Άνοδο 8,5% σημείωσαν οι πωλήσεις του λιανεμπορίου στις ΗΠΑ κατά την εορταστικό περίοδο των Χριστουγέννων του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Mastercard.
Σύμφωνα με τη σχετική έρευνα, το ύψος της ανόδου ήταν οριακά κάτω από την αύξηση 8,8% που ανέμεναν οι αναλυτές, αλλά αποτελεί τη μεγαλύτερη άνοδο των τελευταίων 17 ετών.
Είναι χαρακτηριστικό πως οι φετινές χριστουγεννιάτικες πωλήσεις ήταν αυξημένες κατά 10,7% σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2019, προ της πανδημίας του κορονοϊού. Οι πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα αυξήθηκαν κατά 2,4% και οι online πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 61,4% σε σχέση με το 2019.
Σημειώνεται πως τα στοιχεία της έρευνας της Mastercard αφορούν όλους τους τρόπους πληρωμής για το διάστημα από 1 Νοεμβρίου έως 24 Δεκεμβρίου.
Όπως σημείωσε το CNBC, τα εν λόγω στοιχεία δείχνουν ότι η κατανάλωση υπερέβη τα προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού, τις υψηλότερες τιμές, αλλά και την επίδραση της μετάλλαξης Όμικρον στις τελευταίες εβδομάδες του αγοραστικού «πυρετού» των εορτών.