Δήμας: Υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή της οδικής σύνδεσης του νέου Νοσοκομείου Σπάρτης

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Δήμας: Υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή της οδικής σύνδεσης του νέου Νοσοκομείου Σπάρτης
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Περιλαμβάνει βελτιώσεις στη χάραξη της υφιστάμενης οδού, ώστε να διασφαλιστεί η λειτουργική σύνδεση με το Νοσοκομείο.

Υπεγράφη, σήμερα, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η σύμβαση για την κατασκευή της οδικής σύνδεσης του νέου Νοσοκομείου Σπάρτης.

Το έργο, με συμβατικό ποσό 4.619.158,55 ευρώ θα υλοποιηθεί εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Σπάρτης και περιλαμβάνει βελτιώσεις στη χάραξη της υφιστάμενης οδού, ώστε να διασφαλιστεί η λειτουργική σύνδεση με το Νοσοκομείο. Η χρηματοδότηση του έργου προέρχεται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και ο χρόνος ολοκλήρωσης είναι 18 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εξακολουθεί να υλοποιεί έργα, με στόχο την ενίσχυση των κοινωνικών υποδομών της χώρας και τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Χριστόπουλος: Κοντά στο 1% του ΑΕΠ η οπτικοακουστική βιομηχανία - Μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης για το video gaming

Δημογραφικό: Baby bonus από δήμους της χώρας - Μόλις 65.594 γεννήσεις στην Ελλάδα το 2025

Metlen: Εγκαινιάστηκε στον Βόλο η νέα μονάδα της M Technologies - Τι ζήτησε ο Μυτιληναίος από τον Δένδια

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider