Κασσελάκης: Χθες στο Κερατσίνι, έκανα ό,τι πιο πολύτιμο, έδωσα το μικρόφωνο στον κόσμο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κασσελάκης: Χθες στο Κερατσίνι, έκανα ό,τι πιο πολύτιμο, έδωσα το μικρόφωνο στον κόσμο
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Στην ανοιχτή ομιλία που έδωσε το βράδυ της Πέμπτης (12/10) στην πλατεία Λαού στο Κερατσίνι, έκανε αναφορά σε ανάρτηση του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης.

Στην ανοιχτή ομιλία που έδωσε το βράδυ της Πέμπτης (12/10) στην πλατεία Λαού στο Κερατσίνι, έκανε αναφορά σε ανάρτηση του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης. Σε αυτήν έδωσε το μικρόφωνο στους πολίτες, προκειμένου να ακούσει τις απόψεις τους.

«Χθες στο Κερατσίνι, έκανα ό,τι πιο πολύτιμο και χρήσιμο όχι για έναν πολιτικό, αλλά για έναν άνθρωπο που πολιτεύεται.

Έδωσα το μικρόφωνο στον κόσμο, άκουσα τους συμπολίτες μου, κατέγραψα τις προτάσεις τους, απάντησα στις ερωτήσεις τους», σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ σε ανάρτησή του στο Facebook.

Μάλιστα, όπως τόνισε ο ίδιος, από τη διαδικασία αυτή βγήκε «πιο σοφός και πιο πλήρης».

Έτσι θα συνεχίσω. Ακούγοντας την κοινωνία»

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ακίνητα: Πρόστιμα έως 1.000 ευρώ φέρνει το ΜΙΔΑ σε ιδιοκτήτες και ενοικιαστές

Το όνομα «Αβραμόπουλος» έκανε φτερά - Το κόμμα Καρυστιανού φυλλοροεί - Η ισότητα στην αμοιβή

Έρχονται μεγάλες επενδύσεις - Θα αλλάξει χέρια - Το παλμαρέ των ισχυρών

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider