Κυρανάκης: Τι αλλάζει με την αστυνόμευση στα ΜΜΜ και τις πρώτες κάμερες στα λεωφορεία

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κυρανάκης: Τι αλλάζει με την αστυνόμευση στα ΜΜΜ και τις πρώτες κάμερες στα λεωφορεία
Τα τροχαία είναι ο κύριος λόγος θανάτου για νέους κάτω 29 ετών και το 1/3 των θυμάτων είναι πεζοί, ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών.

Τα τροχαία είναι ο κύριος λόγος θανάτου για νέους κάτω 29 ετών και το 1/3 των θυμάτων είναι πεζοί, ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, μιλώντας στο ΕΡΤΝews.

«Το υπουργείο Μεταφορών και το υπουργείο Πολιτικής Προστασίας είναι σύμμαχοι στο μέτρο της αστυνόμευσης», τόνισε ο κ. Κυρανάκης, ενώ αναφέρθηκε στους εκτεταμένους ελέγχους σε όλες τις λωρίδες κεντρικών αρτηριών όπου τους καλοκαιρινούς μήνες «αυξάνεται η κίνηση ειδικά νέων ανθρώπων».

«Ευχαριστώ τους εργαζόμενους οδηγούς λεωφορείων, τους μηχανοδηγούς στο ΜΕΤΡΟ και τους μηχανοδηγούς στο τραμ, τα τρία μέσα στην Αθήνα που θα είναι ενεργά το επόμενο Σάββατο 5 Ιουλίου, για την δοκιμή με στόχο από Σεπτέμβρη να καθιερωθεί η 24ωρη λειτουργία», είπε ο Κώστας Κυρανάκης, τονίζοντας ότι στόχος είναι «να δώσουμε στους νέους ανθρώπους μία ασφαλή εναλλακτική, να γυρίσουν στο σπίτι τους χωρίς να πιάσουν τιμόνι».

Το στοίχημα τώρα είναι η εφαρμογή του νέου ΚΟΚ

«Ξεκινήσαμε από δέκα κάμερες τις οποίες τοποθετήσαμε ήδη και λειτουργούν σε λεωφορεία των Αθηνών για να δούμε πώς ακριβώς η τεχνολογία με τεχνητή νοημοσύνη θα μπορεί να αποδίδει πρόστιμα με αυτόματο τρόπο, χωρίς να χρειάζονται δειγματοληπτικοί έλεγχοι της Τροχαίας». Από τον Σεπτέμβριο θα είναι έτοιμο το πληροφοριακό σύστημα, ενώ τον Ιούλιο δοκιμάζεται η τεχνολογία σε πραγματικές συνθήκες για να δούμε αν οι παραβάσεις και οι λεωφορειολωρίδες και τα όριά τους αναγνωρίζονται από την τεχνητή νοημοσύνη».

«Το Υπουργείο Μεταφορών και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη είναι σύμμαχοι σε αυτή την προσπάθεια, διότι η προσπάθεια μας πια είναι να δώσουμε μια καλύτερη υπηρεσία στους πολίτες. Καλύτερη υπηρεσία σημαίνει μεγαλύτερη ασφάλεια εντός συρμών και λεωφορείων, σημαίνει πιο καθαροί σταθμοί, σημαίνει σύγχρονα ηλεκτρικά λεωφορεία τα οποία δεν μολύνουν, αλλά είναι και είναι και μια μεγάλη αλλαγή», πρόσθεσε.

Την Πέμπτη τελειώνει η δεκαπενθήμερη διαβούλευση για την ασφάλεια στα τρένα

Σημαντικά για τη βελτίωση του νομοσχεδίου για την αναβάθμιση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων χαρακτήρισε οκ. Κυρανάκης τα σχόλια κατά τη συνάντησή του με εργαζόμενους του ΟΣΕ, λίγο πριν ολοκληρωθεί η δημόσια διαβούλευση. «Φέρνουμε επιπλέον δικλείδες, μέσω ψηφιακών εργαλείων και για τον εντοπισμό αλλά και για την ψηφιακή καταγραφή εντολών και παραβάσεων. Ένα συνολικό πλαίσιο το οποίο θα βάλει σε τάξη την καθημερινότητα του σιδηροδρόμου, την επικοινωνία μεταξύ σταθμάρχες και μηχανοδηγών, το γρήγορο έγκαιρο προληπτικό εντοπισμό των παραβάσεων πριν αυτές γίνουν μοιραίες», τόνισε προσθέτοντας: «Θα έχουμε ετήσια αξιολόγηση του προσωπικού ασφαλείας, ώστε να ξέρουμε ότι πάντα έχουν επιχειρησιακή ετοιμότητα οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής. Θα φτιάξουμε το υπερσύγχρονο κέντρο εκπαίδευσης το οποίο προβλέπει το νομοσχέδιο».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Χατζηδάκης: Το ζητούμενο είναι η ειρήνη - Δεν θα αφήσουμε καμία σκιά για τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Πιερρακάκης: Απόδειξη εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία η συμφωνία Alpha Bank – UniCredit

Θεοδωρικάκος: Οι συνεχείς έλεγχοι φέρνουν αποτελέσματα

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider