«Λίφτινγκ» στα εναλλακτικά κανάλια τους έχουν κάνει όλες οι ελληνικές τράπεζες τον τελευταίο χρόνο, προκειμένου να γίνουν πιο λειτουργικά, εύχρηστα και να προσφέρουν αναβαθμισμένη εμπειρία στους πελάτες τους. Απώτερος στόχος να μειωθεί δραστικά η προσέλευση πελατών στα καταστήματα μέσω της στροφής στην ψηφιακή τραπεζική.

Ο εκσυγχρονισμός των τραπεζικών δικτύων είναι επιλογή αλλά, κυρίως, ανάγκη για τις τράπεζες, παγκοσμίως, καθώς καλούνται να μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα αξιοποιώντας τις δυνατότητες των εναλλακτικών δικτύων. Ταυτόχρονα, όσο η εμπειρία του πελάτη αναβαθμίζεται από τη χρήση των κοινωνικών δικτύων και των e-commerce υπηρεσιών, οι τράπεζες βρίσκονται αντιμέτωπες με την πρόκληση να προσφέρουν εξίσου ανταγωνιστικές υπηρεσίες, τόσο σε επίπεδο παροχών και δυνατοτήτων, όσο και εμπειρίας.

Πιο πρόσφατη είναι η ανανέωση του e-banking ιδιωτών της Alpha Bank με νέο website, το οποίο θα συνυπάρχει για ένα διάστημα με το προηγούμενο προκειμένου να μεταβούν ομαλά οι χρήστες στο νέο περιβάλλον. Σημειώνεται ότι αυτή είναι μια πρακτική που ακολουθούν όλες οι τράπεζες ότι προχωρούν σε τόσο σημαντικές αναβαθμίσεις των εφαρμογών e-banking και mobile banking, με παράδειγμα τη Eurobank που διατηρούσε και τα δύο περιβάλλοντα ταυτόχρονα για αρκετούς μήνες, μέχρι να «συνηθίσουν» οι πελάτες της.

Το νέο e-banking της Alpha Bank, το οποίο έκανε πρεμιέρα αυτή την εβδομάδα, προσφέρει συγκεντρωμένα τα στοιχεία των τραπεζικών λογαριασμών και των καρτών σε μία οθόνη (επισκόπηση), καθώς και δυνατότητες εύκολης πλοήγησης στις υπόλοιπες λειτουργίες, όπως ιστορικό, νέα συναλλαγή, προϊόντα κ.α.

alphabank

Την περασμένη άνοιξη έκανε «ντεμπούτο» το νέο e-banking της Τράπεζας Πειραιώς, προσφέροντας καινοτόμα εργαλεία οικονομικής διαχείρισης που βοηθούν τους πελάτες τους να οργανώνουν καλύτερα τα οικονομικά τους θέτοντας, για παράδειγμα, στόχους αποταμίευσης. Μέσω υπολογιστή ή κινητού, οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν σε μία οθόνη πώς ξοδεύουν τα χρήματά τους, να έχουν ακριβή εικόνα των δαπανών και να γεμίζουν τον «κουμπαρά» τους.

piraeus

Την ίδια περίοδο αναβάθμισε τις ηλεκτρονικές της υπηρεσίες και η Εθνική Τράπεζα, τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις. Ο νέος ιστότοπος e-banking προσφέρει νέες δυνατότητες όπως «πάγωμα» και «ξεπάγωμα» της χρεωστικής κάρτας (σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής, δυνατότητα αυτόματης στρογγυλοποίησης των ποσών συναλλαγής και προσφορά της διαφοράς σε κοινωφελή ιδρύματα, δυνατότητα προβολής και σύγκρισης των προϊόντων για καλύτερη επιλογή καθώς και βελτιωμένες δυνατότητες διαχείρισης του προφίλ χρήστη.

nbg

Η Eurobank ήταν η πρώτη που έκανε «λίφτινγκ» στα νέα κανάλια ψηφιακής τραπεζικής της ακριβώς πριν από έναν χρόνο. Με ένα πλήρως ανανεωμένο e-banking και mobile banking, άλλαξε θεαματικά τον τρόπο που πλοηγείται ο χρήστης στις δυνατότητες των εφαρμογών, ενσωματώνοντας νέα καινοτόμα χαρακτηριστικά, όπως δυνατότητα πληκτρολόγησης της επιθυμητής συναλλαγής. Για ένα μεγάλο διάστημα, το παλιό και νέο e-banking συνυπήρχαν και ο χρήστης μπορούσε να επιλέξει εάν και πότε θα μεταβεί στο νέο περιβάλλον. 

Προσφάτως, μάλιστα, έχει λανσάρει και μια σειρά προϊόντα που μπορεί να αποκτήσει ο πελάτης ψηφιακά, όπως έκδοση πιστωτικής κάρτας, προθεσμιακή κατάθεση, ασφαλιστικά προγράμματα κ.α., χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στο κατάστημα.

eurobank