Το σχόλιο Δρανδάκη για τη «μάχη» της Ευελπίδων

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Το σχόλιο Δρανδάκη για τη «μάχη» της Ευελπίδων

Σε «απολογισμό» της χθεσινής εκδίκασης της αγωγής κατά του Θύμιου Λυμπερόπουλου για συκοφαντική δυσφήμιση αλλά και σε λεπτομέρειες από την κατάθεση του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη ως μάρτυρα υπεράσπισης, προέβη ο ιδρυτής της Taxibeat, Νίκος Δρανδάκης, μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook.

Όπως ανέφερε ο κ. Δρανδάκης, η χθεσινή εκδίκαση ήταν μια ενδιαφέρουσα διαδικασία. «Η κριτική του κόσμου (και πολλών Media) εστιάστηκε στο γεγονός ότι ο Υπουργός Υποδομών κ. Σπίρτζης θα ερχόταν ως μάρτυρας υπεράσπισης του εναγόμενου, ως ένα στοιχείο δηλαδή, υπέρ του» αναφέρει ο κ. Δρανδάκης συνεχίζοντας ότι τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν έτσι αφού ο «κ. υπουργός χρειάστηκε να απαντήσει σε πολύ συγκεκριμένες ερωτήσεις των συνηγόρων της Beat».

Μέσα από τις απαντήσεις αυτές ο κ. Σπίρτζης, όπως σημειώνει ο κ. Δρανδάκης, επιβεβαίωσε πως:

  • H Taxibeat Ltd. έχει απολύτως νόμιμη παρουσία στην Ελλάδα
  • Οι κατηγορίες που απηύθυνε ο κ. Λυμπερόπουλος ενάντια στην εταιρεία μας, από μόνες τους, είναι προσβλητικές.
  • Εξ' όσων γνωρίζει, δεν έχει υπάρξει καμία καταδίκη ενάντια στην εταιρεία μας, για οποιοδήποτε αδίκημα, και δεν γνωρίζει να υπάρχει καμία δίωξη ή καταγγελία από ελεγκτική αρχή του κράτους.
  • Παρ' όλες τις «υποψίες» που ο ίδιος είχε για πλευρές των δραστηριοτήτων μας, ποτέ δεν ζήτησε από συναρμόδια υπουργεία να διερευνήσουν αυτές τις υποψίες για παράνομες δραστηριότητες (π.χ. υπουργείο οικονομικών, επιτρ. Ανταγωνισμού, Αρχή Προστ. Προσωπ. Δεδομένων, κλπ).​​​​​​

Κατά τον ίδιο η εκδίκαση της υπόθεσης ανέδειξε πολλά κι ενδιαφέροντα, και πλέον υπολείπεται η απόφαση του δικαστηρίου για την οριστική λήξη του θέματος.

Αναλυτικά η ανάρτηση του κ. Δρανδάκη

«Τώρα που η αγωγή μας ενάντια στον Θ. Λυμπερόπουλο εκδικάστηκε και τα γάντια μπήκαν πίσω στις θήκες, θέλω να κάνω έναν απολογισμό της χτεσινής μέρας, αλλά και να δώσω ευχαριστίες στους χιλιάδες ανθρώπους που μας έστειλαν μηνύματα ενθάρρυνσης και ευχές.

Η χτεσινή εκδίκαση ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα διαδικασία. Η κριτική του κόσμου (και πολλών Media) εστιάστηκε στο γεγονός ότι ο Υπουργός Υποδομών κ. Σπίρτζης θα ερχόταν ως μάρτυρας υπεράσπισης του εναγόμενου, ως ένα στοιχείο δηλαδή, υπέρ του. Δεν νομίζω όμως ότι εξελίχθηκαν έτσι τα πράγματα. Ο κ. υπουργός χρειάστηκε να απαντήσει σε πολύ συγκεκριμένες ερωτήσεις των συνηγόρων μας, και σε αυτές τις απαντήσεις μας επιβεβαίωσε πως:

  • H Taxibeat Ltd. έχει απολύτως νόμιμη παρουσία στην Ελλάδα
  • Οι κατηγορίες που απηύθυνε ο κ. Λυμπερόπουλος ενάντια στην εταιρεία μας, από μόνες τους, είναι προσβλητικές.
  • Εξ' όσων γνωρίζει, δεν έχει υπάρξει καμία καταδίκη ενάντια στην εταιρεία μας, για οποιοδήποτε αδίκημα, και δεν γνωρίζει να υπάρχει καμία δίωξη ή καταγγελία από ελεγκτική αρχή του κράτους.
  • Παρ' όλες τις "υποψίες" που ο ίδιος είχε για πλευρές των δραστηριοτήτων μας, ποτέ δεν ζήτησε από συναρμόδια υπουργεία να διερευνήσουν αυτές τις υποψίες για παράνομες δραστηριότητες (π.χ. υπουργείο οικονομικών, επιτρ. Ανταγωνισμού, Αρχή Προστ. Προσωπ. Δεδομένων, κλπ).

Για το τελευταίο θα πρόσθετα ότι ίσως δεν το έκανε γιατί δεν τις έπαιρνε και ο ίδιος πολύ σοβαρά, αλλά αυτό είναι δική μου κρίση.

Εν ολίγοις πιστεύω ότι ήταν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα διαδικασία που ανέδειξε πολλά, αλλά η τελική απόφαση είναι ασφαλώς στην κρίση του δικαστηρίου».

Να υπενθυμίσουμε ότι η διαμάχη της Taxibeat με τον Θύμιο Λυμπερόπουλο μεταφέρθηκε χθες στις δικαστικές αίθουσες και συγκεκριμένα στο Πρωτοδικείο Αθήνας μετά την αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση που κατέθεσε η εταιρεία κατά του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί, ζητώντας ως αποζημίωση για προσβολή προσωπικότητας το ποσό των 260.000 ευρώ.

Σύμφωνα με την αγωγή του ιδρυτή της Taxibeat και νυν εκπροσώπου της Beat στην Ελλάδα, Νίκου Δρανδάκη, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος σε δηλώσεις του έχει προχωρήσει σε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και αναληθείς ειδήσεις, «που αμαύρωσαν τη φήμη της εταιρίας, θέτοντας σε κίνδυνο την εμπορική πίστη, την επαγγελματική υπόσταση και το εμπορικό μας μέλλον, εν γνώσει του Θύμιου Λυμπερόπουλου ότι τα από μέρους του διαδοθέντα είναι πλήρως αναληθή». Μεταξύ των δηλώσεων που αποδίδονται στον πρόεδρο του ΣΑΤΑ είναι ο ισχυρισμός του ότι από το 2011 η Taxibeat φοροδιαφεύγει, λειτουργεί παράνομα και ότι διατηρεί offshore σε νησιά, όπου και καταλήγουν τα έσοδα της εταιρείας.

Οι ενέργειες του Θύμιου Λυμπερόπουλου, σύμφωνα με την Taxibeat, ήταν ιδιαίτερα ζημιογόνες για την εταιρεία, καθώς «ο ρυθμός ανάπτυξης των αιτούμενων από το επιβατικό κοινό δρομολογίων μειώθηκε, η διαθεσιμότητα των συνεργαζομένων οδηγών συρρικνώθηκε και ο ρυθμός εγγραφής νέων επαγγελματιών αυτοκινητιστών περιορίστηκε». Επισημαίνει δε πως «το τρίμηνο του 2017, εξαιτίας των δυσφημιστικών δηλώσεων του Λυμπερόπουλου, η εταιρεία για πρώτη φορά από συστάσεώς της δεν εμφάνισε καμία άνοδο και αύξηση των εργασιών της και παρουσίασε στασιμότητα».

Η χρηματική ικανοποίηση των 260.000 ευρώ, εφόσον επιδικαστεί, θα διατεθεί σύμφωνα με την εταιρεία για την αγορά και διάθεση ειδικά διαμορφωμένων οχημάτων για άτομα με κινητικά προβλήματα αλλά και γαι την ενίσχυση της τεχνολογικής εκπαίδευσης ευάλωτων ομάδων, όπως προσφύγων, μεταναστών και μακροχρόνια ανέργων.

Κατά την εκδίκαση της υπόθεσης χθες κλήθηκαν να καταθέσουν ως μάρτυρες υπεράσπισης ο υπουργός υποδομών Χρήστος Σπίρτζης και ο γενικός γραμματέας Θάνος Βούρδας. Έξω από τα δικαστήρια είχαν συγκεντρωθεί από το πρωί της Τετάρτης δεκάδες οδηγοί ταξί σε ένδειξη συμπαράστασης στον πρόεδρο της ομοσπονδίας τους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider