, καμπάνιες όπως η «Plastic Free Greece» αποτελούν κίνητρο για εθελοντές και ντόπιες επιχειρήσεις τόσο για να συμμετέχουν στην ενέργεια όσο και για να αποτελέσουν το καλό παράδειγμα, ώστε η χρήση του πλαστικού να μειωθεί σε τέτοιο βαθμό που να μην επηρεάζει αρνητικά το περιβάλλον.

Οι ενέργειες αυτές αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, και συγκεκριμένα στα πεδία δράσης REmove, REduce και REcycle.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider