Υπ. Ανάπτυξης: Το 70% των καταναλωτών επιλέγει το click away

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Υπ. Ανάπτυξης: Το 70% των καταναλωτών επιλέγει το click away

Το 35% των περσινών πωλήσεων, προσεγγίζει ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων που έχουν πλήρως ανεπτυγμένο ηλεκτρονικό κατάστημα μετά την εφαρμογή της μεθόδου click away, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Παράλληλα από το σύνολο των παραγγελιών που δέχονται και εκτελούν οι επιχειρήσεις, η επιλογή των καταναλωτών με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος, αγγίζει το 70%.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, «η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί «ζωντανή» η σχέση των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, έθεσε σε εφαρμογή, από την περασμένη Κυριακή 13 Δεκεμβρίου, την προαγορά και παραλαβή προϊόντων από τον εξωτερικό χώρο του καταστήματος (click away). Mε την εφαρμογή της «παράδοσης εκτός», κατάφεραν οι καταναλωτές να εξυπηρετηθούν ταχύτερα, λόγω του πρωτοφανούς όγκου παραγγελιών που κλήθηκαν να εκτελέσουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών».

Σημειώνεται ακόμη ότι στην επιτυχία «συνέτεινε βέβαια καθοριστικά η συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τα ειδικότερα μέτρα που κλήθηκαν να τηρήσουν. Σε δεκάδες ελέγχους που πραγματοποίησαν οι ελεγκτικές υπηρεσίες το αμέσως προηγούμενο διάστημα, η παραβατικότητα δεν ξεπέρασε το 1%».

«Σήμερα λοιπόν μία εβδομάδα μετά, την εφαρμογή της μεθόδου με την παράδοση εκτός και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, τόσο από την εμπορική δραστηριότητα των επιχειρήσεων, όσο και από την τήρηση των ειδικών κανόνων λειτουργίας από πλευράς τους, μας επιτρέπουν, αφενός μεν να αισιοδοξούμε για την καταναλωτική δυναμική της αγοράς, αφετέρου δε να στηρίξουμε ακόμη περισσότερο το τολμηρό και αναγκαίο βήμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, να μεταβούν στην νέα εμπορική πραγματικότητα και να «ανοίξουν» τα καταστήματα τους.

Αποτελεί εδραία πεποίθηση μας, ότι η κοινωνία και οι επιχειρήσεις θα διαμορφώσουν μια νέα, σύγχρονη, διαφανή και ανταποδοτική εμπορική σχέση, με ορίζοντα τις νέες προκλήσεις» καταλήγει.

Διαβάστε επίσης:

Γεωργιάδης: Εξετάζεται το άνοιγμα του λιανεμπορίου σε «ζώνες»

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider